Aran i ....
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Aran i ....
Holaa son nous al forum, això esta molt bé
Tenim un nen que es diu Aran i aviat ens hi volem posar de no pero nomes tenim nom de nena, ens agrada Judith. El problemas es que no ens posem d'acord en el de nen... Alguna suggerencia¿¿
Moltes gràcies
Tenim un nen que es diu Aran i aviat ens hi volem posar de no pero nomes tenim nom de nena, ens agrada Judith. El problemas es que no ens posem d'acord en el de nen... Alguna suggerencia¿¿
Moltes gràcies

- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Re: Aran i ....
Hola pitiflautiks i benvinguts
De noms de nens hi ha moooooooolts i molt macos també
Quin tipus de noms us agraden? Molt o poc posats? Típics? Catalans, castellans...? Amb o sense traducció...? Potser amb algunes pistes més segur que trobeu un ideal!
De noms de nens hi ha moooooooolts i molt macos també
Quin tipus de noms us agraden? Molt o poc posats? Típics? Catalans, castellans...? Amb o sense traducció...? Potser amb algunes pistes més segur que trobeu un ideal!
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Aran i ....
Gràcies per la aportació! en quant al que ens preguntes ens agrarden més aviat curts i a poder ser catalans o que ho semblin... Aran ens va enamorar .... estem pensant en Eidan... no és català però som uns forofos d'Irlanda, en irlandes es Aidan pero es pronuncia Eidan, per tant... q us sembla?
Re: Aran i ....
Mmmm... i no són massa semblants Aran i Eidan? no se, potser és perquè tenen la mateixa terminació...
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Aran i ....
Donçs ara q ho dius... però m'agrada! alguna suggerència més?
Re: Aran i ....
Hola! Jo encara no sé si serà nen o nena, però també em resulta més fàcil pensar noms de nena que de nen.
De nen ens agrada Teo, Roc i Aran. També se m'acut Guiu, Guim, Lluc, Gael, Leo... Costa decidir-se!!
De nen ens agrada Teo, Roc i Aran. També se m'acut Guiu, Guim, Lluc, Gael, Leo... Costa decidir-se!!
Re: Aran i ....
Lleir, jair, ausias, son noms k m'encanten sonen catalans poc sentits i curts!
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Aran i ....
són bonics i catalans!
Re: Aran i ....
Ausias m'encanta!!!
I Leo també encara que català no és.
Arnau, Lluc....
I Leo també encara que català no és.
Arnau, Lluc....
Re: Aran i ....
A mi és que els noms molt catalans no m'agraden gaire, jejeje!!! M'agraden molt els noms que son iguals en català que en castellà, i fins i tot en altres idiomes, i a poder ser, que no se'n puguin fer diminutius :P
Re: Aran i ....
De nen un nom molt maco és Auri. Curt i n'hi ha molt poquets.
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Re: Aran i ....
Irúa Jo conec el nom d'Auri per noia, per noi no l'havia sentit. I per noia sé que ve d'Aurora.
Aran i Auri els trobo massa semblants
Noms: Biel, Blai, Bru, Dídac, Eloi, Enric, Genís, Guim, Guiu, Hug, Iu, Lleó, Lluc, Nil, Ot, Pol, Teo, Quim, Roc, Roger...
Aran i Auri els trobo massa semblants
Noms: Biel, Blai, Bru, Dídac, Eloi, Enric, Genís, Guim, Guiu, Hug, Iu, Lleó, Lluc, Nil, Ot, Pol, Teo, Quim, Roc, Roger...
Re: Aran i ....
No sabia que les noies que es feien dir Auri es deien Aurora, pensava que seria el diminutiu d'Àurea o Àuria, que és el femení d' Auri, o d'Aura.
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: Aran i ....
Hola! M'infiltro una mica pel mig, jeje.
De nen tambe he sentit un Pauli, no es el que mes m'agrada pero per donar-vos idees de noms poc usats...
I de nena Eva. Tot i que Aran i Eva quedara curios no? Jajajaja
De nen tambe he sentit un Pauli, no es el que mes m'agrada pero per donar-vos idees de noms poc usats...
I de nena Eva. Tot i que Aran i Eva quedara curios no? Jajajaja
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Aran i ....
molt xulos! siii Aran i Eva ho haviem pensat jajaja però no no... també m'agrada Liam
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Aran i ....
gràciessssssss
Re: Aran i ....
El meu petit princep també es diu Aran!!! La segona és una nena i es diu Lia. 

El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Aran i ....
Que bonics Aran i Lia!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











