Tractaments per ovaris poliquístics
gracies per la benvinguda. Just ara porto 12 mesos buscant, tinc la regla cada mes sense falta i aquest dos ultims mesos crec que he ovulat pel test dovulació, els altres mesos la veritat es que no ho se. Ara ja porto 4 cicles d'omifin que son els que em van dir, si no ho aconseguiexo aquest mes suposo que miraran a veure algun altre tractament, de moment no hi vull pensar ja que em fa pànic per l'ho dur que ha de ser tant ecomicament, fisicament, emocialment i em preocupa com explicar-ho ho que dir a la feina si comencen a fer probes. ja veurem.. una abraçada a totes
34 ANYS
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Ei!!!Com han anat les Festes??
pilar quina bona noticia que ja tinguis la warry!!!ja veuras com a poc a poc tot s'anira posant a lloc, el 2008 sera nostre!!!!
ariRU benvinguda wapa!!!
Naltres la setmana que ve estarem a la setmana fantàstica, o això penso jo segons els meus càlculs, o sigui que a fer deures!!!!de totes maneres no crec que el primer mes ens quedem o sigui que tampoc estic molt euforica que diguem...de moment anem fent pràctiques que també és bonic,jejeje
la setmana passada em van arribar els tests d'embaras d'unitest i ja els tinc a punt per si de cas els necessito...
pilar quina bona noticia que ja tinguis la warry!!!ja veuras com a poc a poc tot s'anira posant a lloc, el 2008 sera nostre!!!!
ariRU benvinguda wapa!!!
Naltres la setmana que ve estarem a la setmana fantàstica, o això penso jo segons els meus càlculs, o sigui que a fer deures!!!!de totes maneres no crec que el primer mes ens quedem o sigui que tampoc estic molt euforica que diguem...de moment anem fent pràctiques que també és bonic,jejeje
la setmana passada em van arribar els tests d'embaras d'unitest i ja els tinc a punt per si de cas els necessito...
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |