segona regla post legrat

Problemes durant l'embaràs.
lais
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: ds. març 31, 2012 10:06 pm

segona regla post legrat

EntradaAutor: lais » ds. abr. 06, 2013 7:25 pm

Hola noies,
el passat 25 de gener em van fer un legrat per un avortament espontani a les 7 setmanes (ha estat una experiència molt dura com molt bé sabreu moltes de vosaltres) i als 28 dies vaig sagnar i vaig interpretar que era la regla (tot i que va ser diferent, d'escassa quantitat i durant uns 10 dies). En el control ecogràfic un mes després del legrat em van veure bé i em vaig quedar més tranquil.la... esperant que em vingués la segona per començar un nou tractament de fecundació in vitro (perquè a més estic en reproducció assistida).
Però la segona regla porta dues setmanes de retard i no estic embarassada... el que sí que estic és molt preocupada. He demanat hora al ginecòleg per veure què... però tinc hora per d'aquí a més d'una setmana i estic molt agobiada perquè no sé si això és normal... vull pensar que el cos té desajustos després de tant daltabaix hormonal i que no té perquè ser res terrible...
a alguna li ha passat i el cos s'ha pogut ressituar, és normal aquest desajust en la segona regla?
gràcies! :-()-)
melela
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: segona regla post legrat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 8:04 pm

Hola Lais, primer de tot sento molt el que t'ha passat, és una experiència molt dura.

Jo també vaig estar amb RA, vaig perdre el meu primer embaràs a la setmana 8 i em van fer un legrat. Les dos o tres regles següents van estar rares: una va avançar, una altra va retardar, una va durar menys del normal, una altra més... Tot això és completament normal i no t'has de preocupar
melela
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 8:08 pm

Perdona, l'he enviat abans d'acabar.

Com deia, és normal; el cos pot trigar una mica a recuperar-se. Però si t'ajuda a quedar-te més tranquil.la et pots fer una altra eco o controlar els nivells hormonals.

Età desitjo que puguis tornar a intentar-ho aviat i que la propera vegada tot vagi bé. Una abraçada maca.
Imatge
Imatge
lais

EntradaAutor: lais » ds. abr. 06, 2013 8:18 pm

Melela, moltes gràcies... estic preocupada i espantada pensant en síndromes de asherman o complicacions post legrat que puguin comprometre la meva fertilitat. Imagino que les hormones revolucionades, les in vitros i tot l'esgotament ajuda a que no estigui especialment positiva :(
El ginecòleg imagino que em demanarà eco i analítica... però jo espero que em vingui abans de la visita!
Un petó molt gran
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » ds. abr. 06, 2013 10:10 pm

I com més nerviosa i angoixada estiguis, encara més se't retrassarà....
no pateixis, quan aconsegueixis tranquil·litzar-te, et vindrà.

Que hi hagi sort!
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
terix
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dt. març 22, 2011 5:43 pm

EntradaAutor: terix » ds. abr. 06, 2013 11:10 pm

lais com et dien poc a poc i posa't tranqui, que mica en mica tot es posarà a lloc.
Per quedar-te més tranquila no podries trucar al metge i li comente??

A mi em van fer un legrat al novembre i al desembre me'l van tornar a fer perque la cosa no parava de sangar, amb el desgast que això em va supoar. Tot plegat ha estat molt dur i molt llarg. Jo diria que he tingut tres regles i les tres han estat diferents entre elles i gens semblants a les d'abans.

Diria que a la segona relga també em vaig negitejar una mica amb el tema de que no venia i que venia poc pero la tercera ha estat mé nomal. Trist però cert cadacú necessita el seu temps per posar les coses a llocs.

Molts petons bonica, i ànims
lais

EntradaAutor: lais » dg. abr. 07, 2013 3:05 pm

Mishka, Terix, Melela... moltes gràcies per escriure.
A moments es fa dur tantes esperes i esperar la regla després d'un avortament no pensava que fos tant difícil, però està clar que per nosaltres és significatiu de que les coses estan al seu lloc una altra vegada i això és com molt important.
Tens raó Mishka, que si estic neguitosa tampoc ajuda, vaig prenent til·les però costa.
Terix, que bé que tot torni a estar bé, deu n'hi do tot plegat noia... ara poc a poc i calma per tornar-ho a intentar.
A veure si m'aplico la lliçó a mi mateixa.
Gràcies boniques per les paraules tranquil.litzadores... una abraçada gegant :ok:
lais

EntradaAutor: lais » dc. abr. 10, 2013 3:01 pm

Hola noies,
aquest matí m'han fet una eco per descartar quistes funcionals i altres síndromes post avortament. Estava molt preocupada per si la cosa estava refotuda però està tot bé... tenia un endometri a punt de descàrrega i cap mena de quiste enlloc.
Això de que el cos de la dona no és cap màquina és ben veritat (el de l'home potser s'hi assembla més, jeje entre nosaltres)... Ahir van confirmar que l'embaràs de la meva cunyada anava bé (després de descartar mil síndromes raros i patir per mil resultats) i avui m'han dit que no tinc cap cosa rara dins l'endometri... Total que no he tingut temps de prendre'm les pastilles que m'han donat (per ajudar a provocar la regla) perquè al sortir del clínic aquest matí, he sentit que ja la tenia aquí mateix. I efectivament.
Suposo que entre el desajust hormonal de l'avortament i estressos varis la cosa no es desencallava.
A vegades no recordo que el cos i el cap van agafadets de la mà... i més quan es tracta de les hormones (femenines!) ... i que certa és la frase "en casa de herrero cuchillo de palo" sóc psicòloga :(
mil gràcies a totes, ara buscarem forces on sigui per començar un nou procés de FIV.
molts petons :-()-)
AiBaldufa
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 08, 2013 4:03 pm

EntradaAutor: AiBaldufa » dc. maig 15, 2013 9:52 pm

Bona nit boniques,
Abans que res, dir-vos ue em sap greu el ue heu passat.
Aques és el meu 3er avortament, però el primer legrat/raspat. Us volia preguntar sobre el post.
I la veritat que estic xafadíssima. Just avui fa una setmana, i els dolors no paren, i segueixo sagnant. Fins i tot fa mal al anar de ventre. La metgesa emndiu que mentre no tingui febre la resta ho he de passar, el cos fa posnt-se en ordre. Que en pensu?
Gràcies guapíssimes. Una abraçada.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::