Avortaments repetició: anàlisi causes?

Problemes durant l'embaràs.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Avortaments repetició: anàlisi causes?

EntradaAutor: ambjdejan » dg. ago. 16, 2020 8:22 am

Bon dia

Tinc 42 anys, un fill sa nascut el 2017, un avortament diferit a les 9 setmanes el 2018 i estic tenint un segon avortament diferit a les 7 setmanes ara mateix. De moment no tinc cap pèrdua, tinc un cert marge, però s'ha parat (batec positiu el dia 10 i negatiu el 15)
El ginecòleg privat m'ha proposat un legrat amb estudi genètic però però val uns 300 euros (l'estudi).
Em plantejo anar a la Maternitat (on va néixer el meu fill) però no sé si allà em faran aquest estudi si és la segona pèrdua, crec que és a partir de la tercera...
El tema econòmic és perquè una possibilitat que ens plantegem és una FIV amb DGP i són uns 10.000€. Si ens podem estalviar aquests 300, doncs la veritat, no ens sobren.

Algú sap si a la pública fan aquests estudis amb la segona pèrdua?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Avortaments repetició: anàlisi causes?

EntradaAutor: illeta25 » dl. ago. 17, 2020 9:17 am

Bon dia,

Em sap greu aquesta situació que estàs passant... Molts ànims.

En el meu cas i t'estic parlant de fa 6 anys, el ginecòleg de la S.Social amb 2 avortaments a nosaltres ens va fer proves tot i que normalment fins al 3r no es fa o això em va dir, no sé si és perquè vaig insistir bastant, li vaig fer pena ....
Tot i que anava per privat, els avortaments vaig fer el seguiment S.S l'últim es va complicar i va acabar amb un raspat d'urgències a la S.S. Quant en van fer el raspat van portar-ho analitzar (entenc que sempre que fan un raspat o analitzen per protocol), no sé si és exactament això que dius tu de les proves genètiques i després com que va sortir tot correcta ens va fer, unes altres proves tant jo com a la meva parella per a veure si algun dels dos tenia algun problema.

El NO sempre el tindràs, jo el que faria és trucar el teu CAP i parlar amb el ginecòleg d'urgències que hi sigui i explicar-li la teva situació a veure què t'aconsella fer.

Ara que si teniu pensat fer un tractament i parlo sense experiència, crec que el millor poder veure que és el que està fallant ara perquè quan hagis de fer el tractament ja aneu en bon rumb.

Espero haver ajudat.
Petons
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Avortaments repetició: anàlisi causes?

EntradaAutor: ambjdejan » dl. ago. 17, 2020 11:08 am

Hola, moltes gràcies bonica,

Al final ahir vam anar a la Maternitat i vam exposar el cas. Els dos estem treballant presencialment i ens era més fàcil fer-ho en diumenge per si de cas ens deien que ens podien fer el legrat al moment i no havíem d'esperar (i així ell no havia de donar explicacions a la feina, perquè està tothom de vacances i aleshores haurien de buscar algú que el substituís)

El cas és que em van fer una eco i li van trobar batec... Estem en xoc, perquè a la setmana 6+3 n'hi havia, a la 7+1 no n'hi havia i a la 7+2 n'hi tornava a haver. Em va dir que el batec és molt feble (bradicàrdia), que no ens féssim il·lusions perquè és molt més petit del compte i que el més probable és que es pari per algun problema, però que no se sap mai i em va programar una biòpsia de corion per aquesta setmana (m'han de confirmar el dia)

Però al menys ens faran aquestes proves a l'embrió i veurem si és un problema genètic/cromosòmic o potser ens poden mirar alguna cosa més.

moltes gràcies de nou

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::