Aran i ....

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dl. feb. 02, 2015 8:43 pm

Holaa son nous al forum, això esta molt bé :ok:

Tenim un nen que es diu Aran i aviat ens hi volem posar de no pero nomes tenim nom de nena, ens agrada Judith. El problemas es que no ens posem d'acord en el de nen... Alguna suggerencia¿¿

Moltes gràcies <:-)
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: carlotad2323 » dt. feb. 03, 2015 5:59 pm

Hola pitiflautiks i benvinguts :--/)

De noms de nens hi ha moooooooolts i molt macos també :love:
Quin tipus de noms us agraden? Molt o poc posats? Típics? Catalans, castellans...? Amb o sense traducció...? Potser amb algunes pistes més segur que trobeu un ideal!
Imatge
Imatge
Imatge
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dt. feb. 03, 2015 6:05 pm

Gràcies per la aportació! en quant al que ens preguntes ens agrarden més aviat curts i a poder ser catalans o que ho semblin... Aran ens va enamorar .... estem pensant en Eidan... no és català però som uns forofos d'Irlanda, en irlandes es Aidan pero es pronuncia Eidan, per tant... q us sembla?
Avatar de l’usuari
Nidshi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Re: Aran i ....

EntradaAutor: Nidshi » dt. feb. 03, 2015 9:29 pm

Mmmm... i no són massa semblants Aran i Eidan? no se, potser és perquè tenen la mateixa terminació...
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dj. feb. 05, 2015 4:32 pm

Donçs ara q ho dius... però m'agrada! alguna suggerència més?
Avatar de l’usuari
tallarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. març 10, 2014 8:37 am

Re: Aran i ....

EntradaAutor: tallarina » dj. feb. 19, 2015 7:48 pm

Hola! Jo encara no sé si serà nen o nena, però també em resulta més fàcil pensar noms de nena que de nen.
De nen ens agrada Teo, Roc i Aran. També se m'acut Guiu, Guim, Lluc, Gael, Leo... Costa decidir-se!!
LLoret
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 1:42 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: LLoret » dv. feb. 20, 2015 9:54 am

Lleir, jair, ausias, son noms k m'encanten sonen catalans poc sentits i curts!
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dg. feb. 22, 2015 9:36 am

són bonics i catalans!
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Aran i ....

EntradaAutor: Martina20 » dl. feb. 23, 2015 1:21 pm

Ausias m'encanta!!!
I Leo també encara que català no és.
Arnau, Lluc....
Avatar de l’usuari
Nidshi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Re: Aran i ....

EntradaAutor: Nidshi » dt. feb. 24, 2015 12:59 pm

A mi és que els noms molt catalans no m'agraden gaire, jejeje!!! M'agraden molt els noms que son iguals en català que en castellà, i fins i tot en altres idiomes, i a poder ser, que no se'n puguin fer diminutius :P
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: Irúa » dl. març 09, 2015 11:13 pm

De nen un nom molt maco és Auri. Curt i n'hi ha molt poquets.
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: carlotad2323 » dt. març 10, 2015 10:32 am

Irúa Jo conec el nom d'Auri per noia, per noi no l'havia sentit. I per noia sé que ve d'Aurora.

Aran i Auri els trobo massa semblants ?-)
Noms: Biel, Blai, Bru, Dídac, Eloi, Enric, Genís, Guim, Guiu, Hug, Iu, Lleó, Lluc, Nil, Ot, Pol, Teo, Quim, Roc, Roger...
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: Irúa » dc. març 11, 2015 8:12 pm

No sabia que les noies que es feien dir Auri es deien Aurora, pensava que seria el diminutiu d'Àurea o Àuria, que és el femení d' Auri, o d'Aura.
Avatar de l’usuari
tiritissima
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: tiritissima » dj. març 12, 2015 5:47 am

Hola! M'infiltro una mica pel mig, jeje.
De nen tambe he sentit un Pauli, no es el que mes m'agrada pero per donar-vos idees de noms poc usats...
I de nena Eva. Tot i que Aran i Eva quedara curios no? Jajajaja
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dj. març 12, 2015 4:53 pm

molt xulos! siii Aran i Eva ho haviem pensat jajaja però no no... també m'agrada Liam
Avatar de l’usuari
carlotad2323
:: peixet
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: carlotad2323 » dj. març 12, 2015 5:24 pm

Liam el trobo super maco i crec que quedaria força bé amb Aran >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dl. març 16, 2015 9:04 pm

gràciessssssss
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Aran i ....

EntradaAutor: damma85 » dl. març 23, 2015 8:27 am

El meu petit princep també es diu Aran!!! La segona és una nena i es diu Lia. <:-<
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Aran i ....

EntradaAutor: pitiflautiks » dt. març 24, 2015 5:40 pm

Que bonics Aran i Lia!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::