Diada de petits amb llum
Diada de petits amb llum
Dissabte a la tarda hi ha la Diada de Petits amb Llum, per si hi voleu passar amb els vostres petits (o sense). Us deixo el vídeo de l'any Passat.
Amb motiu del Dia Mundial de la Mort Perinatal i Neonatal, Petits AMB llum organitza la 2 ª Diada de l'Associació.
Un dia dedicat a homenatjar a tots els nadons que van deixar la Terra per jugar entre els núvols.
Davant aquest fet trist ens vestim d'alegria i et convidem a passar la tarda entre dolços i música. La celebració tindrà lloc el proper 20 d'octubre al Casal d'Entitats Mas Guinardó, plaça Salvador Riera, 2, de Barcelona, a partir de les 17h.
Ens encantaria que ens acompanyessis en aquest dia per al record. Amb la teva ajuda segur que podem tornar a donar-los als nostres petits la llum que es mereixen. T'esperem!
http://www.youtube.com/watch?v=Qci08o5osso
Amb motiu del Dia Mundial de la Mort Perinatal i Neonatal, Petits AMB llum organitza la 2 ª Diada de l'Associació.
Un dia dedicat a homenatjar a tots els nadons que van deixar la Terra per jugar entre els núvols.
Davant aquest fet trist ens vestim d'alegria i et convidem a passar la tarda entre dolços i música. La celebració tindrà lloc el proper 20 d'octubre al Casal d'Entitats Mas Guinardó, plaça Salvador Riera, 2, de Barcelona, a partir de les 17h.
Ens encantaria que ens acompanyessis en aquest dia per al record. Amb la teva ajuda segur que podem tornar a donar-los als nostres petits la llum que es mereixen. T'esperem!
http://www.youtube.com/watch?v=Qci08o5osso
Re: Diada de petits amb llum
Gràcies, Ganxet, desconeixia totalment l'aconteixement...
És un plaer saber que se celebra aquesta Diada, i que es tenen en ment tots els nostres petits perduts.
És un plaer saber que se celebra aquesta Diada, i que es tenen en ment tots els nostres petits perduts.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
GANXET encara que no podré ser-hi físicament, si que estaré amb ment.
Pel record dels nostres petits!!!!
Pel record dels nostres petits!!!!
TINC DOS SOLETS: UN AL CEL QUE EM DONA CALOR I UN ALTRE AL COSTAT MEU QUE EM DONA LLUM!!!
Moltes gracies x avisar. Nosaltres hi anirem. Potser ens ajudarà a passar pàgina. M'ha agradat molt com ho has explicat... Jo sempre penso que el meu petit jan ens cuida des dels nuvols...

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Ganxet, quin fart de plorar. Moltes gràcies per penjar-ho, així tothom sabrà que hi ha un dia dedicat als nostres petits. Jo rebo informació de l'associació pel facebook i pel fòrum, però no se si hi assistiré, ja que tot just fa tres mesos i es molt recent. D'altra banda hauria d'anar-hi tota sola perquè el meu home treballa i em fa respecte, perquè estic molt i molt sensible amb la pèrdua de la meva petita, i ara estic a punt de passar la data de part, així que les ferides estan ben obertes......
Una abraçada i feliç diada dels nostres petits!!!!! (M'encantaria tastar els teus pastissets).
Una abraçada i feliç diada dels nostres petits!!!!! (M'encantaria tastar els teus pastissets).
QUEDA ANUL · LADA LA DIADA DE PETITS AMB LLUM DEL 20 D'OCTUBRE.
Sentim comunicar-vos que hem decidit ajornar la Diada de dissabte ja que es preveuen tempestes i això impediria la solta de globus, el concert musical i les altres activitats que estan previstes per realitzar a l'aire lliure.
Preguem ens disculpeu per les molèsties.
En breu publicarem la data en què es realitzarà.
Moltes gràcies per la vostra comprensió.
Una abraçada.
Equip de Petits amb Llum.
Sentim comunicar-vos que hem decidit ajornar la Diada de dissabte ja que es preveuen tempestes i això impediria la solta de globus, el concert musical i les altres activitats que estan previstes per realitzar a l'aire lliure.
Preguem ens disculpeu per les molèsties.
En breu publicarem la data en què es realitzarà.
Moltes gràcies per la vostra comprensió.
Una abraçada.
Equip de Petits amb Llum.
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |