recordant la meva princesa
recordant la meva princesa
Hola,
Sóc nova aquí i volia presentar-me.
Sóc de Girona i ara farà un any que vaig perdre a la meva filla al part per culpa d'una negligencia medica.
Els que hagueu passat per algun semblant no cal que us digui lo horrible i el patiment tant gran que aixó comporta.
Jo vaig deixar-ho tot, vaig canviar de casa i d'entorn.
He passat mesos horribles i aquest especialment en el que la meva princesa faria 1 any.
Malgrat tot volia enviar un missatge d'esperança, torno a estar embarassada!!!! i la noticia m'ha fet molt feliç i volia compartir-la.
Em sento una mica sola ultimament i no conec gaire gent.
Un abraçada molt forta a tots.
Sóc nova aquí i volia presentar-me.
Sóc de Girona i ara farà un any que vaig perdre a la meva filla al part per culpa d'una negligencia medica.
Els que hagueu passat per algun semblant no cal que us digui lo horrible i el patiment tant gran que aixó comporta.
Jo vaig deixar-ho tot, vaig canviar de casa i d'entorn.
He passat mesos horribles i aquest especialment en el que la meva princesa faria 1 any.
Malgrat tot volia enviar un missatge d'esperança, torno a estar embarassada!!!! i la noticia m'ha fet molt feliç i volia compartir-la.
Em sento una mica sola ultimament i no conec gaire gent.
Un abraçada molt forta a tots.
Re: recordant la meva princesa
enhorabona aidasu!!!!!!
I molts anims ja veuras com al soc petit faras molts amics virtuals!!!!
I molts anims ja veuras com al soc petit faras molts amics virtuals!!!!Re: recordant la meva princesa
Aidasu benvinguda!!!
Felicitats per l'embaràs. La teva petita vetllarà perquè tot surti bé!!! Ja ho veuràs.
Felicitats per l'embaràs. La teva petita vetllarà perquè tot surti bé!!! Ja ho veuràs.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

AIDASU Jo també soc de Girona i també vaig perdre la meva filla a les 33 setmanes de gestació , ara fa uns 8 mesos, entenc molt bé el que has passat , és la experiéncia més horrible que pot passar una persona , el temps fa que hens anem acostumant a aquest dolor , m´alegro molt que tornis a estar embaraçada , se que aixó no fará que el dolor marxi , peró si emplenará les vostres vides d´esperança i alegria , t´envio una abraçada molt forta i els millors desitjos de que tot vagi molt bé .

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
aidasu, m'alegro que tornis a estar embarassada i ja veuràs com aquest cop surt bé.
La teva petita allà on és vetllarà per vosaltres.
Benvinguda, espero que trobis tot el suport del món al soc petit!
La teva petita allà on és vetllarà per vosaltres.
Benvinguda, espero que trobis tot el suport del món al soc petit!
La Lia ja és tota una princesa!
Felicitats per l'embaràs, aidasu.
Aquest cop tot anirà perfecte,i al socpetit podràs compartir com et vas sentint en tot moment.
Aquest cop tot anirà perfecte,i al socpetit podràs compartir com et vas sentint en tot moment.
Moltes felicitats pel teu embaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja veuras que tot anirà bè, i que tindreu un nen/a ben guapo, sa i feliç.
Ja veuras que tot anirà bè, i que tindreu un nen/a ben guapo, sa i feliç.
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Felicitats aidasu i ánims!
Passa't pel post de les embarassades i veurás que en som moltes! Ja veurás com no et sentiràs gens sola amb totes nosaltres
Passa't pel post de les embarassades i veurás que en som moltes! Ja veurás com no et sentiràs gens sola amb totes nosaltres

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Enhorabona aidasu pel teu nou embaràs i molts ànims pels moments tristos que has viscut, ja veuras com ara en tindràs de molt bonics per viure. Una forta abraçada !!!!

