★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: marionilla » dg. març 29, 2015 7:49 pm

MOOOOOLTES FELICITATS HARMONIA!!!!! :-()) Ets la 8ª panxu de març!!! :p-) :p-) :p-)

Ja tens el teu petitó en camí! <:-<
I ja t'ho pots ben creure, si el TE és positiu, hi ha panxu segur: no existeixen els falsos positius!!! :ok:

Ostres, a més veig que ho has aconseguit a la primera, quina punteria!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Disfruta molt de l'embaràs i cuida't! Un petonàs!
LauraLauraLaura
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: LauraLauraLaura » dl. març 30, 2015 9:58 am

Moltíssimes felicitats Harmonia!

Jo continuo igual, sense W. Avui cansada pel canvi d'hora. Jo que creia que era una persona regular aquest mes m'està demostrant tot el contrari!

Bon dilluns a totes!

Laura
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Lataat » dl. març 30, 2015 2:38 pm

Mooooltes felicitats Harmonia!!!! Ara a disfrutar, a cuidar-se i que et cuidin!!!!

Doncs a mi ahir em va venir la warry. Estic molt xof!! S'apropa la data que em tocaria parir i sempre m'imaginava que arribaria amb il·lusions renovades i amb nou panxo i el dia de Ddp no se'm faria tan dur... Però res tu! No l'encertem...

Alguna em deieu que fèieu TO quins feu servir ? El clearblue o un altre marca? Si em podeu ajudar una miqueta amb les diferents marques i tipus? Gràcies

Que be que tenim jefa per l'abril !! :)

I la resta com esteu????

Petonets
Avatar de l’usuari
harmonia
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. set. 23, 2014 8:08 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: harmonia » dl. març 30, 2015 4:23 pm

Bona tarda,
Moltes gràcies a totes, he tingut molta sort, perquè hem encertat a la primera, no ens ha donat temps d'assimilar i ja estic embarassada, ara només falta que vagi bé. M'havia comprat per amazon TO i TE i només he fet servir els TE, jajaja.
Molts ànims a totes, espero que aviat us toqui, us ho mereixeu.
Petons. :-()-)
Imatge
sadie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: sadie » dl. març 30, 2015 5:05 pm

Boniques!

Primer de tot moltíssimes felicitats a totes les futuresmamis!!!

Entro a finals de mes una mica més reconciliada amb mi mateixa i amb tot plegat. La veritat es que vaig tenir força baixón aquest mes. No només per que em va venir la regla, si no que ho va fer el dia 17 de març (després d'un etern cicle de 47 dies). Jo creia que després de deixar les pastilles al mes de novembre, la regla s'aniria regulant, i això semblava, però aquest cicle tan llarg em va tocar força la moral. Costa molt no fer-se il·lusions quan la regla no ve durant tants dies. A més s'ha ajuntat amb mil i una panxes del voltant (que m'envien mil i una ecografies, que a mi em fa il·lusió que tinguin nens, però potser no cal tanta informació) i converses d'amigues que m'expliquen quan s'hi posaran pel segon i que fan càbales dient que s'hi quedarant de seguida. I nosaltres per ara no hem tingut sort. A més m'adono que amb el meu grup d'amics sempre tenien com quinieles de qui seria la pròxima en estar embarassada, i estava a les primeres posicions però ara vaig baixant posicions cada vegada més... Semblen tonteries (que ho son) però m'han afectat força. He estat uns dies molt irritable i el pobre sadiu ho està pagant una mica (o força).

Però bé, ara millor, intentant relaxar-me i acceptar que m'afecta més del que m'imaginava. Fins ara he anat de forta, i dient que total no tenim cap pressa - que és veritat- i crec que ha sigut contraproduent. Ara esperar a veure si s'escurça una mica el cicle o si tenim sort i tenim punteria durant l'abril :ok:
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: oli » dl. març 30, 2015 8:19 pm

Hola cercadores buniques!!!! neukiss-)
Com aneu???
Nomes volia passar a donar-vos les gràcies per tot el que suposa tenir companyes de cerca!!! A mi m'ha anat de conya poder compartir moments de tot tipus i nervis!!! Noo deixeu de buscar i no decaigueu!!! a totes us arribarà el moment, nestic segura!!!

Molts anims per l'abril, és un mes molt bonic per tot el que suposa, primavera, pasqua, sant Jordi :love: !
Els meus millors desitjos per totes!
Anirè passant per veure com canteu les vostres panxus!!!! :ok: :ok:


Fins aviat! ;-)
Avatar de l’usuari
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: marionilla » dt. març 31, 2015 8:39 am

CD13

Bon dia guapes!!! :***: :***: :***:

Bueno, el mes de març s'acaba i estem a punt d'estrenar l'abril, un mes preciós per tenir panxu! :-())

Faig un repassillo de les últimes novetats:

Sadie, feia dies que no entraves per aquí.... M'alegro que hagis superat el baixón, a totes en passa quan apareix la mala warry, és una decepció i ens sembla que mai aconseguirem el nostre desig... :ufs: També és normal tenir una barreja de sensacions quan anem veient panxus al nostre voltant. Per una banda ens n'alegrem, però per l'altra... és inevitable que pensem " i per què jo no?". Fa molta ràbia i no ajuda gens a continuar la cerca amb alegria. Però no podem defallir, hem de continuar lluitant pel nostre somni i buscar les forces i els ànims al nostre entorn, en les petites coses que ens fan felices, a la gent que estimem i amb qui compartim alegries i projectes... Tu pots! :ok: Que tinguis molta sort en aquest nou mes que comença i ens veiem al post d'abril! :-()-)

Lataat, merda, la warry ha fet la seva aparició... :dimoni: :dimoni: :dimoni: Et dic el mateix que a la Sadie, encara que costi, cal recuperar-se i tornar a començar, perquè a l'abril tenim una nova oportunitat i no la podem deixar escapar! ..::·· ..::·· ..::·· :love:
Sobre els TO, els més econòmics són els que es compren per Amazon, que van en paquets de 10 o de 20 i també els pots comprar junt amb els TE. L'inconvenient és que són de tira, o sigui, que es marca una ralla de control i cal comparar-la amb la intensitat de la ralla que detecta la hormona en fer-te la prova. La ralla de la prova ha de ser igual o més forta que la de control. A vegades costa de veure si és positiu o no, sobretot quan ets novata... Però se n'aprèn! Un altre inconvenient és que has de fer el test a la tarda, després de passar almenys 2 hores sense beure ni anar al lavabo...
Els altres TO són els de Clear Blue, que són més fàcils d'interpretar perquè són digitals i et surt una cara somrient a la pantalla només en cas que sigui positiu. I també està bé que la prova es fa a primera hora del matí, amb la primera orina. Poblema principal: són molt cars! En vaig comprar a la farmàcia i em van clavar 30 euros per una caixa de 7 TO... :lluita:: Amb tot això, tria la opció que et vagi millor i benvinguda al meravellós món dels TO!!! :ok:

Lauralauralaura i Anetta, encara sense warry? Noies, quin patiment, no s'acaba mai aquest cicle vostre... :-o00m :-o00m :-o00m

BCN78, dius que marxes cap a l'abril? Que ja t'ha baixat la mala warry?


Doncs, xiquetes, direm adéu al mes de març amb un total de 8 panxus!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Això vol dir que un 29.6% de nosaltres ha aconseguit el seu somni, no està gens malament! :-()) :-()) :-()) :-())
Moltes felictitats a les futures mamis: Niisia, Flor, Oli, Minansil-27, Martonagc, Danu, Nit1985 i Harmonia.
Disfruteu molt del camí i del gran premi final: el vostre petitó! <:-< <:-< <:-< :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Esperem retrobar-nos ben aviat a l'altra banda! :ok:



I a les altres... ens veiem al post d'abril!!!!
Us deixo un petit vídeo motivador perquè ens acompanyi durant la cerca. No ho oblidem mai:

La vida és plena de dificultats.
L'important és tornar-se a aixecar.
I lluitar fins al final.


https://www.youtube.com/watch?v=PBJK-dnHULE

Molta sort a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-)
marionilla l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 31, 2015 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: marionilla » dt. març 31, 2015 8:41 am

Actualitzo les estadístiques del mes (tot i que m'encantaria retocar-les amb alguna panxu d'última hora de les que encara esteu en desespero!!! :ok: )

Positius: 8 (29.63%)
Negatius: 15 (55.55%)
Des(esperant): 4 (14.81%)


(Actualitzat 31/3/15)
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Dalilala » dt. març 31, 2015 1:17 pm

Moltes felicitats HARMONIA!!

Què bé!! Una altra panxu que ajuda a punja les estadístiques!!

Molta sort a les que esteu en :-o00m ! Amunt a totes les que els hi ha vingut la warry i endavant!!

Jo obriré el post d'abril aviat,
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::