Avort diferit - dubtes i pors

Problemes durant l'embaràs.
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Avort diferit - dubtes i pors

EntradaAutor: Ruralgirl » dc. nov. 23, 2022 8:50 am

Hola a totes i tots,
Fa un temps que vaig llegint posts del fòrum, ja que fa un temps vam començar a buscar l'embaràs, amb molta il·lusió.
Finalment, va arribar el positiu desprès de 2 mesos (som conscients que va ser molt ràpid).
Vaig fer la primera visita a la llevadora a la setmana 8, totes les preguntes que han de fer, antecedents, pes...
Em van donar hora per la primera analítica a la setmana 10 i els resultats tots correctes.
Però a la setmana 11+2, el 12-13 de novembre, fa una setmana i mitja, vaig començar a veure que a l'hora de fer pipi tenia fluxe marró, al principi no en vaig fer cas. Però el diumenge al vespre vaig començar a tacar i em va venir molt dolor similar al de la regla, aquí ens vam començar a preocupar però vam pensar dormim i a veure com em llevo l'endemà, dins el meu cap ja es va activar que alguna cosa no anava bé.
L'endemà teniem hora per fer una analítica de test no invasiu d'ADN, en un laboratori privat, per així també poder saber si tot estava bé.
Al llevar-me havia tacat força i el dolor anava en augment, el meu company em va dir que ens oblidessim de l'anàlisis que si això ja hi aniriem, i vam anar a urgències a l'hospital.
Quan em van atendre i em van obsevar, i posterior eco, ens van dir amb molt tacte que: "No hi ha batec". I que pel que es veia a la eco i per les setmanes que deia que estava, feia dues setmanes que s'havia parat (just quan jo m'havia trobat millor, després de setmanes de marejos, cansament, somnolencia..).
Ens van donar tres opcions, ja que l'embrió "ha de sortir".
1. Forma natural - el meu cos ja havia començat el procés d'expulsió.
2. Amb ajuda de 4 pastilles de Misoprostol, que ajudes a crear contraccions i a l'expulsió també de forma natural
3. Intervenció quirurgica amb els riscs que hi poden haver.

Ens van deixar un temps per "assumir" i pensar i parlar, vaig decidir l'opció 2, i em van posar les pastilles i cap a casa, i visita al cap d'una setmana per veure si ha estat expulsat tot o queden restes. Ens van avisar del dolor, la sang, febre i malestar i em van receptan analgèsics cada 4h.

Els dos primers dies horribles, notar i veure com va sotrint tot, les contraccions, el dolor i tot i medicar-me cada 4h, és va fer molt dolorós, físicament, com emocionalment que aquest ja és un altre tema.

Dilluns vam tornar a la ginecologa i a l'observar-me em va dir que quedava poqueta cosa (coaguls i algun teixit) i que a la pròxima regla ho expulsaria sola. Que la proxima regla pot venir en 3 setmanes o fins a 3 mesos (que no és lo usual).

L'atenció rebuda va ser excel·lent, molt atentes, curoses, amb tacte i ens van resoldre tots els dubtes i les pors que teniem.

Malgrat tot el cap no para de pensar, i tot i que físicament ja estic "bé", emocionalment sóc una muntanya russa, ja he tornat a treballar i vaig plorant a estones, a altres millor..

Disculpeu per la llargada del text, però necessitava compartir, perquè com he anat llegint, l'entorn intenta ajuda però el que crec que seria millor es poder parlar amb gent que ha passat pel mateix.

Els dubtes i les pors que ens sorgeixen són les següents:
1. Quan pot tardar la proxima regla?
2. Ens van dir que al passar el proxim cicle ja ens hi podem tornar a posar, en tenim moltes ganes però tinc molta por que pugui tornar a passar el mateix.
3. Molts més dubtes i pors que no acabaria.

Tot i així vull mantindre'm positiva i mirar endavant, però a vegades costa.

Moltes gràcies per llegir-me.
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: Avort diferit - dubtes i pors

EntradaAutor: Monimoni26 » dj. nov. 24, 2022 7:13 am

Hola Ruralgirl :--/) , primer de tot molts ànims i molta força per tirar endavant. Nosaltres vam viure una situació igual ara ja fa un mes. En el meu cas vaig optar per la cirurgia. Pel que fa als teus dubtes, ami la regla em va venir al dia 29 després de l'avortament. Està sent una mica més abundant que les altres, però bastant normal pel que fa a dolors i símptomes. Nosaltres també tenim molta por de tornar-ho a intentar després del que ens va passar (també va arribar molt de pressa la primera vegada), però intento ser positiva i pensar que a la pròxima anirà bé! Jo també estic en una muntanya russa i encara no he deixat de plorar la pèrdua... suposo que ara les coses aniran a millor i viure aquesta mala experiència ens farà més fortes!

Molts ànims i qualsevol cosa en podem parlar!!
Una abraçada!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: Avort diferit - dubtes i pors

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. nov. 24, 2022 8:25 pm

ruralgirl i monimoni26 sento moltíssim les vostres pèrdues. És un dol molt dolorós,molt trist i molt injust. Ho estic vivint i m'està costant més del que pensava. El meu fill va néixer sense vida als 5 mesos i tot el procés d'inducció al part i patir-lo és emocionalment massa intens.

Per teva recla, a mi m'han vingut al cap d'un mes una i la següent un mes després;diria que força regulars tenint en compte la moguda hormonal de l'embaràs.

No sé d'on sou O si teniu opció de trobar suport psicològic per aquest dol gestacional, però parlant per mi, la teràpia m'està ajudant molt en aquest procés tant dolorós.
Abraçada boniques i aquí estem.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::