després d'un avortament,quin temps heu tardat per quedar-hi?

Problemes durant l'embaràs.
aigua
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

després d'un avortament,quin temps heu tardat per quedar-hi?

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 5:23 pm

Hola noies! El primer :-()) el varem aconseguir a la tercera. Ara ja portem 15 mesos...Les proves de fertilitat de moment surten bé. A algú li ha passat el mateix? La ginecòloga em va dir que després d'un avortament hi ha qui hi queda de seguida i qui tarda molt. Com us va anar a vosaltres ? ?-) ?-) ?-)

La veritat és que ens hem acostumat a esperar, però sempre hi ha algun moment que se duu malament.
Imatge
kitiara
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. abr. 06, 2008 5:34 pm

Yo voy a ser el primer mensaje y además voy a darte una mala noticia.
Yo me quedé a la primera, y ahora llevo 16 meses buscando
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. abr. 06, 2008 5:40 pm

jo m'hi vaig quedar al 6è mes, i ara en porto 5 buscant un altre cop (bueno vaig pel 6è ja)....
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 5:52 pm

Gàrgola, tu de moment compleixes la teva estadística.
La Kitiara és de les meves, aquest és el nostre mes 16è...Mira, així ens donam una mica de suport. És que veig que quasi totes ho tornen a aconseguir sense problemes. A veure si duim sort aviat!!!! Que ja ens toca!!!!!
Ànims a totes dues! :ok:
Cate
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 560
Membre des de: dj. març 06, 2008 4:11 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Cate » dg. abr. 06, 2008 6:14 pm

Hola aigua, nosaltres ens hi vam quedar a la segona, ara anem pel tercer mes ( aquest cap de setmana m'ha de venir o no...).
No sè si a vosaltres us passa el mateix però quan ens hi vam posar estava molt mentalitzada de que podia tardar molt, ara en canvi tothom ens diu que ens hi quedarem ràpid, que ara ja sabem que podem, que " dona raspada dona embarassada", estic mooolt i molt nerviosa i impacient, suposo que necessito omplir el buit.....però suposo que ens haurem de tornar a mentalitzar de que hi ha la possibilitat de que passi mooolt temps.
Ànims a totes i molta sort ( al final sembla que per més que fem i ens encaparrem acaba siguent un tema de sort...) neukiss-) neukiss-)
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 6:20 pm

La veritat és que no està a les nostres mans, però vosaltres fa molt poquet que us hi heu tornat a posar i probablement dureu més sort que nosaltres, que crec que som una mica l'excepció. Molta sort i a veure si serà aquest mes!!!!
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dg. abr. 06, 2008 6:24 pm

HOLA AIGUA!
en el meu cas vaig trigar un any i ja ha passat quasi un any més i res de res, a mi al mateix hospital una infermera em va dir que després del raspat em quedaria més fàcilment, no sé si m'ho va dir per animar-me però crec que això ens dona falses esperances i després ens desanimem molt si no ens quedem ràpidament. crec que la fecundació és un tema molt i molt complicat que depén de molts factors en un moment determinat, pq fixa't que hi ha parelles que en el primer embaraç tenen problemes, o necesiten tractaments i el segon embaraç ve super ràpid o a la inversa... després del rotllo que t'he fotut.. et vull dir que si ho hem aconseguit una vegada, o tornarem a conseguir... quan?? això no ho sabem, que sigui aviat! molts ànims
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dg. abr. 06, 2008 6:53 pm

d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 05, 2025 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 8:02 pm

La veritat és que la fecundació és un tema complexe, i com diu la Mi totes coneixem casos que tarden molt un cop i un altre gens...Malgrat ho sapiguem pareix que necessit parlar-ne.
Mi, penso que tens raó en que no ens han de dir el que tardarem, ja que ens podem fer falses esperances. Com que l'altre cop m'hi vaig quedar molt ràpid pensava que aquest cop també i ja me veus....Al principi se'm va fer molt dur,però ara ja m'hi he acostumat (quin remei).
La Laucob parla de l'obsessió, hi ha hagut moments en que hi he estat molt. En aquests moments ho porto millor aquest tema. Per cert, enhorabona pel teu embaràs!!!!!!!

PACIÈNCIA QUE TOT ARRIBARÀ!!!!!
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
laucob
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dg. abr. 06, 2008 8:16 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 05, 2025 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 8:19 pm

Gràcies , guapa!!!!!! <:-< <:-< <:-< <:-<
creueta
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. abr. 07, 2008 9:53 am

aigua, a nosaltres el primer cop ens va costar any i mig quedar-nos-hi, però amb cicles meus irregulars i sexe gens controlat...
vaig avortar al maig, vaig estar en stand by fins al setembre, i llavors vaig estar 4 mesos controlant la tempe i mirant de fer-ho els dies clau, i m'hi vaig quedar. He comptat també amb l'ajuda d'omifin, tot i que jo ja ovulava pel meu compte (prescripció mèdica "per accelerar el procés", em va dir ell... :-:) :-:) )
el tema és que no sé si per més control d'ovulació i sexe o per l'omifin, aquest segon cop m'hi he quedat molt abans... i això que ja havia pres paciència pensant: "buf, l'altre vam trigar tant..."

molta sort, guapa!!! :ok:
Imatge
Imatge
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dl. abr. 07, 2008 10:17 am

Nosotros tardamos 11 meses en quedarnos, luego abortamos y hemos tardado 10 meses en volvernos a quedar.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dl. abr. 07, 2008 10:59 am

Hola,

jo després de l'avortament, que va ser a principis de novembre, vaig tenir els cicles més curts i les regles a principi de cada mes, fins aquest, que ja no ha de venir fins d'aquí a un any, espero! Des del gener, seguint l'exemple de la Creueta, portava control de temperatures i crec que sense això hauria trigat molt més en tornar-m'hi a quedar, ja que quan em vaig quedar embarassada feia més de dos anys que buscava (accidentats i sense controlar res, fent els kikis quan venia de gust i la salut ho permetia!)
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
kitiara
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. abr. 07, 2008 7:05 pm

Habeis empezado a hacer pruebas? Ya que a mi me dijeron que después del raspado se me habian creado unos tabiques que me obstruian las trompas.
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dl. abr. 07, 2008 8:16 pm

Nosaltres ens hi vam quedar als sis mesos més o menys i després de l'avortament només vam tardar 2 mesos a quedar-nos embarassats.
Espero que tingueu totes molta sort.
Ànims noies.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dl. abr. 07, 2008 9:19 pm

Espero tener suerte y no tardar mucho! Lo mejor no pensar y disfrutar del momento jeje :-())
aigua

EntradaAutor: aigua » dl. abr. 07, 2008 9:32 pm

Gràcies per les vostres respostes! Veig que hi ha de tot i no som tan "rara". La Kitiara demana si ja ens feim proves, nosaltres sí. De moment tot està bé, però encara me queda una eco vaginal.
Enhorabona castanyeta!!!Veig que fa res que t'hi has quedat.
Algunes comentau que controlàveu l'ovulació.Jo també ho he fet bastants de mesos i res. La gine em va recomanar que no ho fes. Però què voleu que us digui, ara ja no ho puc evitar. A més tenc bastant controlat ja quan ovulo (el tema del moc cervical, molèsties...) i no deixaré perdre aquests dies :-D :-D . Jo què sé...no hi ha cap recepta miraculosa....UN poc més de paciència
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dl. ago. 25, 2008 11:30 am

Jo vaig trigar 6 mesos, però el vaig perdre un altre cop...
Imatge
rousi69
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 10:37 am
Ubicació: Alt Camp

EntradaAutor: rousi69 » dl. ago. 25, 2008 1:09 pm

Amb el primer vam tardar 6 messos en quedar-se, però vaig patir un abort a les 7 setmanes. Després del legrat vam deixar pasar una regla i a la següent Bingo!
Ara, buscant el segon m'he quedat als 6 mesos de buscar, però ha acabat amb un legrat a les 9 setmanes, i tinc que esperar uns 3 messos (per tema d'oposicions)
Sembla que jo: regularidad totall!!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::