Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Ah, i repeteixo que amb l'Abril tenia 35 i vaig trigar un any...
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
gemmagemma ha escrit:Hola,
Doncs jo penso al revès de vosaltes!! jeeje. Segur que us anirà de fábula, però penso que es millor no retrasar tant la maternitat.
Jo vaig ser mare als 30! Ara tinc una petita d'any i mitg, hi ha dies que em falta energia i paciencia, les nits en vetlla i el ritme de treball i criança de vegades m'acaven l'energia
Amb aixó no vull dir que una dona en 40 no estigui més enérgica que una de 30, però es la meva opinió.
Per altra banda, deixant a part l'energia, el cos i la salut reproductiva no es la mateixa als 25 que als 30 ni que als 40, com més tard, més problemes hi poden haver (no vull dir que una de 25 no en pugui tenir).
Però està clar, que cada persona es un món i cada dona té les seves limitacions, prioritats, reptes....
Estic segura que sereu unes mare estupendes!
No sempre es pot escollir... si fos per mi, n'hagués tingut a l'acabar la carrera!!! Però o no tenia parella estable, o feina, o... cada cas és un món.
I conec cada vegada més noies mares de més d'un fill a partir dels 35.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Danu ha escrit:Reines, amb 37 anys i al segon intent, positiu! I el Danuo té 42!!
Ho dic per animar-vos
Nena, què veig??? enhorabona!!!

- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Doncs si, per desgracia vivim amb una societat que moltes vegades no ens deixa cap més remei que retardar l maternitat. Altres vegades som nosaltres mateixos els que no volem renuncia a certes coses.
Sigui el que sigui em sembla tot correcte.
pERÒ segueixo pensant per mi es millor no retrasar la maternitat
Sigui el que sigui em sembla tot correcte.
pERÒ segueixo pensant per mi es millor no retrasar la maternitat
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Gràcies Danu!! Jo penso que a vegades les circumstàncies fan que no puguis buscar panxu abans. Trobar una bona parella no és senzill i que també vulgui nens. I tampoc és fàcil tenir la situació econòmica adequada. Sovint hi ha situacions difícils i no es poden tenir nens a la babalà.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Jo la meva filla la vaig tenir amb 36 amb ovaris poliquístics el tercer cicle de cerca. Ara en tinc 40 i estem a la cerca del segon.
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
I tant que sí! Amb il·lusió tot surt millor! Jo he tingut la sort de poder posar-m'hi abans (els he tingut als 31 i als 32), però si aconsegueixo convèncer el Numo, el tercer el buscarem amb 33-34. Així i tot, jo volia ser mare jove (als 26 o així) i per temes de feina, estudis i parella no va poder ser. És veritat que a nivell físic és millor no esperar tant, però és el que hi ha: les circumstàncies molts cops ens vénen donades i no hi ha res a fer més que esperar.
Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!
Nime ha escrit:Danu ha escrit:Reines, amb 37 anys i al segon intent, positiu! I el Danuo té 42!!
Ho dic per animar-vos
Nena, què veig??? enhorabona!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









