"ojo" Clinica ginecologica sants

Problemes durant l'embaràs.
llumer
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

"ojo" Clinica ginecologica sants

EntradaAutor: llumer » dv. set. 16, 2011 12:44 pm

Com algunes ja sabeu he hagut d'interrompre el meu embaras (bé, encara estic en el proces).
Ahir em van marejar per tot arreu, perque la biopsia de corion me l'havien fet a St.Pau per derivacio de St.Joan de deu i no em pertocava aquell hospital. Com que hi ha tantes retallades, em van donar un llistat de les cliniques autoritzades per la interrupcio de l'embaras acreditades per la Generalitat. Vaig trucar a varies (la mes recomanable per tothom es TUTORMEDIC, tant a nivell medic com psicologi, es veu), pero nomes fan IVE els dijous. Jo volia que fos abans.
Vaig contactar amb la Clinica ginecologica Sants, i em van dir que cap problema i que m'ho podien fer dissabte (2 dies mes tard).
Vaig anar a la visita, i em va atendre una metge que em va "alliçonar" d'unes quantes coses. Que un avortament era un risc per la mare, que m'estava jugant l asalut, que no tornes a quedar-me embarassada mai mes, etc... pero fins aqui, encara que a mi em va sentar malament, "no es pot criticar".
Vaig preguntar com m'ho farien, i em va dir que anestesia general, unes boletes sota la llengua una mitja horeta, i que llavors passava a quirofan, dilataven amb uns dilatadors i llavors aspiraven (i que no patis que fins que l'anestesia no havia fet efecte ningu em tocaria). En total unes 2 hores a la clinica (2 hores nomes???). Aquella visita em va costar 40 euros que se'm descontarien al pagar la intervencio (600 euros) i que amb la factura la portes al cap que em retornarien l'import.
El pitjor va ser quan el meu marit (que tenia la mosca al nas), va preguntar el metge que m'ho faria i li va dir el Ramon Tanda. quina va ser la nostra sorpresa quan vam posar aquell nom al St.Google. Es un dels metges imputats pel cas morin (avortaments ilegals!!!). Vam decidir automaticament anar al Tauli que era el nostre hospital de referencia (encara que fos mes lent...)

http://www.google.es/#sclient=psy-ab&hl ... 64&bih=890

Al Tauli em van comentar que m'ingressarien, em posarien una medicacio vaginal i que llavors podia anar rapid i el mateix dia a casa o mes lent i quedar-me fins al dia seguent, i que s'intentaria una expulsio espontania per evitar el legrat (aspiracio). En principi sense anestesia a no ser que haguessim d'acabar en legrat.
Evidentment m'he decidit pel Tauli, pero.... com pot ser que un centre com aquell estigui autoritzat per la generalitat???
Em va donar tota la pinta de un local d'avortaments ilegals!!!!! Uns baixos d'uns pisos, metodes tant drastics (segurament cobren mes si fan aspiracio que si fan expulsio), metge relacionat amb cas Morin...
Vull contactar d'alguna manera amb sanitat per passar avis de la meva mala impresio, pero de moment no se ni per on començar, i he decidit primer fer-ho public al SP.
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: "ojo" Clinica ginecologica sants

EntradaAutor: Alehop » dv. set. 16, 2011 1:03 pm

Osti Llumer, la veritat és que és per flipar.

Abans que res, donar-te molts ànims en aquest procès que estas passant.

Per una altra banda, agrair-te que comparteixis això amb nosaltres...com pot ser que un fill de P**A com aquest estigui referenciat per la Generalitat!!! És de bojos....I sobre tot, el tracte (falta de tracte, clar) humà que comentes....panda de desgraciats.... :ufs: :ufs:

Ànims, bonica, ets molt valenta :-()-) :-()-)
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dv. set. 16, 2011 1:23 pm

Ostres Llumer, increïble que després del que esteu passant encara hàgiu hagut d'anar a topar amb aquesta clínica... :ufs: :ufs: Sort que us n'heu adonat a temps! Ànims i gràcies per compartir-ho.
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dv. set. 16, 2011 1:36 pm

Llumer, ara acabo de veure pel que estàs passant. Em sap molt de greu, i si a sobre de les dificultats i tristor,et trobes amb energúmens d'aquesta categoria...

