histero despres d'avortaments?
histero despres d'avortaments?
Hola!!! he patit 2 avortaments i m'estan fent proves, pero el metge no ha dit res mai de ferme una histero.... (nosequé) diu que com que em puc quedar embarassada, que no tinc obstrucció a les trompes.
Però he vist que es una prova que fan a algunes noies amb avortaments de repetició, i no entenc per què. Si les perdues son de poquetes setmanes, no tindria res a veure oi??
Però he vist que es una prova que fan a algunes noies amb avortaments de repetició, i no entenc per què. Si les perdues son de poquetes setmanes, no tindria res a veure oi??
Re: histero despres d'avortaments?
Hola! Abans que res: molt ànims per endavant!
Jo vaig patir dos avortaments molt poc després de veure el positiu els dos cops. Després de la segona vegada, preocupats, vam anar a consultar a la ginecòloga per parlar-ne i buscar explicacions a què podia ser degut. Ens va encarregar fer un seguit de proves: seminograma, cariotips de tots dos, anàlisis de sang complert meu, i també ens va proposar anar a fer una consulta a un centre especialitzat per si se li esacpava alguna cosa, i per nosaltres quedar més tranquils amb les explicacions d'algú més expert. Nosaltres vam anar al FiV Clínic a fer una primera visita amb les resultats de les proves que ens havia demanat la ginecòloga: havia sortit tot correcte. Allà ens van explicar que aquests avortaments tan incipients podien ser deguts a diferents motius, entre d'altres la mala sort també. Però que millor seguir fent unes quantes proves, una d'elles la hister... no recordo de memòria el nom. Hi ha dues proves que es diuen molt semblant però el que et fan és diferent (en un cas passen un líquid per les trompes per veure si estan obstruïdes, i en l'altre una mena de gas em van dir). La prova en el meu cas, me l'havien de fer per descartar que hi haguès alguna cosa per minúscula que fos a la matriu, no necessàriament mirarien si estaven obstruïdes les trompes ja que també m'havia quedat embarassada els dos cops.
En el meu cas, abans de fer la prova ja m'havia quedat embarassada, i aquest cop ha funcionat! Això sí, des del primer moment que vaig veure el positiu em van fer prendre progesterona (que els altres dos cops no ho havien fet) i les primeres setmanes em van controlar molt fent una eco per setmana.
Et desitjo molta sort i ja veuràs com d'aquí ben poc ens expliques que ha anat tot bé i t'hi has tornat a quedar! Per experiència et diria que: a la tercera va la vençuda!
Una abraçada!
Jo vaig patir dos avortaments molt poc després de veure el positiu els dos cops. Després de la segona vegada, preocupats, vam anar a consultar a la ginecòloga per parlar-ne i buscar explicacions a què podia ser degut. Ens va encarregar fer un seguit de proves: seminograma, cariotips de tots dos, anàlisis de sang complert meu, i també ens va proposar anar a fer una consulta a un centre especialitzat per si se li esacpava alguna cosa, i per nosaltres quedar més tranquils amb les explicacions d'algú més expert. Nosaltres vam anar al FiV Clínic a fer una primera visita amb les resultats de les proves que ens havia demanat la ginecòloga: havia sortit tot correcte. Allà ens van explicar que aquests avortaments tan incipients podien ser deguts a diferents motius, entre d'altres la mala sort també. Però que millor seguir fent unes quantes proves, una d'elles la hister... no recordo de memòria el nom. Hi ha dues proves que es diuen molt semblant però el que et fan és diferent (en un cas passen un líquid per les trompes per veure si estan obstruïdes, i en l'altre una mena de gas em van dir). La prova en el meu cas, me l'havien de fer per descartar que hi haguès alguna cosa per minúscula que fos a la matriu, no necessàriament mirarien si estaven obstruïdes les trompes ja que també m'havia quedat embarassada els dos cops.
En el meu cas, abans de fer la prova ja m'havia quedat embarassada, i aquest cop ha funcionat! Això sí, des del primer moment que vaig veure el positiu em van fer prendre progesterona (que els altres dos cops no ho havien fet) i les primeres setmanes em van controlar molt fent una eco per setmana.
Et desitjo molta sort i ja veuràs com d'aquí ben poc ens expliques que ha anat tot bé i t'hi has tornat a quedar! Per experiència et diria que: a la tercera va la vençuda!
