Avortaments de repetició per autoimmunitat
- mandarina81
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dc. març 10, 2010 5:53 pm
Avortaments de repetició per autoimmunitat
Hola noies,
Després d'uns quants avortaments, moltes proves i, per sort una filla preciosa, l'hematòleg m'ha dit que és molt possible que la causa dels meus avortaments vingui donada per una malaltia autoimmune que afecta a la coagulació i fa que el meu cos rebutgi els embrions. M'ha dit que es pot tractar amb heparina durant l'embaràs i el post-part i que dóna molts bons resultats. També tinc la mutació del gen MTHFR en estat heterozigot, però m'han dit que, per si sola, aquesta mutació no pot ser el motiu dels avortaments.
Ja sé que moltes de vosaltres, per raons diverses, us punxeu o us heu punxat heparina. Tot i que l'hematòleg ja m'ha explicat més o menys com me l'he de punxar, teniu algun consell o recomanació que us hagués agradat saber?
I hi ha algú amb avortaments de repetició que siguin causats per una malaltia autoimmune?
Com sempre, moltes gràcies i molta sort!!
Després d'uns quants avortaments, moltes proves i, per sort una filla preciosa, l'hematòleg m'ha dit que és molt possible que la causa dels meus avortaments vingui donada per una malaltia autoimmune que afecta a la coagulació i fa que el meu cos rebutgi els embrions. M'ha dit que es pot tractar amb heparina durant l'embaràs i el post-part i que dóna molts bons resultats. També tinc la mutació del gen MTHFR en estat heterozigot, però m'han dit que, per si sola, aquesta mutació no pot ser el motiu dels avortaments.
Ja sé que moltes de vosaltres, per raons diverses, us punxeu o us heu punxat heparina. Tot i que l'hematòleg ja m'ha explicat més o menys com me l'he de punxar, teniu algun consell o recomanació que us hagués agradat saber?
I hi ha algú amb avortaments de repetició que siguin causats per una malaltia autoimmune?
Com sempre, moltes gràcies i molta sort!!
Re: Avortaments de repetició per autoimmunitat
Hola guapa, despres de 5 pèrdues van descobrur que tinc un deficit en proteina s, i em vaig punxar tot l'embaràs, l'unic consell es que si punxes i fa mal treguis l'agulla i punxis a un altre lloc, quan no fa mal no surt blau. ;) és un pal punxar-se, però ara miro al meu fill i ni m'enrecordo!!

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Al principi punxar-se se't fa una odissea pero aviat li agafaras el tranquillo. Moltes embarassades es punxen a les cuixes pq a la panxa els fa angunia, pero a la cuixa fa mes mal.
Jo es punxo a la part mes baixa de la panxa i gairebe ni es nota. Sobretot no et freguis despres de la punxada i no et sortira cap blau.
Sort i ànims!!
Jo es punxo a la part mes baixa de la panxa i gairebe ni es nota. Sobretot no et freguis despres de la punxada i no et sortira cap blau.
Sort i ànims!!
- mandarina81
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dc. març 10, 2010 5:53 pm
Gràcies noies pels consells! Els tindré en compte! I si tinc dubtes quan m'hagi de començar a punxar, tornaré a preguntar... jeje
Gràcies!
Gràcies!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |