després d'un avortament,quin temps heu tardat per quedar-hi?

Problemes durant l'embaràs.
aigua
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

després d'un avortament,quin temps heu tardat per quedar-hi?

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 5:23 pm

Hola noies! El primer :-()) el varem aconseguir a la tercera. Ara ja portem 15 mesos...Les proves de fertilitat de moment surten bé. A algú li ha passat el mateix? La ginecòloga em va dir que després d'un avortament hi ha qui hi queda de seguida i qui tarda molt. Com us va anar a vosaltres ? ?-) ?-) ?-)

La veritat és que ens hem acostumat a esperar, però sempre hi ha algun moment que se duu malament.
Imatge
kitiara
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. abr. 06, 2008 5:34 pm

Yo voy a ser el primer mensaje y además voy a darte una mala noticia.
Yo me quedé a la primera, y ahora llevo 16 meses buscando
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. abr. 06, 2008 5:40 pm

jo m'hi vaig quedar al 6è mes, i ara en porto 5 buscant un altre cop (bueno vaig pel 6è ja)....
aigua

EntradaAutor: aigua » dg. abr. 06, 2008 5:52 pm

Gàrgola, tu de moment compleixes la teva estadística.
La Kitiara és de les meves, aquest és el nostre mes 16è...Mira, així ens donam una mica de suport. És que veig que quasi totes ho tornen a aconseguir sense problemes. A veure si duim sort aviat!!!! Que ja ens toca!!!!!
Ànims a totes dues! :ok:
Cate
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 560
Membre des de: dj. març 06, 2008 4:11 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Cate » dg. abr. 06, 2008 6:14 pm

Hola aigua, nosaltres ens hi vam quedar a la segona, ara anem pel tercer mes ( aquest cap de setmana m'ha de venir o no...).