Una abraçada!
felicitats rateta!!!
buscaré info d'aquesta prova que dius que no es per les trompes
quina dosi de progesterona et van dir que prenguesis?? perque a mi em va dir un óvul al día, per la nit, pero veig que a moltes li diuen, 1 cada 8 hores
buscaré info d'aquesta prova que dius que no es per les trompes
quina dosi de progesterona et van dir que prenguesis?? perque a mi em va dir un óvul al día, per la nit, pero veig que a moltes li diuen, 1 cada 8 hores
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Hola noies!
Primer de tot rakebcn em sap molt greu.
I Rateta, enhorabona pel teu embaràs!
Jo també he patit 2 avortaments, l'últim el dimarts d'aquesta setmana, i estava de 12 setmanes. EL primer avortament estava de 9 setmanes. Jo vaig per la SS i vaig demanar si em farien algun tipus de prova, i la resposta va ser "no hay interés en saber las causas"...per flipar! En fi, que sembla que per la SS no em faran cap tipus de prova per saber el perquè. Vosaltres aneu per privat? Sabeu quan costen per exemple les proves d'hemograma complet?? No sé a qui acudir, els de la SS em van fer sentir com una paranoica histèrica que volia trobar respostes a coses que no la tenen...però he pogut anar llegint que a noies amb "només" 2 aborts els hi feien proves...així que tant normal no serà,no?
Moltíssimes gràcies per avançat. I sento no poder-te ajudar a tu Rakebcn i demanar coses
Primer de tot rakebcn em sap molt greu.
I Rateta, enhorabona pel teu embaràs!
Jo també he patit 2 avortaments, l'últim el dimarts d'aquesta setmana, i estava de 12 setmanes. EL primer avortament estava de 9 setmanes. Jo vaig per la SS i vaig demanar si em farien algun tipus de prova, i la resposta va ser "no hay interés en saber las causas"...per flipar! En fi, que sembla que per la SS no em faran cap tipus de prova per saber el perquè. Vosaltres aneu per privat? Sabeu quan costen per exemple les proves d'hemograma complet?? No sé a qui acudir, els de la SS em van fer sentir com una paranoica histèrica que volia trobar respostes a coses que no la tenen...però he pogut anar llegint que a noies amb "només" 2 aborts els hi feien proves...així que tant normal no serà,no?
Moltíssimes gràcies per avançat. I sento no poder-te ajudar a tu Rakebcn i demanar coses

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Primer de tot molts ànims ja que són experiències dures . A mi hem va passar tb. dues vegades, una estant de 7 setmanes i l´altre de 6 setmanes. Jo vaig anar tant per la ss com amb un privat i tots dos hem varen dir que ells no aconsellaven fer proves fins a un tercer. Que a partir de tres aborts ja es considera aborts de repetició.També hem varem dir que al estar de tant poquet quant els perdia era molt difícil trobar les causes, que si jo volia(això m´ho va dir el gine privat)em podia fer moltes proves però que el més segur era que tot sortís bé, hem va dir que el que m´havia passat era molt més corrent del que hem pensava. Vam decidir no fer-nos proves i ara tins un nen i tot va anar molt bé, així que molta força i endavant que tot arriva al seu moment.
Ei, som moltes les q hem patit abortaments. Jo tambe en vaig tenir 2, un a les 7 setmanes i l'altre a les 12 setmanes i despres tambe ens van fer proves a mi i al meu home. no em van fer cap histonoseque, a part de l'analitic on t'ho miren tot en van fer una eco per mirar ovuls, matriu, trompes.... en el nostre cas va sortir tot i be i quan ens van donar via lliure m'hi vaig tornan kedar a la primera! Jo em vaig prendre la progesterona durant els primers 4 mesos i era una cada 12 hores (progesterona via vaginal) i aixo si, molt repòs i eco cada 15 dies! Ara ja estic de 35 setmanes i amb ansies de tenir el nostre peke k tan ens ha costat als braços!! Quan t'ha passat àlgo aixi tens por durant tot l'embaras, tot i q cap al final et tranquilitzes sempre tens aq por.... xo no te xque anar sempre malament, ara ens toca una mica de bona sort no?? molts ànims a totes!!!!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Mogudet, primer de tot ENHORABONA per l'embaràs i perquè ben aviat tindràs al teu tresor entre els braços.
