Raspat i LM

Problemes durant l'embaràs.
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Raspat i LM

EntradaAutor: bertian » dc. des. 18, 2013 12:12 pm

Hola guapes!
Tinc un dubte... Per les que no em coneixeu la setmana passada em van dir que porto un "ou buit" i he tingut aquesta setmana d'espera per veure si el meu cos l'expulsava sol. No ha estat així i demà suposo que ja em programaran el raspat.
El dubte ve per la medicació, i calmants que em puguin donar pel raspat ja que encara faig LM i no tinc clar si és compatible...
Alguna de vosaltres s'ha trobat amb la situació? és que al no saber què em donaran no ho puc buscar a la web de e-lactancia...

Gràcies boniques!
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Raspat i LM

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 18, 2013 12:50 pm

Bertian jo trucaria a l'Alba Padró (telèfon d'atenció telefònica d'Alba Lactància) i li ho preguntaria.
690 144 500

A e-lactancia pots trobar la info però si saps quina medicació et posen, que suposo que no és el cas.

Em sap greu que hagis de passar per això :-()-) :-()-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 18, 2013 1:13 pm

Guapa, he estat consultant i he parlat amb l'Alba Padró per Facebook.
Em diuen que no hi ha cap problema. De fet té lògica: quan et fan una cesària et pots posar el nadó al pit al mateix moment. Per tant, l'anestesia que et puguin posar en un raspat no és ni de bon tros tanta com en una cesària, així que cap problema, pots seguir donant el pit tant bon punt tornis a estar amb el teu fill o filla.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dc. des. 18, 2013 1:31 pm

Ponioleta ets un :***: :***: :***: :***: de veritat!!!
Moltes gràcies per la info!!!!!! Ja és prou dur passar per tot això, almenys que no em comporti més coses negatives!
Gràcies guapa! :-()-)
tuijoserem4
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

EntradaAutor: tuijoserem4 » dc. des. 18, 2013 7:02 pm

Bertian,

Jo he passat per un legrat fa deu dies, el meu segon en sis mesos, també tinc una petita de 18 mesos i faig lactància materna. Jo ho vaig consultar en el seu dia a luis Ruiz, company de consulta de Carlos Gonzàlez ( tb ho diu al llibre). Només en un % molt molt petit passa a la llet. Com tot hem de valorar, una cosa és medicar-se per que sí ( no cal) i l'altre és passar per una situació així que ni de bon tros és per gust. Per tant no t'amoïnis, com dieun és pitjor privar-li de la llet que donar-li encara que t'hagis medicat!

Molta força!!!
tuijoserem4 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 19, 2013 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Flordeneu
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Flordeneu » dj. des. 19, 2013 8:13 am

Bertian, volia dir-te el mateix que ja t'han dit les companyes. Jo estic molt enfadada amb aquest tema, perquè a mi a l'hospital dos metges diferents em van dir que m'hauria d'esperar 3 dies ben bons fins a poder donar-li pit a la meva filla. 3 dies! Jo ho vaig passar molt pitjor per això que pel raspat en si, que no va ser res. El dia abans i el mateix dia em vaig angoixar moltíssim perquè la meva nena ja era grandeta, tenia 16 mesos, però estava enganxadíssima a la teta. Quan vaig tornar a casa després del raspat, a més de la pena que tenia, vaig haver de suportar veure com la meva nena plorava i plorava sense parar perquè volia pit i no entenia que no li donés, d'un dia per un altre. Per mi va ser una situació molt dura i psicològicament no ho vaig poder aguantar. Vaig consultar per internet què deia en Carlos González i vaig veure que deia en diferents llocs que no calia esperar, que li podia donar pit tranquil·lament. Per sort, aquella mateixa nit vaig donar-li i ella i jo vam poder dormir tranquil·les.
Perdona el rotllo, però volia explicar-ho perquè una cosa és el que et diuen els ginecòlegs a l'hospital, que volen cobrir-se les espatlles per si de cas, i una altra el que és estrictament necessari. Jo vaig patir molt per aquest tema quan no calia i volia que quedés constància que va ser un patiment inútil. Simplement em vaig treure la primera llet postraspat amb un tirallets i ja després li vaig donar de mamar i no va passar res de res.
Molts ànims, Bertian, i per això no et preocupis. Ja és prou fotut el que et passa :-()-)
Petonets!
Imatge
Imatge Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dj. des. 19, 2013 11:49 am

Moltes gràcies boniques!!!!! em deixeu totes més tranquil·les! és que ja només em faltaria això!
A mi la veritat és que em relaxa donar-li el pit a la Berta, és un moment que tenim totes dues i que no vull perdre almenys encara... i si a sobre del dolor psicològic que comporta tot plegat també haig de patir el fet de negar-li el pit a la meva filla ja seria massa dur!
Gràcies guapes! m'ajudeu moltíssim!!!!! :-()-)
bertian

EntradaAutor: bertian » dj. des. 19, 2013 12:05 pm

Per cert... una pregunta per les que heu passat pel mateix... Donant el pit, després del raspat la regla trigarà més a aparèixer o tampoc té res a veure?
Sento acrivillar-vos a preguntes, però és que no puc deixar de donar-hi voltes...
Flordeneu
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Flordeneu » dj. des. 19, 2013 1:35 pm

Bertian, a mi em va tardar 35 dies i jo sóc de cicles llargs, així que va ser normal.
Un petó!
Imatge
Imatge Imatge
tuijoserem4
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

EntradaAutor: tuijoserem4 » dj. des. 19, 2013 8:26 pm

Jo diria que no hi té res a veure!

A mi el primer cop em va venir als 28 dies, aquest cop fa 11 dies i encara no ho sé!
bertian

EntradaAutor: bertian » dv. des. 20, 2013 2:00 pm

Gràcies guapes!!!!! m'ajudeu molt! :-()-)
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. des. 23, 2013 6:55 pm

Tinc una petita d 3 mesos i ja he passat per 2 raspats (un acabada de parir) i un medicament abortiu en aquest temps (per restes placentàries). Faig LME i no hi ha cap problema!! Vaig consultar els medicaments a e-lactancia.org.
Que no sigui res!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
bertian

EntradaAutor: bertian » dv. des. 27, 2013 3:21 pm

Moltes gràcies PetitPrincep!!!!! dilluns em van fer el raspat per aspiració i va anar molt bé. A la nit li vaig donar el pit a la nena com sempre i cap problema!
Ara a superar-ho poc a poc!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::