hidrosalpinx trompes fallopi - beta positiu baix

Problemes durant l'embaràs.
claustre
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. des. 13, 2010 4:31 pm

hidrosalpinx trompes fallopi - beta positiu baix

EntradaAutor: claustre » dl. gen. 17, 2011 9:27 pm

Hola a totes i a tots, que he vist que també hi ha nois. Sóc nova al fòrum però tinc una experiència llarga, per no dir vella en coses que no van bé. En tinc 41, tranquil·lament. Però tinc una bona notícia, el que és important és que les coses vagin, bé o malament.

Dit això, per si alguna de vosaltres us trobeu amb un cas similar al meu, us el vull explicar (només la part que no he trobat reflectida en el fòrum) ara que ja tinc un camí a seguir.

Vaig patir una peritonitis als 11 anys, causada per una apendicitis perforada. Aquesta infecció em va deixar molt malmeses les trompes de fallopi, amb moltes adherències i hores d'ara i des de fa uns 8 anys, amb hidrosalpinx de mida considerable a trompa esquerra. Això comporta també que aquesta trompa estigui plena de líquid, líquid que és "tòxic", en el sentit que impedeix que els embrions s'implantin.

Després d'un llarg periple (histerosalpingografia, laparoscòpia ginecològica per a eleminar hisdrosalpinx infructuosa i 8 anys de dubtes i "etapes depressives") ara, amb hipotiroidisme per estrès emocional, he "gaudit" d'una baixa laboral que m'ha permès endreçar els sentiments i descobrir que m'he de posar mans a la feina per intentar realitzar el meu dessig de ser mare. He fet una FIV amb 3 embrions de bona qualitat frescos (sense pèrdues pero Beta negativa) i segon intent amb 2 embrions congelats (beta positiu baix en primera analítica i negatiu als 5 dies).

Vaig a la Dexeus i tot el problema es resumeix al líquid de les trompes de fallopi (tant senzill com això). La solució que em proposen és una laparoscòpia ginecològica extirpant la trompa esquerra i també la dreta si no està perfecta. Estic pendent de sotmetre'm a aquesta operació, per tornar a intentar una altra FIV un cop recuperada. Jo no ho veig tant malament, mentre es camini, les coses no van malament, us ho dic jo que he estat 8 anys parada.

Si alguna pateix un quadre similar, que no ho dubti, que tinc ganes d'ajudar, no us quedeu amb la por a dins.
Infertilitat primària: trompes malmeses. Hipotiroïdisme.
Set 2010 1a FIV Dexeus: neg
Des 2010 2a FIV Dexeus: + baix-neg als 5 dies
Març 2011 salpinguectomia laparoscòpica (extirpada trompa esquerra)
Set 2011 3a FIV Girofiv: no obtenim embrions
Gen 2012 Sensibilitat Química Múltiple. Ens retirem!
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: hidrosalpinx trompes fallopi - beta positiu baix

EntradaAutor: Elidé » dl. gen. 17, 2011 10:29 pm

Déu n'hi do quin historial...
Jo sóc mare gràcies a la FIV-ICSI, el nostre camí va ser relativament curt (un any de recerca natural i un de reproducció assistida) però ple d'entrebancs i amb un final imprevist (part prematur a les 23+5 setmanes de gestació).
Bé, només et volia donar la benvinguda i dir-te que la postura que has adoptat és la més encertada. Jo també estic convençuda que les coses s'acaben aconseguint si un no s'ensorra i persisteix.
Sempre endavant! :-()-)
claustre

EntradaAutor: claustre » dj. gen. 27, 2011 4:29 pm

Gràcies pels ànims! neu:-) Hi ha dies grisos en què de veritat que fan falta.

M'agradaria saber si a alguna li han hagut de treure les trompes i com us va anar, on us ho vau fer. Algú a Girona?