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Em sap greu pel que has passat...
Enhorabona pel teu nou embaràs
Enhorabona pel teu nou embaràs

Primer de tot Moltes felicitats per l'embaras Aidasu !!!
Jo també vaig perdre a la meva filla a les 37 setmanes, no va ser cap negligència, però el dolor et puc assegurar que és molt gran. Es passen moments molt durs, i si que tens la necessitat de trencar amb tot el que no t'omple i tornar a començar... jo ho he fet ( metafòricament parlant, perquè visc al mateix poble i tinc el mateix entorn ) és també una qüestió d'actitud.... Ara fa 9 mesos que va passar tot plegat... I també torno a estar embarassada!!!
Jo de 18 setmanes, i estem molt molt molt il.lusionats. I segurs que ara tot sortirà bé. Com segur que a tu també tot `t'anirà bé, penseu que ara tenim un angelet que ens cuida.
Si entres al forum de les embarassades, et sentiràs molt acompanyada. A mi em va molt bé.
Molts petons!!
Jo també vaig perdre a la meva filla a les 37 setmanes, no va ser cap negligència, però el dolor et puc assegurar que és molt gran. Es passen moments molt durs, i si que tens la necessitat de trencar amb tot el que no t'omple i tornar a començar... jo ho he fet ( metafòricament parlant, perquè visc al mateix poble i tinc el mateix entorn ) és també una qüestió d'actitud.... Ara fa 9 mesos que va passar tot plegat... I també torno a estar embarassada!!!
Jo de 18 setmanes, i estem molt molt molt il.lusionats. I segurs que ara tot sortirà bé. Com segur que a tu també tot `t'anirà bé, penseu que ara tenim un angelet que ens cuida.Si entres al forum de les embarassades, et sentiràs molt acompanyada. A mi em va molt bé.
Molts petons!!
- Esquiroleta
- :: papallona

- Entrades: 128
- Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
- Ubicació: Baix Llobregat
Benviguda Aidasu!
I moltes felicitats pel teu embaràs!
Ànims. Gaudeix d'aquesta nova il·lusió.
Et desitjo lo millor i espero que al socpetit et sentis acompanyada
I moltes felicitats pel teu embaràs!
Ànims. Gaudeix d'aquesta nova il·lusió. Et desitjo lo millor i espero que al socpetit et sentis acompanyada

Muchisimas felicidades por tu embarazo, guapa! Todo ira bien, ya veras! 
Moltíssimes felicitats!!!
Jo també vaig perdre el meu nen a la setmana 41 el juliol de l'any 2008, però l'agost d'aquest any m'ha portat l'alegria més gran, ha nascut el Nil. Així que aquest cop tot anirà molt bé!!!
Jo també vaig perdre el meu nen a la setmana 41 el juliol de l'any 2008, però l'agost d'aquest any m'ha portat l'alegria més gran, ha nascut el Nil. Així que aquest cop tot anirà molt bé!!!
Moltes gràcies a totes per els vostres missatges d'ànim.
Espero de tot cor poder-vos explicar la meva experiencia, aquest cop amb final feliç.
Gràcies de nou per el vostre carinyo.
Petons
Espero de tot cor poder-vos explicar la meva experiencia, aquest cop amb final feliç.
Gràcies de nou per el vostre carinyo.
Petons
Felicitats Aidasu , jo també sé perfectament com et sents. Fa 5 mesos (just avui) vaig perdre el meu fill quan estva de 32 setmanes i ja fa uns dies que sé que torno a estar embarassada. La veritat és que estic molt contenta i torno a tenir il.lusió gràcies a aquest embaràs però la por i l´angoixa no me la treu ningú. Crec que hem de ser positives al màxim i jo penso que el meu angelet em protegirà i aquest cop tot anirà bé.
Per cert, Aidasu, de quantes setmanes estàs?
Hola sominice, gràcies també per el teu missatge.
Estic de 20+3
I tu?
Estic de 20+3
I tu?
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |