Embaraç Bessons

Problemes durant l'embaràs.
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Embaraç Bessons

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dg. abr. 25, 2021 7:52 am

Hola noies,

Us explico la meva historia. Em vaig sotmetre a una fiv, em van transferir un blasto de 5 dies i em vaig quedar embaraçada. La setmana passada em van fer la eco, resulta que són dos. Com pot ser? Segons el metge el blasto s’ha dividit, o al fer la transfe es va trencar. Ara resulta que tinc un embaraç de risc xq segurament els embrions comparteixen placenta, i això és molt perillós. No em crec que m’hagi passat aixo a mi... estic pensant en interrompre l’embaraç... que en penseu?
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Embaraç Bessons

EntradaAutor: Nicoleta » dg. abr. 25, 2021 11:58 am

Hola Laieta1986,

jo no soc cap experta en embarassos múltiples. Això el primer. Però em permeto respondre't perquè penso que seria bo no precipitar-te. Després de passar per un procés com el que descrius i entenent que existeix un desig de ser mare, pensar d'entrada en interrompre l'embaràs perquè és de risc, o perquè "potser" comparteixen placenta ho veig com et deia, molt precipitat. Hi ha taaaaantes coses que ens espanten en l'embaràs i que després no passen, o no són un problema, o mil coses. Potser sí eh? No ho sé. Però espera a tenir més dades, que no et venci la por i el pesismisme ja d'entrada. A mi en els meus embarassos m'han "pronosticat" en algun moment que seria part prematur, cesària, risc de patiment fetal, ... no sé quantes coses que després RES DE RES. És clar que pot passar, i que hi ha més risc en un embaràs múltiple, segur. Però pel que descrius aquí, l'embaràs et pot anar bé també. Sense confirmació de res, no prenguis una decisió tan dràstica que després potser et sabrà greu. És la meva opinió i òbviament, facis el que facis estarà bé. Una abraçada i molta força :*
:-) :camio: <:-<
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Embaraç Bessons

EntradaAutor: Gustineta » dl. abr. 26, 2021 12:47 pm

Hola, Laia,

Entenc l'ensurt i la port que ara mateix deus tenir, i penso que abans de decidir res, és millor parar un moment i reflexionar sobre què et fa por. Davant les pors en l'embaràs, jo sempre recomano parlar-ne amb professionals en psicologia perinatal, però anar puntualment a teràpia és una decisió molt personal.

Com diu la Nicoleta, un embaràs va lligat també a la incertesa i precipitar-se pel "potser va malament", diria que és arriscat. Quan feia teràpia de parella durant la infertilitat, la psicòloga ens va dir: "només penseu que pot anar malament, i és lògic davant d'un historial com el vostre, però també pot anar bé i aquesta possibilitat no la considereu". Em va quedar gravat i el "pot anar bé" em va quedar gravat durant tot l'embaràs, com un mantra.

Amb això vull dir-te que és una decisió que has de pensar amb calma, des d'una posició tranquil·la. Més que una decisió ràpida impulsada només per la por, jo ho veig com un procés.

I per descomptat, decidiu el que decidiu, estarà bé, perquè serà la vostra decisió del que considereu millor per vosaltres.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Laieta1986bcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. des. 07, 2020 5:32 pm

Re: Embaraç Bessons

EntradaAutor: Laieta1986bcn » dl. abr. 26, 2021 1:35 pm

Hola noies,

Moltes gràcies per contestar... teniu raó, ara mateix estic pensant de forma molt precipitada i pensant en el pitjor.

Estem deixant passar uns dies, aviam com evoluciona la cosa, que ens donin més info sobre com venen els petits, i llavors decidirem que fer.

Parlaré amb 2 o 3 metges per tenir diverses opinions i amb calma pensarem que és el millor. Tenim claríssim que volem ser pares, però no a qualsevol preu, i abans de ser pares hem de ser felissos nosaltres com a parella.

Us vaig informant!!! :)
josegovilla
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 17, 2021 12:02 pm
Ubicació: Alicante
Contacta:

Re: Embaraç Bessons

EntradaAutor: josegovilla » dj. juny 17, 2021 12:29 pm

Espera una mica a veure que et diuen els medicos, ja vores com tot va bé.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::