Donació de llet després d'una pèrdua

Problemes durant l'embaràs.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Donació de llet després d'una pèrdua

EntradaAutor: shyla » dv. abr. 06, 2018 9:12 am

Bon dia noies, estic en contacte amb una mare d'Asturies que està donant la seva llet a un banc de llet d'Oviedo i li agradaria posar-se en contacte amb altres mares que hagin triat aquesta opció o ho estiguin fent. Si alguna ho ha fet, o ho està fent us podeu posar en contacte amb mi si us ve de gust parlar-ne?

Si no ho heu fet, us van informar de la opció de poder-ho fer? Si us ho haguessin explicat, creieu que us ho haurieu plantejat?

Moltes gràcies :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Donació de llet després d'una pèrdua

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 06, 2018 11:41 am

Hola!

Jo ja estava de 31 setmanes quan va morir la nostra filla. Ningú va plantejar-me aquest tema mai i jo tampoc vaig pensar que es pogués. De totes maneres no crec que hagués optat per aquesta opció, ja que volia tornar a quedar-me embarassada quan abans millor i la lactancia ho dificulta.

Si no pogués o vulgués un nou embaràs de seguida no ho veig mala opció, la veritat.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Donació de llet després d'una pèrdua

EntradaAutor: shyla » dv. abr. 06, 2018 2:20 pm

Moltes gràcies per la teva resposta capseta. Em sap greu la mort de la teva filla. Desitjo de tot cor que tot vagi bé aquesta vegada.
La idea seria que les mares poguessin decidir lliurement què fer, sense presses, amb tota la informació possible a les mans.
Una abraçada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Donació de llet després d'una pèrdua

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 06, 2018 3:46 pm

Gràcies!

Doncs sí, en un moment em va saber greu que no m’haguéssin informat, perquè pensar que podria haver ajudat altres nadons em semblava bonic. Així que com has dit, haurien d’informar!
Però vaja, també entenc que en aquell moment en que tu tens mil dubtes mèdics i sobre el teu bebé i el teu cos no es parin a parlar sobre això. Potser podrien tenir guies completes per aquests casos, on es parlés de tots els apsectes, perquè a la pràctica és tot un descontrol (temes mèdics, drets de la mare, assumptes legals, funerària, inscripció del nadó, autòpsia, protocols, futurs embarassos, proves, lactància, grups de suport al dol i altres serveis assistencials...).
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::