I després et volia demanar si totes aquestes proves que et van fer, així com el seguiment de l'embaràs ho has fet per la SS o pel privat?
Mooooltes gràcies.
I després et volia demanar si totes aquestes proves que et van fer, així com el seguiment de l'embaràs ho has fet per la SS o pel privat?
Mooooltes gràcies.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bombolla, a mi m'ho van fer x la seguretat social, m'ho va fer fer la ginecologa k en aquest embaras m'ha portat d'embaras de risc.
He llegit que a tu no t'ho van voler fer...... deu dependre del metge kt trobes.... espero que aconsegueixis fer-te les proves i aconseguir el q vols!!! un petonas
He llegit que a tu no t'ho van voler fer...... deu dependre del metge kt trobes.... espero que aconsegueixis fer-te les proves i aconseguir el q vols!!! un petonas
Hola!! Bombolla, a mi les proves me las han fet per la privada 

Hola noies, tinc molts dubtes...he patit 2 avortaments (el primer al novembre estant de 9 setmanes amb legrat i el segon al febrer estant de 5 setmanes i que jo mateixa ho vaig treure). En el 2 avortament m'estava prenent omifin (tinc els cicles molt llarg després de deixar les pastis) i progesterona, però tot i així va acabar malament. El tema és que en els 2 embarassos m'hi he quedat a la primera, però ara ja porto bastants cicles que res de res...ens van fer proves: jo ok (analítica completa) i el cookie li va sortir també normal el seminograma encara que diu el metge que tampoc està per tirar cohets.
Bé, el metge m'ha dit que si no em quedo aquest estiu vingui al setembre per mirar si comencem tractament d'IA. De mentres el cookie ja fa 2 mesos que pren maca andina i gestagyn DHA i jo oli d'onagra per a regular cicles i suc d'aranja per a millorar el fluxe...
No ho sé, tinc por que en el 2on avortament hagi quedat alguna resta que fa que m'hagi obstruit alguna trompa o alguna cosa així...algú s'ha trobat en aquesta situació? Algú li ha passat que s'ha quedat molt ràpid i després dels avortaments res de res?...Qualsevol consell o experiència serà molt benvingut!!
Bé, el metge m'ha dit que si no em quedo aquest estiu vingui al setembre per mirar si comencem tractament d'IA. De mentres el cookie ja fa 2 mesos que pren maca andina i gestagyn DHA i jo oli d'onagra per a regular cicles i suc d'aranja per a millorar el fluxe...
No ho sé, tinc por que en el 2on avortament hagi quedat alguna resta que fa que m'hagi obstruit alguna trompa o alguna cosa així...algú s'ha trobat en aquesta situació? Algú li ha passat que s'ha quedat molt ràpid i després dels avortaments res de res?...Qualsevol consell o experiència serà molt benvingut!!
Ostres, Cookie, a mi també m'interessa molt el tema! Jo tinc una nena de 3 anys i ara just en fa un que em vaig quedar embarassada del segon@. Vaig perdre'l estant de 12 setmanes. En ambdós casos em vaig quedar embarassada al segon intent.
L'única eco que em van fer a posteriori de l'avortament va ser per comprovar que havia 'fet net' i no me n'han fet cap més. El meu ginecòleg, que és supertranquil, només m'ha demanat proves molt bàsiques, una analítica corrent i una per saber com està la meva progesterona. Va concloure que estava bé, però que no m'aniria bé prendre'n dels dies 15 al 25 del cicle. El primer mes no ha funcionat
Resumint, que m'enrotllo molt: fa 10 mesos que anem darrere de quedar-nos embarassats de nou i no hi ha manera! Jo també penso que pot haver passat alguna cosa i que per això no m'hi quedo ni a tiros. De moment, he demanat hora amb un altre ginecòleg... a veure si reenfocant el tema trobem la solució, perquè crec que la impaciència m'està afectant molt. Tot això amanit amb que ja n'he fet 40 i no puc encantar-me gaire.
A veure si algú ens respon. Una abraçada i molts ànims!
