Claraweb = ovulació sempre?
Claraweb = ovulació sempre?
Hola noies. Fa segles que no escric però tinc un dubte i segur que amb lo expertes que sou algú em pot ajudar. Prenc Cerazet, anticonceptives sense estrògens compatibles amb la lactància. El meu petit té 1 any i encara no m'ha vingut la regla. Fem LM però ja molt poc. El cas és que fa dues setmanes vaig tenir fluxe com clara d'ou, molt exagerat, el que s'entén com a fluxe d'ovulació. Les pastilles se suposa que inhibeixen l'ovulació, per tant no hi ha activitat ovàrica, oi? I aleshores és possible tenir claraweb?? O les pastilles no han fet la seva feina?
Gràcies noies!
Gràcies noies!
- rilwongpadee
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. març 02, 2015 4:32 am
Re: Claraweb = ovulació sempre?
It is a textbook of me. I have a fundamental need. As I read this, it makes me feel to know more about it as much as I am.
- techefocre
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. març 13, 2015 3:37 am
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