Ara estic una mica espantada. Estic pensant a fer-me l'operació a Girona, per la mútua, per estalviar-me els més de 6.000 euros que em demanen de privat a Barcelona. M'han recomanat com a cirugians el Dr. Estela i també el Dr. Bosch. Alguna els coneix o s'hi ha fet alguna operació?
tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dl. maig 09, 2011 2:10 pm

HOla Claustre, ja sé que aquest post fa temps que no es toca, però prefereixo contactar amb tu per obert que en privat. Penso que tot el que quedi escrit podrà servir per algú altre que es trobi en una situació semblant en algun altre moment.
Explico el meu cas, que pel que veig és similar al teu (salvant les distàncies és clar!):
Fa 2 anys que vaig començar a buscar un embaràs, i em vaig quedar embarassada al quart cicle. Va resultar ser un embaràs ectòpic degut a que l'embrió es va quedar a la trompa dreta. Em van tractar amb metotrexate, un medicament per desfer l'embió i així evitar extirpar la trompa (ara penso que tandebò ho haguéssin fet). Bé, a partir de llavors, fa més d'un any i mig, no aconseguit quedar-me embarassada. Totes les proves han sortit bé, fins i tot la histerosalpingografia, va sortir que tenia les dues trompes permeables. Però avui m'han fet una ecografia i m'han detectat hidrosalpinx a la trompa esquerra (a la que no vaig tenir l'ectòpic!), i provable hidrosalpinx a la dreta, perquè encara que no es veigués a la eco, seria el més provable després de tots el meus antecedents. Per tant, tinc hidrosalpinx però no hi ha obstrucció a les trompes... Fins d'aquí un mes no tinc hora amb la ginecòloga de la SS perquè m'expliqui quin tractament em recomana.
Aquí venen tots els meus dubtes, creus que cal que intenti la IA en aquesta situació? He llegit que és una pèrdua de temps, que el líquid que hi ha dins la trompa és embriotòxic, i a més suposo que tindria una elevada provabilitat de tenir un altre ectòpic... I què tal la FIV??? En el teu cas tampoc no va funcionar oi???? El tema del líquid embriotòxic també deu afectar en aquest cas no? Quines opcions em queden??? Operar-me i treure'm les trompes suposo? Els metges no es posen gaire d'acord, tothom aconsella una cosa diferent, però ja no tinc ganes de perdre més temps ni diners. Quant temps et vas haver d'esperar per la laparoscòpia d'extirpació de la trompa??? Hi ha molt temps d'espera???
Ja veus que tot són preguntes, dubtes i desesperació... Gràcies per llegir-me i molta sort per aconseguir aviat el teu buscat i merescut embaràs!!! :ok:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
claustre

EntradaAutor: claustre » dl. maig 23, 2011 8:13 pm

Hola Tilda

Al final em vaig operar per la mútua, em vaig esperar un mes més o menys. L'operació va anar molt bé. El metge ens va confirmar que la trompa que m'ha quedat és normal! Creu que si en vuit anys no m'havia quedat és pel líquid que deixava anar a la matriu la trompa que m'han extirpat, que era tòxic pels embrions. Ens ha recomanat que deixem passar 6 mesos, que si no ens quedem en aquest temps tornem a FIV (que ens podem quedar naturaaaaaaaaaaaal!) Ell creu que hem de donar una oportunitat de 6 mesos a la natura!

També es va trobar que de tot el quadre d'adherències que tenia no n'hi havia ni rastre! El cas és que fa uns 9 anys ja em van fer una laparoscòpia i em van trobar un quadre d'adherències important, amb les trompes, totes dues adherides a la massa pèlvica. Doncs ara no hi havia res de res! La trompa que m'ha extirpat estava ben solta, amb hidrosalpinx però ben solta, i l'altra, segons diu, és normal. Jo ho atribueixo a: teràpia neural i treball amb fisioterapeuta del sòl pèlvic (perquè d'aigua de lourdes no n'he pres!)

I contestant a les teves preguntes, jo estic convençuda que no va funcionar pel tema del líquid (és la meva opinió). A la Dexeus, abans de fer-me la primera transferència ja ens van advertir que ens podia passar que el líquid impedís la implantació. El embrions eren de molt bona qualitat. Em sento tonta d'haver fet una segona transferència amb els que ens quedaven abans d'operar-me; en aquest segon intent vaig fer un positiu baix que als 5 dies ja va ser negatiu, jo estic molt convençuda que és un problema d'implantació causat pel líquid. A la Dexeus ens van dir que era molt provable que fos pel líquid que no havia funcionat i em van recomanar l'operació d'extirpació (o fins i tot una lligadura de trompes si les trompes estaven molt malament, per impedir que el líquid baixés) i tornar a fer FIV, en cap moment vam parlar d'IA.

Ara deixarem passar l'estiu i després si no ve natural (només tinc una trompa) tornarem a fer un intent de FIV.

Sento no haver-te contestat abans, estic una mica desconnectada. Que vagi molt ve la visita amb la gine i ja ens explicaràs.

:-()-)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::