temps d'espera despres d una ILE a les 22 setmanes

Problemes durant l'embaràs.
gemma032
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. set. 25, 2012 11:46 pm

temps d'espera despres d una ILE a les 22 setmanes

EntradaAutor: gemma032 » ds. nov. 23, 2013 8:40 pm

Hola bona nit.

Sóc Gemma Maronda vaig tenir una ILE el dia 14/10.estava de 22 setmanes 5mesos.la meva petita tenia una cardiopatia.
M agradaria saber quin temps haig d esperar x tornar quedarme embarassada

Espero resposta
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: temps d'espera despres d una ILE a les 22 setmanes

EntradaAutor: cositina » dg. nov. 24, 2013 10:57 am

aixo t'ho ha de dir el teu ginecoleg. No t'han explicat res? quan tornes a tenir revisio? la meva ILE va ser a les 20 setmanes i em van dir q esperesim 3 regles.
Nina79
:: gosset
:: gosset
Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 05, 2011 5:57 pm
Ubicació: L'Alt Empordà

EntradaAutor: Nina79 » dg. nov. 24, 2013 2:43 pm

Hola Gemma!
Em sap molt de greu la teva pèrdua, es una situació duríssima que no hauria de viure cap dona.... En resposta a la teva pregunta, com diu la Cositina (un petonàs), això t'ho ha de dir el teu ginecòleg, i depèn de si hi ha resultats que estigueu esperant, de si van fer necròpsia, en fi, de moltes coses...... A mi em van dir tres regles. No tens visita post quarentena? fes totes les preguntes que calgui, no et quedis amb dubtes. Molta sort.
Imatge

Imatge

A tu petita meva, mai t'oblidarem, ens vas fer els pares més feliços. Un petonet per la meva nina que juga entre els núvols.
gemma032

EntradaAutor: gemma032 » dg. nov. 24, 2013 8:10 pm

Si em van fer necropsia.xo no ha de tenir res a veure amb el temps d espera.crec jo.tinc visita post quarentena el 29/11.o sigui fins gener res :(
Quina merda.
gemma032

EntradaAutor: gemma032 » dg. nov. 24, 2013 8:10 pm

Si em van fer necropsia.xo no ha de tenir res a veure amb el temps d espera.crec jo.tinc visita post quarentena el 29/11.o sigui fins gener res :(
Quina merda.
Clarona
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:37 am

EntradaAutor: Clarona » dl. nov. 25, 2013 5:16 pm

Hola Gemma,
em sap molt de greu això de la ILE, és una situació molt dura i que costa de païr, però pensa que tot necessita el seu temps, no tinguis pressa a passar pàgina, les emocions s'han d'anar col.locant al seu lloc, i les coses ja aniran venint, tot i que ara sembli que els dies no acaben de passar mai.

A mi em van fer una ILE a les 19 setmanes d'embaràs, era el dia 5-9-13, a nosaltres ens van dir que esperéssim 2 regles a tornar a buscar l'embaràs, i mira, la setmana passada ja vaig tenir la segona regla, o sigui que ara només falta que ens animem.

He de dir que ja tenim dos fills de 8 i 4 anys, i que jo ja tinc 38 anys..., i tot i que tinc moltes ganes de tenir un tercer fill, (i més després del disgust d'aquest embaràs), la biòpsia de còrion, l'amniocentesis, em fan una mandra..., i llavors em fa molta por que tot torni a sortir malament.

En fi, Gemma, ja veus que cada dona és un món, només m'agradaria transmetre't molts ànims i molta força perquè puguis afrontar aquests dies que esteu passant, però ja veuràs que cada dia costa una mica menys, i espero que aviat tingueu l'OK del gine per tornar-ho a provar, i aquest cop tot ha d'anar bé.

ÀNIMS!

Clara
Tortugueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am

EntradaAutor: Tortugueta » dl. des. 09, 2013 9:07 pm

Hola boniques. En primer lloc Gemma, ho sento molt, moltíssim. El meu suport més sincer. D'altra banda com moltes companyes t'han comentat, bàsicament depen de tres factors: de la teva (vostre) recuperació psicològica, de la teva recuperació física i de si els metges et recomanen valorar els resultats de les proves abans de tornar-ho a intentar.
Jo vaig patir una ILE a les 35 setm. i en contra de tot pronòstic, als dos mesos i mig vaig tenir la darrera regla i al cap d'un any quasi just desdevla ILE va néixer el meu fill. En aquell moment no complia cap dels tres factors que t'he comentat però a dia d'avui soc la dona més feliç del món.
Espero haver-te donat ànims i per a qualsevol dubte aquí em tens.
Nina79 una abraçada gegant també x tu!
La vida us té preparades moltes coses bones!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::