Abortament espontani i començament tractament IA

Problemes durant l'embaràs.
laiacat77
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Abortament espontani i començament tractament IA

EntradaAutor: laiacat77 » dc. jul. 31, 2013 6:43 pm

Hola noies

Com no sabia on possar el meu escrit, he triat obrir un tema nou, si a algú li sembla que deuria estar en un altre lloc, agraïria m'ho fés saber.

Desprès de 7 anys de busqueda d'un embaràs, i a punt de començar el tractament de IA per la SS, en el moment d'esperar la menstruació per començar a tractar-m'he, doncs sorpresa no bé i no bé i faig les proves.... vaja quina sorpresa :cnen: , positiu, i natural... impensable.

Doncs a les 6 setmanes començo a perdre sang i cap a urgencies, ups encara no estaba dintre del sac, repos i al dia següent vaig tindre que tornar per abortament espontani natural, ho vaig treure tot jo sola per ho que nomès em van tindre que possar la vacuna globulina i unes gotes per provocar les contraccions i acabar de treure ho tot.

Quin greu, no m'ho podia creure, els comentaris de la gent ja els sabeu, però encara tot fa mal.

Em van tornar a possar al tractament de IA, perque no habia passat ni el mes i com tenia la medicació i tot doncs, res aquest mes d agost, m'han dit repòs 1 mes en el que em tinc que recuperar fisicament i psicologicament, com pot fer mal el cor?? com és cura ànima?

Per sort la meva parella és fantàstica i esta per mi i per com em sento, sort d'ell, però ell tambè pateix, perquè als 41 anys ja en té moltissimes ganes.
Ara em sembla que tindré encara més problemes, perquè als meus 36 anys i a sobre aquesta situació, tot i que en agost ja tinc llum verda intentaré no quedar-mhe naturalment perquè al setembre pogui començar el tractament i que vagi tot més segur.

Algú em pot donar la seva opinió.

Moltes gràcies de cor.
Laia
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Abortament espontani i començament tractament IA

EntradaAutor: Menudeta » dc. jul. 31, 2013 9:20 pm

No se que dir-te la veritat, ho sento. Quin mala pata, tot de cop, l'alegria de anar ja a per IA, quedar-te natural i despres l'abortament...

No n'entenc gaire pero suposo que el doctor et pot dir si es millor esperar a IA directament, o continuar intentant-ho vosaltres.

Anims bonica!
laiacat77
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: Abortament espontani i començament tractament IA

EntradaAutor: laiacat77 » dj. ago. 01, 2013 6:48 pm

Moltes gràcies per els teus ànims

diuen que els somnis son el millor refugi de l' ànima quan ja no queda cap més amagatall, zz:-)

:-()-) gràcies i una abraçada guapa
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::