Brot de psoriasis. Marxa després de l'embaràs?

Problemes durant l'embaràs.
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

Brot de psoriasis. Marxa després de l'embaràs?

EntradaAutor: Santandria » dc. ago. 14, 2013 8:02 am

Hola mamis!
Estic una mica desanimada.
Fa gairebé 4 setmanes vam anar a un parc aquàtic a passar el dia. Tot i anar molt obsessionada en no cremar-me i posar-me molta crema solar de protecció 30 i varies vegades durant el dia, es veu que en posar-me-la jo sola, no em vaig cobrir bé tota l'esquena. El cas és que una part bastant gran de l'esquena i els empeines dels peus se'm van cremar :ufs: :ufs:
Els dos primers dies no em feia gens de mal. Només ho tenia vermell. Al cap de 3 dies em va començar a picar una mica... i en un parell de dies vaig notar que a l'esquena m'estava sortint una erupció, així que vaig anar al dispensari de la feina. Allà la doctora em va dir que havia tingut una reacció al·lèrgica al sol i que segurament era degut a l'embaràs (perquè la pell durant l'embaràs està més fotosensible). Em va dir que m'hidratés molt i que per la picor no em podia donar antihistamínic.
Va passar una setmana i la picor anava a més. No podia dormir i em passava tot el dia concentrada en no rascar-me. A més, per les parts no cremades del cos, em van començar a sortir erupcions (lumbars, cames, panxa, braços, els peus...) Al final vaig anar a urgències perquè la picor m'estava superant.
A urgències em van dir que era una cremada solar, amb reacció al·lèrgica i símpotems d'infecció ?-) Em va donar una pomada per cremades, antihistamínic i antibiòtic i revisió amb el dermatòleg 10 dies després. Com que amb la pomada vaig notar molta millora, no em vaig prendre res més i vaig anar a veure la ginecològa a veure què li semblava. Em va dir que em podia seguir posant la pomada, que el :-)(-: estava bé (m'estava fent patir molt...) i que la truqués després de la visita del dermatòleg per veure què m'havia dit i/o receptat.
El cas és que ahir vaig anar a la visita amb el dermatòleg i em va dir que era un brot agut de psoriasis desencadenat per la cremada de sol ?-) ?-) ?-) ?-) Em va donar una crema hidratant per pells atòpiques i similars i una pomada de cortisona (Diproderm). I que em volia veure en una setmana. La gine em va dir que cap problema.
El cas és que estic desanimada. La meva tia ha patit sempre psoriasis i ha tingut èpoques molt complicades i grans picors... bé, ja sé què és tenir grans picors!!! Us juro que m'hagués arrencat la pell més d'un dia! i que sentia que si seguia amb aquella picor uns dies més acabaria a un psiquiàtric desquiciada. Bé, el que deia, estic desanimada perquè em va dir el dermatòleg que pot ser que marxi durant l'embaràs, que pot ser que marxi després o que pot ser que me la quedi de record... Ja sé que no és una enfermetat greu, però m'he quedat ben aixafada.
A alguna de vosaltres li ha passat una cosa similar? Us ha marxat després de l'embaràs?? Aish noies!!! M'hauré d'armar de paciència i esperar el millor.

Moltes gràcies!!!
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: Brot de psoriasis. Marxa després de l'embaràs?

EntradaAutor: mel2010 » dc. ago. 14, 2013 2:51 pm

A mi em va passar una cosa semblant també a l' estiu embarrassada de 7 mesos. Era una reacció alèrgica i semblava que tingués el xarampió no podia parar de gratar-me. Vaig anar al ginecòleg i al dermatòleg vaig acabar amb cortisona tot i que no em feia cap gràcia.
Jo també estava molt desanimada.Ara gairebé 3 anys després no s'ha repetit i les taques de les crostes han desparegut. Ànims!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::