Enterocolitis i operació tallant tros intestí
Enterocolitis i operació tallant tros intestí
Hola,
La meva cosina va tenir fa 2 setmanes un nen prematur de 30 setmanes. Tot anava molt be i el nen ja no necessitava cap tub, tot i seguir a la incubadora.
De cop i volta i en menys de 24 hores li va venir una malaltia que es diu enterocolitis, típica sobretot en nens prematurs. L'intestí encara no està madur i a causa d'una bacteria es produeixen perforacions i algún tros d'intestí es "podreix". L'han tingut que operar urgentment per treure-li un tros d'intestí, ara encara s'està recuperant de la intervenció.
Voldria saber si alguna ha sentit algún cas de prematur, bebé o adult que hagi passat per aixó, com és la recuperació i si es presenten sequeles.
Moltes gràcies
La meva cosina va tenir fa 2 setmanes un nen prematur de 30 setmanes. Tot anava molt be i el nen ja no necessitava cap tub, tot i seguir a la incubadora.
De cop i volta i en menys de 24 hores li va venir una malaltia que es diu enterocolitis, típica sobretot en nens prematurs. L'intestí encara no està madur i a causa d'una bacteria es produeixen perforacions i algún tros d'intestí es "podreix". L'han tingut que operar urgentment per treure-li un tros d'intestí, ara encara s'està recuperant de la intervenció.
Voldria saber si alguna ha sentit algún cas de prematur, bebé o adult que hagi passat per aixó, com és la recuperació i si es presenten sequeles.
Moltes gràcies
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: Enterocolitis i operació tallant tros intestí
Hola Gemmy,
La meva filla no va tenir enterocolitis però tenia un tap de meconi i li van haver de fer una ostomia temporal (crec que la intervenció és la mateixa). Va portar bossa durant tres mesos i després van tornar a fer la unió dels dos fragments d'intestí. L'únic problema que va tenir va ser que el tall s'havia hagut de fer molt amunt i el recorregut d'intestí era molt curt, raó per la qual no absorbia nutrients i no s'engreixava.
En qualsevol cas, després de l'operació ha d'estar uns 10 dies amb alimentació parenteral (si no ho recordo malament) i a poc a poc li podran tornar a introduir la llet.
Espero que el fill de la teva cosina es recuperi ben aviat i tots plegats puguin deixar enrere el malson de la UCIN. Envia'm un MP si et puc ajudar a tu o a ella en alguna cosa.
Molta sort i encara més ànims!
La meva filla no va tenir enterocolitis però tenia un tap de meconi i li van haver de fer una ostomia temporal (crec que la intervenció és la mateixa). Va portar bossa durant tres mesos i després van tornar a fer la unió dels dos fragments d'intestí. L'únic problema que va tenir va ser que el tall s'havia hagut de fer molt amunt i el recorregut d'intestí era molt curt, raó per la qual no absorbia nutrients i no s'engreixava.
En qualsevol cas, després de l'operació ha d'estar uns 10 dies amb alimentació parenteral (si no ho recordo malament) i a poc a poc li podran tornar a introduir la llet.
Espero que el fill de la teva cosina es recuperi ben aviat i tots plegats puguin deixar enrere el malson de la UCIN. Envia'm un MP si et puc ajudar a tu o a ella en alguna cosa.
Molta sort i encara més ànims!

Gràcies Elide,
He llegit part de la teva historia i deu ni dó el que veu passar!...varies operacions..., però l'Ada ha sigut una campiona!. Me'n alegro moltíssim.
Jo estic molt preocupada perque al petit li han hagut de treure un tros d'intestí, crec que a la teva nena no li van treure cap tros, oi?.
En fi, esperem que es recuperi i no ens faci patir molt, perque els pares del nen ho estan passant fatal.
Una abraçada i per qualsevol cosa contacto amb tu per privi.
He llegit part de la teva historia i deu ni dó el que veu passar!...varies operacions..., però l'Ada ha sigut una campiona!. Me'n alegro moltíssim.
Jo estic molt preocupada perque al petit li han hagut de treure un tros d'intestí, crec que a la teva nena no li van treure cap tros, oi?.
En fi, esperem que es recuperi i no ens faci patir molt, perque els pares del nen ho estan passant fatal.
Una abraçada i per qualsevol cosa contacto amb tu per privi.
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Em sap molt greu no poder ajudar-vos, només volia donar-vos ànims i desitjar-vos que el fil de la teva cosina es recuperi ben aviat.
Molts ànims!
Molts ànims!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Hola, la Laura tb va tenir interocolitis quan estava ingressada, tb va nèixer de 30 setmanes, a ella li van solucionar amb antibiòtic i dieta però si ens van comentar que si no millorava d'aquesta manera es podia perforar l'intestí. A la clínica hi havia un altre nen que si que el van operar i està molt bé, van ser 8-10 dies de dieta i observació i està perfecta. No et puc ajudar gaire només dir-te que cuidis molt a la teva cosina, és molt dur tot això. Espero que es recupero aviat i que tot vagi perfecte. Petons.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |