Hematoma a l´úter: risc d'avortament
Hematoma a l´úter: risc d'avortament
Hola noies !!!
Estant de 5+4, vaig començar a tenir petites pèrdues marronoses. Al dia seguent vaig anar a urgències, i la eco va sortir perfecte: com bategava el cor !!! Al cap de pocs dies, amb 6+2, vaig començar a perdre ambmés força... Pensava el pitjor, i plorant vaig tornar a urgències, pensant-me el pitjor... Però el cor del cigronet continua bategant, i fa 6mm. Però m'han detectat un hematoma a la surtida de l'úter im'han dit que estic en risc d'avortament. M'han dit que l'única possible solució és fer repòs absolut i que el temps dirà...
Això és molt dur, perquè no saps si el repòs servirà d'alguna cosa. Jo en faig i mooolt, però encara perdu...
Algu s'ha trobat en un cas semblant???
Gràcies noies !!!
Estant de 5+4, vaig començar a tenir petites pèrdues marronoses. Al dia seguent vaig anar a urgències, i la eco va sortir perfecte: com bategava el cor !!! Al cap de pocs dies, amb 6+2, vaig començar a perdre ambmés força... Pensava el pitjor, i plorant vaig tornar a urgències, pensant-me el pitjor... Però el cor del cigronet continua bategant, i fa 6mm. Però m'han detectat un hematoma a la surtida de l'úter im'han dit que estic en risc d'avortament. M'han dit que l'única possible solució és fer repòs absolut i que el temps dirà...
Això és molt dur, perquè no saps si el repòs servirà d'alguna cosa. Jo en faig i mooolt, però encara perdu...
Algu s'ha trobat en un cas semblant???
Gràcies noies !!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: Hematoma a l´úter: risc d'avortament
Xila, a mi no em va pasar, només volia donar-te ànims, jo vaig estar gairebé tot el meu curs embaràs (25 setmanes) en repòs, és dur i difícil, segur que dóna els seus fruits! 

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
A mi em van trobar un hematoma a la setmana 6. Jo no perdia, tot i que el metge es va sorprendre que no perdés... Era tres vegades més gran que tot el saquet, i em van fer fer repós, i prendre progesterona fins la setmana 12. El repós no era absolut, i ho vaig portar molt bé. Tu si t'han dit absolut, doncs això, repòs absolut!!
A la setmana 12 s'havia reabsorbit, i l'embaràs va anar perfecte!
Quan surts de la consulta amb el paperet on posa "risc d'avortament" és terrible (jo ja havia passat per un avortament anterior), però no et desanimis! són paraules mèdiques... fes els mínims esforços possibles, i mira de ser positiva!! Ànims maca!
A la setmana 12 s'havia reabsorbit, i l'embaràs va anar perfecte!
Quan surts de la consulta amb el paperet on posa "risc d'avortament" és terrible (jo ja havia passat per un avortament anterior), però no et desanimis! són paraules mèdiques... fes els mínims esforços possibles, i mira de ser positiva!! Ànims maca!

a mi em va passar a les 6 setmanes. Vaig haver d'estar un mes al llit fent repos, peró passat aquest temps vaig poder fer vida normal.
Ara el bitxo ja te 5 anys!
que tinguis molta sort!
Ara el bitxo ja te 5 anys!
que tinguis molta sort!
Hola, a mi també em va passar amb el segon embaràs, a la setmana 4+2 vaig començar a tenir pèrdues marrones, i de cop sang directament, vaig anar a urgències i tenia una gran hematòma, quasi no es veia el saquet. Vaig haver de fer repòs però no absolut, durant un mes, i passat aquest temps tot correcte, ara el petit ja té quasi 4anys. Molt ànims i ja veuràs com tot anirà bé.
Tinc una amiga que estant embarassa de bessonetes va tenir, a partir de les 8 setmanes, grans pèrdues per un hematoma. Va haver de fer repòs total fins que es va absorvir i , a partir de llavors, embaràs normal i les nenes tenen ja més de 2 anys
Així que, Xila, fes molt, molt repòs que ja veus que té solució.
Així que, Xila, fes molt, molt repòs que ja veus que té solució.
Siii! a mi em va passar el mateix. Estava de 5 setmanes i vaig tenir una hemorragia molt abundant, i és clar, jo també em pensava que l'havia perdut. Vaig anar a urgències i allà em van dir que el cigronet estava bé però que jo tenia 2 hematomes! Així que res, repòs absolut durant un mes i mig i mira, ja té 10 mesos el cigronet! La veritat és que es passa molt malament perquè jo també pensava que potser estava fent molt repòs i després potser no serviria per a res. Però no tenia tampoc un altre remei que aquest perquè jo volia aquest nen i ho havia d'intentar. Pensa que si no et mous el cigronet es pot anar agafant bé al teu úter i els hematomes es curen sols, igual que un hematoma a la pell, que desapareix per si sol. Així que molts i molts ànims, tingues molta paciència i pensa sempre en positiu. Jo vaig aprofitar per llegir i fer cosetes des del llit, perquè jo com que tenia dos hematomes molt grans em van dir que no em mogués del llit! Un aborriment total, tot el dia sola a casa..... Ah! i també m'havia de posar unes pastilles de progesterona per reforçar la pared de l'úter... Ja veus quin panorama! Però val taaaaaaaaaant la penaaaaaaaaaaaa!
- mari09
- :: tortuga