No entenc com pot passar que això no estigui controlat fins a l'últim detall, carai que parlem de coses molt serioses, i que poses la teva salut a les seves mans.

Gràcies per l'avís i t'envio des d'aquí molt ànims per passar per aquest tràngol. :-()-)
La Lia ja és tota una princesa!
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dv. set. 16, 2011 1:39 pm

ostres LLumer!! Només et falta això! :-()-)
Gràcies per compartir-ho...
Imatge
||*||
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. set. 16, 2011 2:03 pm

LLumer, em sap greu tot això pel q esteu passant...
I sobre els de la clínica, q fort... a més autoritzada per la Generalitat.... sense comentaris
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ardia
Entrades: 1372
Membre des de: dt. feb. 05, 2008 11:19 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ardia » dv. set. 16, 2011 7:52 pm

Ostres Llumer, a sobre del que esteu passant aixó...es increible que gent que ja està imputada continuin fent la seva, guanyany calers amb una cosa que és comprovat que no fan bé i a sobre sense amargar-se, recolçats per la Generalitat, al.lucinant

Noia sort que heu anat més enllà i us ha donat per esbrinar una miqueta més d'ón us podieu ficar, a vegades amb aquestes coses van tant atordit pel mal tràngol que pases que et deixes fer i si tens la mala sort de topar amb aquest tipus de "gent"

Gracies per compartir-ho amb totes nosaltres, molts ànims i dessitjo que vagi el més ràpid possible.
Desde el post de Març ja saps que et recolzem i admirem la teva entereça, un petonás.
Imatge

Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dt. set. 20, 2011 12:47 pm

Mare meva, he al·lucinat. Però com pot ser que aquest individu estigui exercint??? D'acord, preval la presumpció d'innocència... però com pot seguir treballant del mateix del que se l'imputa? No entenc res. :ufs:

I l'alliçonament que et va fer d'un bon començament.... SENSE COMENTARIS!!!!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Un petó ben fort, cuca! :-()-)
Imatge Imatge

||*||
Susana-12
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Susana-12 » dt. set. 20, 2011 2:31 pm

molt fort molt fort ... a hores d'ara ja m'imagino que t'ho han fet en parc Tauli espero que tot estigui bè, i tot i que potser l'espera hagi estat llarga però crec que val la pena, no havia llegit aquest post fins ara és indignant i em sembla molt fort
Imatge

Imatge
llumer

EntradaAutor: llumer » dt. set. 20, 2011 5:45 pm

Hola noies, si, ja estic a casa. Al final m'ho han fet al parc tauli. Vaig començar ahir a les 2 del migdia, a les 11:20 he expulsat el fetus pero la placenta me l'han hagut de treure amb raspat. Estic bé, pero moooooolt cansada. Em canso pujant escales, quan camino. Suposo que es normal. La nit anterior em vaig despertar a la 1:30 i al final vaig baixar al sofa i veient la tele em vaig anar mig adormint, pero havia dormit malament, i aquesta nit, fins a les 5 no he pogut dormir... A les 11 m'han donat l'alta i ara a descansar...
Gracies a totes pel suport, i m'encantaria que tothom llegis aquest post i NINGU anes a parar a la clinica sants...
llumer

EntradaAutor: llumer » dv. nov. 23, 2012 9:24 am

Ja sé que el post es molt vell, pero m'agradaria que cap forera anes a parar en unes mans aixi...

Noticies sobre un dels gines d'aquesta clinica:
http://www.ara.cat/societat/Fiscalia-de ... 18617.html

També repeteixo que a mi no em feien un avortament il.legat, estava dins de la legalitat, pero... el que es podia fer expulsiu nomes perque estava de 14 setmanes, ells "valoraven" que estava de mes per fer-me raspat directament i cobrar mes...
Tot el contrari del que feien per entrar avortaments de embarassos avançats...
llumer

EntradaAutor: llumer » dv. nov. 23, 2012 9:54 am

No, en aquell moment no tenia ganes ni forces, pero avui al llegir la noticia he pensat que contactare amb la Generalitat per demanar explicacions de com aquesta clinica esta autoritzada per ells...
Ara nomes haig de trobar una estona per investigar el lloc/dept correcte per presentar la meva queixa... si algu ho sap... accepto ajuda!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::