Alguna MATARONINA ... centre FONT SASTRE?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dc. març 26, 2008 8:56 am

primer de tot: ANABELEEEEEEN !!!!!!!!! Nena!!! Moltes felicitats!!!! ENHORABONA!!!!! :carro: :carro: :carro:

Anabelen, tu ets la que havies treballat al centre d'en Font, oi? la gblanch està encantada amb en Font i tu estàs encantada amb la dra. Carreras.
Aquest any ja acabaré la revisió amb ella encara (a no ser que em tornin a cancel·lar la visita). Però tu saps si el dr. Font agafa noves clientes? què tal és el dr. Font? si tu que has treballat allà vas amb la dra i no amb en Font, suposo que em quedaré amb la doctora...
anabelen2007
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dc. març 26, 2008 10:28 am

hola guapa!!!!
musica ...gracies per les felicitacions!!!!
si , soc jo la que he treballat a institucio font sastre......
bueno a veure.....ji ji...per mi la dra carreras es la millor!!! per gustos colors clar!!! :ok:
ImatgeImatge
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. març 26, 2008 2:22 pm

ANABELEN!!!!!!!!!!!!!!QUINA ILUSIÓ!!!!!!!!!!!!!! ENHORABON GUAPA!!!!!!! A TARDAT PERO PERFI HA ARRIBAT EL TAN DESITJAT EMBARAÇ!!!!!!!!!!!!!!! ESTIC AMB LA PELL DE GALLINA!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D
musica

EntradaAutor: musica » dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

anabelen, nena, no entro gaire sovint per aquí, però he llegit la teva història, després que la gblanch digués que t'havia costat quedar-te embarassada, i he flipaaaat amb colors!!!!!! ELS MIRACLES EXISTEIXEN! Moltes noies que no poden quedar-se pensaran en tu ara!!! ENHORABONA!
Quina sensació la primera eco, no? i més, amb la de vegades que deus haver vist ecos, i pensar que ets tu la pacient i que el cigronet que es veu per pantalla no és un cigronet més de qualsevol pacient, sinó que és TEU!!!! UUaaaau! Enhorabona!

De moment, segueixo amb la dra Carreras. A veure si no em tornen a cancel·lar la visita!
musica

EntradaAutor: musica » dg. oct. 26, 2008 4:10 pm

anabelen, uf, ara feia temps que no entrava per aquest fòrum....(A veure si aviat ja m'animo a compartir més experiències per aquí... jeje :-()) ) i nenaaaaaaaaaaaa estàs a LA RECTA FINAL!!!!!!!! Entraria a escriure al post de desembre, però suposo que heu fet com una pinya i no vull ficar-me pel mig!
Només desitjo que vagi molt bé el poquet que et queda d'embaràs i ara que s'acosta el moment, ja aniré entrant per veure si hi ha novetaaaaats!!!!!!

Tinc una amiga que espera el nen per finals de novembre i l'altre dia vam anar a sopar i em vaig passar el sopar tocant-li la panxolina!!!aaaaiiiixxxx
musica

EntradaAutor: musica » dg. oct. 26, 2008 4:36 pm

...per cert, algú sap si la dra. Carreras atén parts a la Quiron també, a part de la clínica del Remei?
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. oct. 28, 2008 3:45 pm

musica ha escrit:anabelen, uf, ara feia temps que no entrava per aquest fòrum....(A veure si aviat ja m'animo a compartir més experiències per aquí... jeje :-()) ) i nenaaaaaaaaaaaa estàs a LA RECTA FINAL!!!!!!!! Entraria a escriure al post de desembre, però suposo que heu fet com una pinya i no vull ficar-me pel mig!
Només desitjo que vagi molt bé el poquet que et queda d'embaràs i ara que s'acosta el moment, ja aniré entrant per veure si hi ha novetaaaaats!!!!!!

Tinc una amiga que espera el nen per finals de novembre i l'altre dia vam anar a sopar i em vaig passar el sopar tocant-li la panxolina!!!aaaaiiiixxxx

Hola guapa...Gracies per enrecordar-te de mi...si si filla en principi em quedes 5 setmanetes.....ai`xò ja s´acosta.....
i pots entrar al post de desembre quan vulguis...faltaria mes....
Escolta, dijous tinc visita amb la dra carreras....li preguntaré si vols lo de la clinica Quiron ok?
Gracies de nou guapa! >.-<:
ImatgeImatge
musica

EntradaAutor: musica » dt. oct. 28, 2008 6:31 pm

anabeleeeen que poquet que et queda!!!! ja estaré pendent de tu!!!!!! que guai! aviat, aviat, aviaaaaaaat!!!!!!!!

Escolta, cada cop tinc més clar que seguiré amb la doctora carreras, tot i les males crítiques d'ella que corren per internet, que si és molt freda, que en alguns parts ha aribat molt tard, etc, etc..
Però això de la clínica on fa els parts sí que m'agradaria saber-ho, si hi vas dijous i et va bé preguntar-ho, perfecte, i sinó, tranqui, que ni tan sols estic embarassada!!! jejeje :-()) (una que és previsora....) És que no sé si és la Quiron o la Teknon que té unitat UCI de neonats, i millor si no s'ha d'utilitzar, però aquesta amiga que l'espera per finals de novemnre, l'ha de tenir a la Teknon o la Quiron i està molt tranquil·la pel fet de si passa alguna cosa, que no hagi de moure's de l'hospital... Bé, no sé, són coses que no hi havia pensat! i ara tinc curiositat per saber si la nostra doctora sempre fa els parts allà mateix. Tu aniràs a la clínica del Remei?

Bé noieta, seguim veient-nos per aquí MENTRES LA MARTINA NO ES DECIDEIXI A SORTIR! estaré atenta....

I QUE VAGI MOLT BÉ LA VISITA DE DEMÀ PASSAT! :panxeta:
musica

EntradaAutor: musica » dv. oct. 31, 2008 9:16 pm

anabelen, vas poder preguntar-li a la doctora allò de la Quiron? ja vaig llegir ja que la cosa ha avançat!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ja vaig escriure't allà al post de desembre...
milluna
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 10:04 am

EntradaAutor: milluna » dv. nov. 21, 2008 6:48 pm

vainilla ha escrit:Hola Martina! mira jo he anat amb el Dr Font i la veritat et diré que bastant malament.Estava embarassada i no em va agradar gens com em portaven l'embaraç.Les infermeres que també son les recepcionistes,son molt antipatiques,i el Dr Font es un Dr.gran que li falla la memoria.Després he parlat amb altre gent que també hi anaven i molt malament.Jo quan estava de 20 setmanes em vaig canviar a la Teknon i estic molt contenta.
Aquesta es la meva experiencia,potser a tu et va bé i t'agrada el tracte,pero va bé que ho sapigues.

Un dels embarassos me'ls ha portat ell, i la veritat és que coincideixo plenament amb tu!! És molt despistat, li falla la memòria, i les dues últimes visites no em va agradar gens com em va tractar. Em canviat a un altre gine i ara estem encatats!. Sort.
milluna
Entrades: 113
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 10:04 am

EntradaAutor: milluna » dv. nov. 21, 2008 6:49 pm

vainilla ha escrit:Hola Martina! mira jo he anat amb el Dr Font i la veritat et diré que bastant malament.Estava embarassada i no em va agradar gens com em portaven l'embaraç.Les infermeres que també son les recepcionistes,son molt antipatiques,i el Dr Font es un Dr.gran que li falla la memoria.Després he parlat amb altre gent que també hi anaven i molt malament.Jo quan estava de 20 setmanes em vaig canviar a la Teknon i estic molt contenta.
Aquesta es la meva experiencia,potser a tu et va bé i t'agrada el tracte,pero va bé que ho sapigues.

Un dels embarassos me'ls ha portat ell, i la veritat és que coincideixo plenament amb tu!! És molt despistat, li falla la memòria, i les dues últimes visites no em va agradar gens com em va tractar. Em canviat a un altre gine i ara estem encatats!. Sort.
musica

EntradaAutor: musica » dl. nov. 24, 2008 5:52 pm

sí, es veu que no té gaire bona fama el Dr. Font.... jo em visito amb la doctora que treballa amb ell.
anabelen2007

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. nov. 25, 2008 9:46 am

hOLA MUSICA!!!!Com anem??.....Qué tal amb la Nuria Carreras?....
Com pots veure ja he tingut a la meva nena.... :love:
Ja m´anirás informant guapi....
ImatgeImatge
kkkk
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 19, 2012 7:48 pm

Re: Alguna MATARONINA ... centre FONT SASTRE?

EntradaAutor: kkkk » dl. març 19, 2012 8:03 pm

Hola a totes!

Des de fa més d'un any que estem intentant tenir un fill. Ens hem mirat i no tenim cap "problema", però ens estem mirant per fer una invitro.
Durant tot el procés he anat amb el Dr Font i m'encanta! És un doctor molt atent, molt amable, simpàtic i carinyós. Dels ginecòlegs amb els que m'he visitat, per mi el millor. Una de les proves que em va fer va consistir en una ecografia vaginal per veure la resevra ovàrica i, gairebé ni ho vaig notar, això que jo soc bastant sensible amb aquestes coses. Només volia fer la meva aportació per "defensar" una mica al Dr Font. Crec que no estem acostumades a que els metges siguin tant propers i, per això ens sobta, però per res per mi mo és gens forçat, sino molt humà i natural! Espero que la propera vegada que escrigui al fòrum sigui per dir-vos que ja estic embarassada!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::