- Entrades: 348
- Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
- Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat
Hola guapa!
Ja sé com ho has de passar....a mi em va passar el mateix...estava de 4 setmanas i ja tenia el hematoma al 4 mesos va arribar inclós més gran que la criatura..és veritat mólt repós,tractament corecte perq en el meu cas habia de pincharme heparina por un problema de coagulació i progesterona i al 5 mesos el hematoma ja és va desapariexer.LA meva Carla en té casi 3 anyets..així que anims cuca i pa 'lante!!!
Ja sé com ho has de passar....a mi em va passar el mateix...estava de 4 setmanas i ja tenia el hematoma al 4 mesos va arribar inclós més gran que la criatura..és veritat mólt repós,tractament corecte perq en el meu cas habia de pincharme heparina por un problema de coagulació i progesterona i al 5 mesos el hematoma ja és va desapariexer.LA meva Carla en té casi 3 anyets..així que anims cuca i pa 'lante!!!
Hola guapa! t'entenc perfectament! jo vaig tenir 2 aborts (mai em van dir res de cap hematoma) i al tercer embaras em diuen aixo de l'hematoma...em vaig kedar fatal, imagina't...em van dir com a tu, repòs i k en el 90% dels casos desapareix...jo stava feta pols, pensava k tornava perdre'l, no tenia gens d'esperances...xo això m'ha ensenyat k has de lluitar i k has de ser positiva, xq al cap d'un mes l'hematoma havia desaparegut i tot va anar perfecte (amb molt repòs x altres causes i els antecedents) xo aki teinc el meu petit gran tresor d'1 anyet!!! ànims i ja voras com si ets positiva tot va millor!!!
OOhhhhh... !!!! Moltes gràcies a totes !!!! Gràcies per respondre... M'heu desengoixat moltíssim!!! He plorat força quan llegia els vostres missatges... Que xulo !!!!
La veritat és que amb tantes hores per no fer res, tendeixo a mirar massa per internet, i et trobes de tot... Gràcies per les vostres experiències. Això em dóna força, energia i optimisme. I en comptes de buscar tanta informació, fa que emcentri més en mi, i amb el meu cigronet, i li pugui donar força per tirar endevant.
Me n'alegro mmmolt per vosaltres, i altre cop... Gràcies !!!!!
La veritat és que amb tantes hores per no fer res, tendeixo a mirar massa per internet, i et trobes de tot... Gràcies per les vostres experiències. Això em dóna força, energia i optimisme. I en comptes de buscar tanta informació, fa que emcentri més en mi, i amb el meu cigronet, i li pugui donar força per tirar endevant.
Me n'alegro mmmolt per vosaltres, i altre cop... Gràcies !!!!!

Bon dia !!!
Perdoneu que us atavali una mica més... A voltes sóc mooolt optimista, i el cap em treballa massa... Penso en un futur pròxim i merevallòs. Però a voltes tot el món em cau a sobre. Sobretot quan tinc dolors. A voltes, tinc dolors com els de la regla, dolors forts, sobretot als ronyons. I segueixo perdent. A vosaltres us passava???
Moltes gràcies altres cop. Sou les que més ànims em doneu, pk m'enteneu... Mil gràcies !!!
Perdoneu que us atavali una mica més... A voltes sóc mooolt optimista, i el cap em treballa massa... Penso en un futur pròxim i merevallòs. Però a voltes tot el món em cau a sobre. Sobretot quan tinc dolors. A voltes, tinc dolors com els de la regla, dolors forts, sobretot als ronyons. I segueixo perdent. A vosaltres us passava???
Moltes gràcies altres cop. Sou les que més ànims em doneu, pk m'enteneu... Mil gràcies !!!
Hola noies...Les coses no han anat bé... Un petò i gràcies per tot.
Xila quin greu....però tu no tiris la tovallola eh! jo ja et dic, dos aborts i tinc el meu tresor mes gran que existeix i tornaria a passar xtot el dolor x tornar-lo a tenir. Sigues valenta i lluita fins q no es pugui mes x tenir el teu petit en braços!!!! si necessites res ja saps. Un petó i molts ànims, aviat estaras recuperada x tornar-ho a intentar!!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Oh, ho sento moltíssim... molts ànims!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Xila, ho sento moltisim, ben aviat ho tornaràs a aconseguir i tot anirà molt i molt bé...ptns i una fortissima abraçada.
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Hola noies! Jo també tinc un hematoma pero no us desaspereu: Jo he fet repos 15 dies i se m'ha reduit la meitat.
Feu molta bondat i sigueu possitives.
Feu molta bondat i sigueu possitives.
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |