Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

Problemes durant l'embaràs.
SOLEX76
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: SOLEX76 » dj. juny 13, 2013 9:33 am

Rossetona!! Que ahir no et vaig contestar, però sempre és un gust sentir dir que tot va bé, sempre, i en el teu cas, per duplicat. Encara recordo l'angúnia de com t'ho van pintar en un primer moment (no ho critico, en part és lògic que "es curin en salut" i mentalitzar el pacient d'un escenari dolent, per rebre bones notícies sempre s'està preparat) i amb quina enteresa i cap fred (cercant altres diagnòstics i recursos) ho vares portar, ojo, amb cap fred però molta de por, d'aquí aquest post. Tan de bo si algú li passa i ho llegeix pugui trobar un fil d'esperança.

Ara, amb la preocupació pròpia de tot embaràs, però què diferent a mesos enrera, eh? :ok:. Bueno, bueno... i que tenim?, un Daniel, Gabriel o Víctor (hehe, he anat a mesos :love: )?.

Una abraçada!
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
rossetona
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dv. juny 14, 2013 9:56 am

25+6

Demà faig 26 setmanes!!!!! Yuhuuuuuu!!

SOLEX: Guapíssima, ets un sol. Moltes gràcies per tornar-me a escriure i alegrar-te que tot va bé. Jo també estic moooolt contenta que el teu embaràs estigui anant bé (he llegit que vas tenir un petit ensurt amb unes taques de sang? Però ja està, no? No et van saber dir què havia estat?). Ah, i m'acabo d'assabentar que es dirà Pablo?? És així, ja és segur? A mi m'agrada. Nosaltres li posarem finalment (si no canviem d'opinió en un arrebato) Dani.

Per cert, estic portant aquest embaràs, no amb el cap fred, sinó des de la màxima ansietat. Per qualsevol cosa, em planto en urgències, de veritat. Encara estic massa espantada. Sé que em va a dies, a setmanes. Abans d'ahir vaig anar-hi perquè portava 2-3 dies amb contraccions no doloroses, però en tenia unes quantes al dia. Em van dir que tot estava ok (coll úter llarg, etc), però que creien que tinc l'úter irritable (ja m'ho van dir amb el meu fill). Estic estones angoixada pensant: I si perdo líquid amniòtic? Uf, crec que mai no em podré treure aquelles paraules del cap. I mira que a la Maternitat em van dir que tenia un risc molt baix que això passés. Vamos, el mateix que qualsevol de vosaltres.

Un petonet ben gran, guapa. I cuida't molt, que la cosa sembla que va bé.
Imatge

Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dv. juny 14, 2013 10:06 am

Rossetona! hihi, encara no està decidit el "repuesto", però sembla que Pablo pren forma :love: . És súper normal que tinguis ansietat, però jo si veig que no et pot, i has aguantat com una campiona el tipo amb la bufetada inicial :ok: . Ja se que no has demanat opinió, però a mi el que més m'agrada dels tres és Dani. I si mires al google "nombres catalunya" i tal, veuràs que a qualque pàg. dels més posats surt una llista de 200, i Daniel es posa molt allà i, alhora, tampoc és dels més sentits o, crec, no se si m'equivoco, no ha hagut cap "febre" temporal de posar-lo.

Sobre els tacats, també igual, em varem mirar placenta, coll d'úter i tot semblava ok. Com es mira o diagnostica l'úter irritable ?¿.

Un petonàs!
11/03/13 +

rossetona
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dv. juny 14, 2013 12:35 pm

25+6

Moltes gràcies pels ànims.

I sí, i tant que m'agrada escoltar opinions sobre els noms. Estàvem entre Dani i Gabriel. Al meu marit no li agradava Víctor. Dani era un dels que teníem pensat amb el primer nen, però al final li vam posar Martí, que també ens encantava. Moltes gràcies per donar-me la teva opinió... :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Per cert, d'on ets tu? De ses Illes, no? Igual em confonc, sóc molt dolenta amb aquestes coses... :love: :love: :love: :love: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Si la placenta està bé, no s'ha de patir. Diuen que el coll de l'úter pot sagnar de vegades perquè el tenim fet caldo, però també sembla que estigui bé, millor.

Això de l'úter irritable és que se't posa la panxa dura a la mínima. A mi no em passa cada dia, però quan m'agafa, m'agafa. De moment (toco fusa), sembla que el tenir la panxa dura (contraccions) no m'afecta al coll de l'úter.

Un petó ben gran.
Imatge

Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. set. 04, 2013 11:55 am

Holaaa!!!! Rossetona, bonica, com estàs?, que diu en Martí? (manteniu nom? :love: ). Al llarg d'aquests mesos he pensat en tu sovint i també en la Miules (com vas reina?) i ara que ja sóm al setembre penso que és moment d'actualitzar, no?. Ho et veig passar pel post de mamis setembre, també és cert que amb la Soraya missing difícil per actualitzar dades i tal, però res, que volia saber de tu.

Una abraçada! (jo ara ja estic de 29+2, encara faaaalta, però ens acostem, jeje. Finalment el tema nom, que he vist que parlàvem el darrer pic, suspés, quan neixi li posarem a la fierecilla :love: ).
11/03/13 +

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::