3ª Diada Petits amb Llum
- Petits amb Llum
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. oct. 11, 2013 10:23 pm
3ª Diada Petits amb Llum
Amb motiu del Dia Mundial de la Mort Perinatal i Neonatal, l’Associació “Petits amb llum” organitza la seva 3a Diada.
Un dia dedicat a retre homenatge a tots els nadons que van deixar la terra per jugar als estels. Davant d'aquest fet ens volem vestir d'alegria i et convidem a passar el matí amb nosaltres.
La celebració tindrà lloc el proper 19 d'octubre a la Plaça de la Concòrdia de Barcelona ( al barri de Les Corts, davant el centre Cívic Can Déu) a partir de les 10h.
Programa:
10h Inici de la Celebració
12h Lectura del Manifest i enlairada de globus
12´15h Concert de ""Lorena & The Penguins"
14h Cloenda
Durant tot el matí podreu gaudir de:
-Inflables infantils
-Pinta-cares infantils
-Venda d'artesania
-Venda de dolços i begudes
-Punt d'informació de l'associació
-Exposició fotogràfica Stillbirth de Norma Grau
Us convidem a participar en aquest dia pel record. Amb la teva ajuda segur que podem tornar a donar als nostres petits la llum que es mereixen.
Un dia dedicat a retre homenatge a tots els nadons que van deixar la terra per jugar als estels. Davant d'aquest fet ens volem vestir d'alegria i et convidem a passar el matí amb nosaltres.
La celebració tindrà lloc el proper 19 d'octubre a la Plaça de la Concòrdia de Barcelona ( al barri de Les Corts, davant el centre Cívic Can Déu) a partir de les 10h.
Programa:
10h Inici de la Celebració
12h Lectura del Manifest i enlairada de globus
12´15h Concert de ""Lorena & The Penguins"
14h Cloenda
Durant tot el matí podreu gaudir de:
-Inflables infantils
-Pinta-cares infantils
-Venda d'artesania
-Venda de dolços i begudes
-Punt d'informació de l'associació
-Exposició fotogràfica Stillbirth de Norma Grau
Us convidem a participar en aquest dia pel record. Amb la teva ajuda segur que podem tornar a donar als nostres petits la llum que es mereixen.
Re: 3ª Diada Petits amb Llum
Moltes gràcies per la informació.
Des del meu punt de vista una gran idea...
Jo necessito aquests moments per sentir.me més unida al meu angelet...
Gràcies
Jo necessito aquests moments per sentir.me més unida al meu angelet...
Gràcies
Va ser preciós. Em va agradar molt poder participar i em va ajudar a sentir-me més en pau.
Gràcies per organitzar-ho!
Gràcies per organitzar-ho!

M'afegeixo a la felicitació per aquest acte de reconeixement a tothom que passa per una pèrdua. Tenim dret a fer un dol i a no haver-nos de justificar. Va ser molt emotiu, només de pensar-hi se'm neguen els ulls. I, com diu la Raqueleta, poder dir adéu i veure que no estem soles em va aportar pau. Gràcies per la iniciativa 

Bon dia,
Jo també hi vaig asistir. Em va ajudar a no sentir-me sola al veure altres parelles que malauradament també havien perdut un fill.
Em vaig emocionar a l'enlairar el globus per la petita Aina, i veure que n'hi havia tants!
Moltes felicitats a l'Associació per fer actes com aquest.
Jo també hi vaig asistir. Em va ajudar a no sentir-me sola al veure altres parelles que malauradament també havien perdut un fill.
Em vaig emocionar a l'enlairar el globus per la petita Aina, i veure que n'hi havia tants!
Moltes felicitats a l'Associació per fer actes com aquest.
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |