menta es abortiva??

Problemes durant l'embaràs.
gemma032
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. set. 25, 2012 11:46 pm

menta es abortiva??

EntradaAutor: gemma032 » dj. feb. 14, 2013 12:14 am

Ho pregunto pq estava molt encostipada i em prenia ricola hierbas suizas amb gust menta.estava de 6setmanes.i vAig tenir abort espontani dt 12/02/13 amb legrAt.estic ratllada molt i trista pq era el meu 1r embaras. Estic esperant quarantena,ecos i resultats legrat
gemma032
Entrades: 69
Membre des de: dt. set. 25, 2012 11:46 pm

Re: menta es abortiva??

EntradaAutor: gemma032 » dj. feb. 14, 2013 12:38 am

Ncessito saber lo pq estic ratllada
ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

EntradaAutor: ganxet » dj. feb. 14, 2013 4:23 am

No ho crec pas Gemma. Diuen q cal anar amb compte amb les infusions de fulles de gerds q poden provocar el part, pero no la menta.
No et culpis, tu no ets responsable ni volies q passés.
una abraçada.
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 14, 2013 8:07 am

Hola! En algun lloc també havia llegit que la menta és millor no prendre-la, però no està comprovat científicament, sinó els professionals el primer que et dirien és que no prenguis menta! En tot cas, sempre es parla de l'infusió, de la menta "pura", no d'uns carmels de menta, on la quantitat de menta que hi ha deu ser mínima!
Els avortaments passen més del que et penses... molta gent hi ha passat, és habitual en les primeres setmanes (jo mateixa...). Si navegues per aquest subfòrum ho veuràs. La vida és un miracle, i ha d'estar tot encaixat al 100%... a vegades hi ha alguna coseta que falla, i és millor que no tiri endavant. No s'hi pot fer res, i tu NO EN TENS CAP CULPA!
Has de passar el teu dol, sense busar culpables, plora, desfoga't, parla'n si ho necessites, i ja veuràs com ho aniràs acceptant fins a recuperar la il·lusió per tornar a buscar un altre embaràs.
Ànims!
ImatgeImatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. feb. 14, 2013 9:50 am

Gemma, hi ha unes quantes plantes que es consideren abortives perquè poden provocar contraccions a l'úter. Plantes tant comunes com el julivert.
Però prendre per exemple uns xampinyons amb una mica de julivert fresc no és una dosi suficient per provocar res al nostre cos. Hauríem de prendre infusions de julivert, julivert cru...

Cpm et diu l'Helia, la vida és un miracle i han d''encaixar moltes coses. Per desgràcia no tots els embarassos arriben a bon port i potser no se'n parla massa però durant les primeres setmanes es produeixen molts avortaments espontanis. No miris de trobar culpables perquè no n'hi ha. Plora tot el que necessitis, enfada't o estigues trista, per poder assumir el que t'ha passat i poder seguir endavant.

En aquest apartat de "Quan les coses no van bé" trobaràs experiències de dones que ha passat el mateix que tu. POtser et va bé llegir-les o compartir coses amb elles.

Una abraçada.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
alfonsoicecilia
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 14, 2013 9:56 am

Jo crec que no ha de tenir cap relació. Hauries de prendre mooolt de julivert o de menta, o de qualsevol de les plantes que diuen que són avortives. Uns caramels en tenen una dosis mínima. Segurament els metges et sabran dir quin problema hi ha hagut, però no et culpis per això perquè seguríssim que no té relació una cosa amb l'altra.

ànims!
gallareta
Entrades: 51
Membre des de: dc. des. 12, 2012 10:16 am

EntradaAutor: gallareta » dj. feb. 14, 2013 11:07 am

Gemma032,

la meva cunyada s'ha pres litres de poleo-menta en els tres embarassos i no li ha passat mai res. El que t'ha passat suposo que és fruit de l'atzar. Ja t'ho han dit les altres però això passa molt.

Molts ànims!!!
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dj. feb. 14, 2013 11:29 am

Suposo que són llegendes urbanes, o sigui que ni cas. A mi em van inflar el cap que el Julivert tallava la llet i vaig anar super en compte amb el nen, amb la nena ja vaig passar.
Imatge
Imatge
Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

EntradaAutor: Sol1411 » dj. feb. 14, 2013 12:11 pm

Hola,

Jo també vaig patir un avortament amb legrat, havia begut poleo-menta i després vaig veure en un fórum que era dolenta. Ara que torno a estar embarassada vaig preguntar al gine i em va dir que no tenia res a veure. A més, sort del poleo-menta, ja que m'ha ajudat a tenir menyss náuseas i vòmits.
Per tant, no passa res per veure'n, i no et culpabilitzis pel que has fet o deixat de fer. Tú no tens cap culpa del que t'ha passat. Molts ànims.
Abril5
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. des. 04, 2012 4:10 pm

EntradaAutor: Abril5 » dc. març 13, 2013 8:42 pm

Hola,
jo també ho havia llegit però suposo que, com t'han comentat, n'has de beure moltíssimes d'infusions de menta per tal que tingui aquest efecte.
Com t'han comentat, probablement ha estat fruit de l'atzar. Jo vaig patir també un avortament a la setena setmana i només fas que buscar-hi motius... i el ginecòleg em va dir que els avortaments al principi de l'embaràs eren molt comuns, especialment en el primer, no saben per què... és com si el cos no "sabés fer nens" i haguès d'agafar pràctica.
Si et serveix d'alguna cosa, després de l'avortament em van fer esperar dues regles per tornar a posar-nos-hi i aquesta vegada ens hi vam quedar a la segona i ara estic de gairebé 6 mesos.
Molts ànims, guapa!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::