L'única eco que em van fer a posteriori de l'avortament va ser per comprovar que havia 'fet net' i no me n'han fet cap més. El meu ginecòleg, que és supertranquil, només m'ha demanat proves molt bàsiques, una analítica corrent i una per saber com està la meva progesterona. Va concloure que estava bé, però que no m'aniria bé prendre'n dels dies 15 al 25 del cicle. El primer mes no ha funcionat
Resumint, que m'enrotllo molt: fa 10 mesos que anem darrere de quedar-nos embarassats de nou i no hi ha manera! Jo també penso que pot haver passat alguna cosa i que per això no m'hi quedo ni a tiros. De moment, he demanat hora amb un altre ginecòleg... a veure si reenfocant el tema trobem la solució, perquè crec que la impaciència m'està afectant molt. Tot això amanit amb que ja n'he fet 40 i no puc encantar-me gaire. A veure si algú ens respon. Una abraçada i molts ànims!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Jo em vaig embarassar al 4t cicle i el vaig perdre de manera natural estant de 5+3. No vaig deixar cap mes de repós (em van dir que no calia) i vaig començar a pendre progeffik per evitar que tornés a passar.
Van començar a passar cicles i res... M'he fet la histerosalpingografia pensant que potser per això no hem quedava, i va sortir perfecta.
Sort!!!
Van començar a passar cicles i res... M'he fet la histerosalpingografia pensant que potser per això no hem quedava, i va sortir perfecta.
Sort!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Noies, cal que sapigeue diferenciar la histerosapingografia de la histeroscòpia.
La histerosalpingografia, en realitat és una radiografia que et fan ficant un líquid de contrast a oressió i on es pot veure si les trompes estan o no obstruides.
La histeroscòpia és quan fiquen una càmera a l,úter i poden veure si hi ha pòlips, la forma de l,úter, etc
La histerosalpingografia, en realitat és una radiografia que et fan ficant un líquid de contrast a oressió i on es pot veure si les trompes estan o no obstruides.
La histeroscòpia és quan fiquen una càmera a l,úter i poden veure si hi ha pòlips, la forma de l,úter, etc
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Hola noies!!
ja fa uns dies que vaig fer la consulta ja que creia que no havia fet net amb el segon avortament i feia que m'impedís l'embaràs.
Però quan menys t'ho esperes...
Avui m'he fet un test i ....ESTIC EMBARASSADA!!!
Em surt que estic de 2-3 setmanes!!!
Estic en un núvol, quina alegria!!
Tenia hora agafada al ginecòleg el dia 30 d'agost per a veure si anàvem ja per reproducció assistida (imagineu si ho tenia poc clar que vindria la panxeta!!), així que fins el dia 30, intentaré relaxar-me al màxim!!!
A mi crec que el que m'ha anat bé per aconseguir la panxa ha estat el Pla Eco: que el cookie prenés maca andina (portàvem 2 mesos amb Aquilea Fertil) i per mi fer els test d'ovulació i pendre el suc d'aranja!! Ahhh i tema pinxitos: dia si dia no i un cop ha sortit positiu el TO fer pinxitos 3 dies seguits, un de descans i un darrer pinxito el dia següent, inclús vàrem fer un dels pinxitos pel matí abans d'anar a treballar!!
Per cert us volia donar les gràcies a totes!! M'heu ajudat moltíssim!!
R2d2, Petitprincep79, rela segur que l'agost uns porta una

ja fa uns dies que vaig fer la consulta ja que creia que no havia fet net amb el segon avortament i feia que m'impedís l'embaràs.
Però quan menys t'ho esperes...
Avui m'he fet un test i ....ESTIC EMBARASSADA!!!
Em surt que estic de 2-3 setmanes!!!
Estic en un núvol, quina alegria!!
Tenia hora agafada al ginecòleg el dia 30 d'agost per a veure si anàvem ja per reproducció assistida (imagineu si ho tenia poc clar que vindria la panxeta!!), així que fins el dia 30, intentaré relaxar-me al màxim!!!
A mi crec que el que m'ha anat bé per aconseguir la panxa ha estat el Pla Eco: que el cookie prenés maca andina (portàvem 2 mesos amb Aquilea Fertil) i per mi fer els test d'ovulació i pendre el suc d'aranja!! Ahhh i tema pinxitos: dia si dia no i un cop ha sortit positiu el TO fer pinxitos 3 dies seguits, un de descans i un darrer pinxito el dia següent, inclús vàrem fer un dels pinxitos pel matí abans d'anar a treballar!!
Per cert us volia donar les gràcies a totes!! M'heu ajudat moltíssim!!
R2d2, Petitprincep79, rela segur que l'agost uns porta una

Enhobaona cookie!!
Jo vaig fer 3 IA per la SS, però després em vaig passar a privat.
I abans de començar res, ja em van demanar l' histerosalpingografia (que em va costar uns 120 euros)
En la primera FIV em vaig quedar embarassada, però pel raspat vaig tenir molts problemes i per fer la 2a FIV em van recomanar un DGP (sobre 4300 euros) per assegurar que els embrions que posaven eren bons.
I em va anar bé. Ara estic de 28 setmanes.
Jo vaig fer 3 IA per la SS, però després em vaig passar a privat.
I abans de començar res, ja em van demanar l' histerosalpingografia (que em va costar uns 120 euros)
En la primera FIV em vaig quedar embarassada, però pel raspat vaig tenir molts problemes i per fer la 2a FIV em van recomanar un DGP (sobre 4300 euros) per assegurar que els embrions que posaven eren bons.
I em va anar bé. Ara estic de 28 setmanes.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Hola mishka,
espero que et vagi tot molt bé!!! adamés he vist que esperes bessonada, oi??
Moltíssima sort i que acabis de passar un molt bon embaràs!!
Moltes gràcies per aportar la teva experiència, quan ens trobem en aquest post és perquè estem en un mar de dubtes i a mi almenys, em va bé saber casos similars al meu i veure com ens n'hem sortit.
espero que et vagi tot molt bé!!! adamés he vist que esperes bessonada, oi??
Moltíssima sort i que acabis de passar un molt bon embaràs!!
Moltes gràcies per aportar la teva experiència, quan ens trobem en aquest post és perquè estem en un mar de dubtes i a mi almenys, em va bé saber casos similars al meu i veure com ens n'hem sortit.
Noies, una pregunta.. Abui m,han fet una histeroscòpia diagnòstica-quirúrgica i m,han tret un pòlip.
Se m,ha oblidatpreguntar al dr si em puc banyar a la piscina o la platja!! Ho sabeu?
Se m,ha oblidatpreguntar al dr si em puc banyar a la piscina o la platja!! Ho sabeu?
smile! ;)
- rosacatalana
- :: gosset

- Entrades: 449
- Membre des de: dt. abr. 26, 2011 2:39 pm
Rela bunica!
Com estas? aixi que t'han fet una histero? espero que et trobis be
Pel que fa el banyar-te millor que triguis uns 15 dies en submergir-te en aigua. Pensa que per fer la ressecció del polip han tingut que posar, a treves del coll de la matriu un ressector, per tant t'han tingut que dilatar una mica. Cal deixat temps que es torni a tancar el coll, sino pots patir una infecció. Això si, de dutxes tantes com vulguis, l'aigua de de caure vertical.
Espero haber-te ajudat.
Com estas? aixi que t'han fet una histero? espero que et trobis be
Pel que fa el banyar-te millor que triguis uns 15 dies en submergir-te en aigua. Pensa que per fer la ressecció del polip han tingut que posar, a treves del coll de la matriu un ressector, per tant t'han tingut que dilatar una mica. Cal deixat temps que es torni a tancar el coll, sino pots patir una infecció. Això si, de dutxes tantes com vulguis, l'aigua de de caure vertical.
Espero haber-te ajudat.

Merci rosacatalana!!!
Ostres tu... Doncs vaja..l marxem de vacances en una setmana.. A fer ruta per un país asiàtic amb platges, rius...
no sé pas com ho farem... Perque fem un trekking i et dutxes al riu perque no hi ha dutxes, etc.. Ja veurem com ho faig!!! Avui parlaré amb la soctora a veure q em diu.. gràcies!!!
Ostres tu... Doncs vaja..l marxem de vacances en una setmana.. A fer ruta per un país asiàtic amb platges, rius...
no sé pas com ho farem... Perque fem un trekking i et dutxes al riu perque no hi ha dutxes, etc.. Ja veurem com ho faig!!! Avui parlaré amb la soctora a veure q em diu.. gràcies!!!smile! ;)
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |