A les que heu passat per un legrat...
A les que heu passat per un legrat...
Hola a totes, soc la Xera. Fa 3 anys i mig vaig tenir la meva nena, Èlia, i puc dir que es lo millor que he fet a la vida... ai, com l'estimo!!! Amb en Xero, vam decidir tenir un germanet per l'Èlia però l'embaràs es va interrompre a les 9 setmanes, no hi havia batec.
El dia 15 d'octubre ens ho van dir i el dia 19 em feien el legrat. Estava molt espantada perque soc molt aprensiva i això dels quirofans, intervencions, operacions... em fa molta por.
A la primera revisió, després del legrat, el Dr. Cabero em va dir que hi havia una resta que semblava un coagul de sang, que haviem d'esperar a que ho tregués amb la regla...
Ara, em trobo que, per variar, estic una mica espantada perque tinc un dolor a les lumbars que no em marxa. Aquest dolor el vaig començar a tenir durant l'avortament, va seguir fins al legrat i ara continua.
La meva pregunta es: A alguna us ha passat?? Es possible que tingui dolor de lumbars perque encara hi han restes? O bé, es que no em marxara fins que no em vingui la regla.
Si us plau, agraïré molt que m'expliqueu si es normal o no perque m'asusto facilment.
Dir-vos que m'esta apunt de venir la regla i que a l'ultima eco el gine em va dir que havia ovulat 3 òvuls... increíble. A més estic molt inflada...
Moltes gracies.
Xera.
El dia 15 d'octubre ens ho van dir i el dia 19 em feien el legrat. Estava molt espantada perque soc molt aprensiva i això dels quirofans, intervencions, operacions... em fa molta por.
A la primera revisió, després del legrat, el Dr. Cabero em va dir que hi havia una resta que semblava un coagul de sang, que haviem d'esperar a que ho tregués amb la regla...
Ara, em trobo que, per variar, estic una mica espantada perque tinc un dolor a les lumbars que no em marxa. Aquest dolor el vaig començar a tenir durant l'avortament, va seguir fins al legrat i ara continua.
La meva pregunta es: A alguna us ha passat?? Es possible que tingui dolor de lumbars perque encara hi han restes? O bé, es que no em marxara fins que no em vingui la regla.
Si us plau, agraïré molt que m'expliqueu si es normal o no perque m'asusto facilment.
Dir-vos que m'esta apunt de venir la regla i que a l'ultima eco el gine em va dir que havia ovulat 3 òvuls... increíble. A més estic molt inflada...
Moltes gracies.
Xera.
La vida només pot ser compresa mirant cap a enrrere, però ha de ser viscuda mirant cap a endavant.
http://www.fertilityfriend.com/home/4d4937
http://www.fertilityfriend.com/home/4d4937
Re: A les que heu passat per un legrat...
Xera primer dir-te que sento molt que hagis hagut de passar per aixo. M'agradaria ajudar-te, pero la veritat es que jo he passat per 2 legrats i no he notat res d'aixo. Ni creus que si encara hi hagues restes el gine ho hagues vist? Aixo segurament li hauries de comentar a ell, i sino estas contenta amb la resposta poster buscar una segona opinio, no?
Si que no he ajudat massa, pero be normal, normal jo crec que no es.
Si que no he ajudat massa, pero be normal, normal jo crec que no es.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Hola guapa,
lamento pel que estàs passant. Dir-te que jo, al cap d'una setmana del legrat vaig anar al ginecòleg per comentar-li que encara tenia unes gotes a les calces. Em va fer l'ecologia i va veure unes petites restes... i em va receptar unes gotes que em van ajudar a acabar de treure-ho tot. Mira, les he buscat (encara ho guardo, no sabia perquè però ara ho he descobert) i el medicament es diu "Methergín". Ell m'ho va receptar per prendre-les 4 gotes cada 8 hores, durant una setmana, però em va dir que si la sang parava que parés el tractament. Em van anar molt bé.
Ara! T'aviso que em van donar una mica de mal a les cuixes, com a fluixera barrejada amb agulletes, però era conseqüència de prendre les gotes, en punt vaig deixar de prendre-les el mal va desaparèixer.
Una abraçada,
Anna Maria
lamento pel que estàs passant. Dir-te que jo, al cap d'una setmana del legrat vaig anar al ginecòleg per comentar-li que encara tenia unes gotes a les calces. Em va fer l'ecologia i va veure unes petites restes... i em va receptar unes gotes que em van ajudar a acabar de treure-ho tot. Mira, les he buscat (encara ho guardo, no sabia perquè però ara ho he descobert) i el medicament es diu "Methergín". Ell m'ho va receptar per prendre-les 4 gotes cada 8 hores, durant una setmana, però em va dir que si la sang parava que parés el tractament. Em van anar molt bé.
Ara! T'aviso que em van donar una mica de mal a les cuixes, com a fluixera barrejada amb agulletes, però era conseqüència de prendre les gotes, en punt vaig deixar de prendre-les el mal va desaparèixer.
Una abraçada,
Anna Maria
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Jo també vaig prendre aquest medicament per contraure l'úter després del legrat i també em va anar bé. Jo ho consultaria i demanaria una segona opinió!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |