es té fluix quan s'està embarassada?
Hola, jo també tinc un dubte. El dissabte vaig tenir com una mica de perdua però poca cosa. Estava de camping i vaig anar a comprar compreses perque encara no esperava la regla fins d'aquí a uns dies, ja que tinc els cicles molt llargs. Va ser només pel matí per la tarda ja no perdia res.
Ahir em vaig tornar el peu i avui he anat a l'hospital. Em volien fer plaques i els he dit que podria estar embarassada. M'han fet el test d'embaras i ha sortit negatiu.
Si estigués embarassada encara seria aviat per un positiu. No tinc cap sintoma pero em te mosca aquesta petita perdua que vaig tenir.
Tocarà esperar uns quants dies....
Ahir em vaig tornar el peu i avui he anat a l'hospital. Em volien fer plaques i els he dit que podria estar embarassada. M'han fet el test d'embaras i ha sortit negatiu.
Si estigués embarassada encara seria aviat per un positiu. No tinc cap sintoma pero em te mosca aquesta petita perdua que vaig tenir.
Tocarà esperar uns quants dies....
- nuvia
- :: zebra

- Entrades: 1171
- Membre des de: dl. jul. 18, 2005 6:23 pm
- Ubicació: Girona, la Girona que enamora!
nuvia ha escrit:L'analitica que et van fer va ser de sang o d'orina???
Si es de sang surt rapid, si es orina tarda uns 10 dies dp de que s'hagi fecundat o implantat(no ho sé) l'ovul.
Tarda 10 dies a la orina!!!
Que no facin la de sang........... potser a urgencies no ho deuen tenir com a protocol!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |