Despres d'un avortament bioquimic quant temps hem d'esperar?
Despres d'un avortament bioquimic quant temps hem d'esperar?
Hola, ahir vaig tenir un avortament bioquimic. Estava de 4 setmanes i 5 dies. La doctora d'urgències em va dir que després que marxes la regla podia tornar-lo a a intentar.
No ho tinc això gaire clar. A alguna li ha passat això algún cop? que us va dir el metge? s'havia d'esperar almenys un mes?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
No ho tinc això gaire clar. A alguna li ha passat això algún cop? que us va dir el metge? s'havia d'esperar almenys un mes?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Re: Despres d'un avortament bioquimic quant temps hem d'esperar?
A mi no m'ha passat però pel que diuen les noies del foro s'ha d'esperar dos mesos.
A la meva cosina li va passar el mateix i es va haver d'esperar els dos mesos de rigor i després es va quedar embarazada de seguida d'una nena preciosa que es diu Avril. Et desitjo la mateixa sort.
Em sap greu el que t'ha passat i t'envio molta força per continuar cercant al vostre fill.
A la meva cosina li va passar el mateix i es va haver d'esperar els dos mesos de rigor i després es va quedar embarazada de seguida d'una nena preciosa que es diu Avril. Et desitjo la mateixa sort.
Em sap greu el que t'ha passat i t'envio molta força per continuar cercant al vostre fill.
Hola
Jo tambe´ens vaig patir un i quan em va marxar la regla ho vam tornar a provar i m'hi vaig quedar i ara tenim un nen preciós de 2 anys. Podeu tornar-ho a intentar de seguida.
Jo tambe´ens vaig patir un i quan em va marxar la regla ho vam tornar a provar i m'hi vaig quedar i ara tenim un nen preciós de 2 anys. Podeu tornar-ho a intentar de seguida.
Justament ahir em va passar a mi,estava de 4 setmanes i 5 dies,el ginecoleg m'ha dit que quan marxi la regla ja ho puc tornar a intentar.
Almenys ara sabem que em puc quedar embarassada.
Almenys ara sabem que em puc quedar embarassada.
A mi em va passar el desembre passat, i em van fer esperar una regla, la del gener, i al febrer ens hi vàrem tornar a posar, ... i ja veieu que ho hem aconseguit. Com diu la Jurdi, és senyal que ens podem quedar embarassades i que més aviat o menys us podeu tornar a quedar ... MOLTS ÀNIMS !!
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Jo en vaig tenir un el mes passat. Vaig tenir una regla molt rara i després encara em donaven positius els testos. A mi em van dir que no calia esperar, perquè un bioquímic en realitat és això, que no hi ha senyals d'avort si no és que tens algun TE positiu. Així que aquest mes m'he tornat a fer un TE i m'ha sortit positiu! Ara, estic cagada de que no em torni a passar. Fins que no passi una setmaneta mínim no m'ho acabaré de creure...
Petons a totes
Petons a totes
Hola noies!
Em dol veure que hi ha més gent que li ha passat això, és molt usual, més del que ens pensem (almenys és el que m'han anat dient els metges). Jo n'he patit dos d'aquesta avortaments, i els dos cops m'han fet esperar un cicle de descans perquè el cos torni a agafar el ritme amb normalitat.
Una abraçada ben forta i que no ens torni a passar... sort a totes!
Em dol veure que hi ha més gent que li ha passat això, és molt usual, més del que ens pensem (almenys és el que m'han anat dient els metges). Jo n'he patit dos d'aquesta avortaments, i els dos cops m'han fet esperar un cicle de descans perquè el cos torni a agafar el ritme amb normalitat.
Una abraçada ben forta i que no ens torni a passar... sort a totes!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |