SANGRAT DIA 18 DEL CICLE
SANGRAT DIA 18 DEL CICLE
Hola noies
us volia preguntar a veure si us hi heu trobat.
Aquest mes vam decidir anar a busar un germanet per la Claudia, després de passar la setmana fèrtil i d'haver fet els deures, començo a sangrar el dia 18 del meu cicle molt poquet i me n'adono quan vaig al bany. Pero els dies 19 i 20 del cicle, que son ahir i avui estic ja com si fos una regla. Estic marejada i molt cançada, i no sé pas què deu ser.
Inicialment em vaig dir, que deuria ser sangrat d'implantació, però clar ara ja no ho crec i el que em mosqueja és que a mi no se m'ha adelantat mai! en tot cas i fa anys se m'atrassava.
Us ha passat?
gracies.
us volia preguntar a veure si us hi heu trobat.
Aquest mes vam decidir anar a busar un germanet per la Claudia, després de passar la setmana fèrtil i d'haver fet els deures, començo a sangrar el dia 18 del meu cicle molt poquet i me n'adono quan vaig al bany. Pero els dies 19 i 20 del cicle, que son ahir i avui estic ja com si fos una regla. Estic marejada i molt cançada, i no sé pas què deu ser.
Inicialment em vaig dir, que deuria ser sangrat d'implantació, però clar ara ja no ho crec i el que em mosqueja és que a mi no se m'ha adelantat mai! en tot cas i fa anys se m'atrassava.
Us ha passat?
gracies.
Re: SANGRAT DIA 18 DEL CICLE
Irinna, a mi m'ha passat aixo en els dos embarassos, i tinc dues nenes precioses!!
Les dues vegades vaig tenir com una mini regla i fins i tot vaig arribar a fer servir tampax i pensant, carai si que se m'ha avançat aquest mes. En fi, no ho descartis, podries estar embarassada.
Sort!!
Les dues vegades vaig tenir com una mini regla i fins i tot vaig arribar a fer servir tampax i pensant, carai si que se m'ha avançat aquest mes. En fi, no ho descartis, podries estar embarassada.
Sort!!
Ostres! gràcies, clar jo m'estic posant tampax i tot! per això ja pensava que d'embarasada res de res! i com en el primer embaràs no em va pasar.. però saben- t'ho ara és qüstió d'esperar a veure què passa, no? i veure si em ve la regla de nou quan en teoria l'esperava!
... pensava trucar al metge a veure que em deia, però no sé si fer-ho, ja que no vull emprenyar!
... pensava trucar al metge a veure que em deia, però no sé si fer-ho, ja que no vull emprenyar!
Aviam si hi ha sort. Si és que si, has de veure que no dura com una regla normal. Almenys és el que em va passar a mi.
Que tinguis molta sort!!!
hola noies! al final no va haber sort!
suposo que és que se'm va adelantar la regla... pero bé! aquí segueixo intentant-ho--- no s'ha de perdre l'esperança!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |