.•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Rubinat com vas reina?? estas amb omifin?? qua sabras alguna coseta??


- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Hola nenes,
Em sap greu no estar gaire activa últimament, he agafat una galipandria d'elefant
Només volia entrar per donar les gràcies a la @Txell
vaig a morir una estoneta al sofà.
Em sap greu no estar gaire activa últimament, he agafat una galipandria d'elefant
Només volia entrar per donar les gràcies a la @Txell
vaig a morir una estoneta al sofà.
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Gracies Rubinat i Txell!
Nosaltres vam començar amb un seminograma simple i al no sortir gaire bé vam fer un complet on ja ens van dir el què, per altra banda jo em vaig fer un hormonal a dia 3 del cicle on va sortir tot bé i després eco d'ovaris la primera setmana de cicle i tb eco de la matriu, on tb estava tot.
A mi m'ha donat molta tranquil·litat anar fent proves... Xo tb tenir en compte q tot per privat...
Sort a totes!!!
Nosaltres vam començar amb un seminograma simple i al no sortir gaire bé vam fer un complet on ja ens van dir el què, per altra banda jo em vaig fer un hormonal a dia 3 del cicle on va sortir tot bé i després eco d'ovaris la primera setmana de cicle i tb eco de la matriu, on tb estava tot.
A mi m'ha donat molta tranquil·litat anar fent proves... Xo tb tenir en compte q tot per privat...
Sort a totes!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Hola reines! Ja he acabat amb la primera tanda d'omifin. Dema vaig al gine a veure si veu algun folicle maduret q vulgui sortir de passeig jijiji. Si es aixi tornare a estar activa al post, no ho dubteu!
Yuyu gracies per preguntar
quina me lo del quiste... A veure q hi diu el metge. Igual traient-ho ja esta solucinat. Quan vas al gine?
bluebike jo estic igual q tu!!!! Porto un hivern/primavera fataaaal!!! Refredat rere refredat... Ahir a la nit no podia dormir de mal d coll!!! Com va el desespero??? Molts oms
i molts PEPOs!
Sita entenc q fareu RA perque el semiograma ha sortit malament. A vegades nomes pensem q el problema es nostre i mira... Desitjo q aquest nou cami et porti una panxu ben maca!!!
txell com estas??? A mi el gine tb em va deixar caure q si l'omifin no anava b q hauriem d pendre un altre cami. Li vaig dir "ara aixo no toca!!!"
Nomes falta q em posi mes pressio a sobre...
(Ja se q ell mho deia per tranquilitzarme... Fentme saber q mare ho sere segur, sigui d'una manera o altra... ) molts anims en aquests dies d bajon moral
nunik vaya kk la warry...
no ens agrada q vinguiiiii!!!!!! Molt solet
, energia positiva
i a tornar a començar!
Aroswi PEPOs PEPOs i mes PEPOs!!!!!!! Aquest mes si o siiiiii!!!! Podries ser la jefa d'abril i aixi segur aconsegueixes
(hem de reactivar la sort de la jefa!!!)
tilepa q be saber de tuuuu!!!! Entenc q thauras de treure el polip per fer el tractament RA. molta sort cuca!!!
Molt bona tarda!!!

Yuyu gracies per preguntar
quina me lo del quiste... A veure q hi diu el metge. Igual traient-ho ja esta solucinat. Quan vas al gine?bluebike jo estic igual q tu!!!! Porto un hivern/primavera fataaaal!!! Refredat rere refredat... Ahir a la nit no podia dormir de mal d coll!!! Com va el desespero??? Molts oms
i molts PEPOs!Sita entenc q fareu RA perque el semiograma ha sortit malament. A vegades nomes pensem q el problema es nostre i mira... Desitjo q aquest nou cami et porti una panxu ben maca!!!
txell com estas??? A mi el gine tb em va deixar caure q si l'omifin no anava b q hauriem d pendre un altre cami. Li vaig dir "ara aixo no toca!!!"
nunik vaya kk la warry...
, energia positiva
Aroswi PEPOs PEPOs i mes PEPOs!!!!!!! Aquest mes si o siiiiii!!!! Podries ser la jefa d'abril i aixi segur aconsegueixes
(hem de reactivar la sort de la jefa!!!)tilepa q be saber de tuuuu!!!! Entenc q thauras de treure el polip per fer el tractament RA. molta sort cuca!!!
Molt bona tarda!!!

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Siiita, boniqueta, suposo que estàs en aquest impass de què bé saber-ho però…quina merda esperar una mica més. Fas bé de dir-nos això de les proves...vosaltres ja portaveu un temps de desesperos.Et vull donar molts ànims i convidar-te a passar-te sempre que vulguis, la veu de l’experiència ajuda.
Rubinat, com em vas temptant a ser jefa, però has vist la baixadota de tempe he tingut, jo no veig massa èxit en això de la sort de la jefa, però, va, la Txell ens va fer el favor el mes passat i sort d’aquest foradet que tenim. Estic preparant un post d’Abril, però us necessitaré a TOTES i TOTS (sí, sí tu també si es que et camufles!) per poder portar el seguiment i ànim del mes.
Vaig preparant-lo.
;)
Rubinat, com em vas temptant a ser jefa, però has vist la baixadota de tempe he tingut, jo no veig massa èxit en això de la sort de la jefa, però, va, la Txell ens va fer el favor el mes passat i sort d’aquest foradet que tenim. Estic preparant un post d’Abril, però us necessitaré a TOTES i TOTS (sí, sí tu també si es que et camufles!) per poder portar el seguiment i ànim del mes.
Vaig preparant-lo.
;)
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Sita7 ha escrit:Bon dia boniques!!
bé, primer de tot donar les gràcies a la jefa, no has tingut gaire feina a cantar, però ens has cuidat molt bé.
Respecte a mi, doncs les coses han canviat, així que em toca despedir-me de vosaltres. Ens hem fet algunes proves i el diagnòstic ha estat anar a RA de cap. Encara ho estem paint, però almenys ara ja sabem quin és el camí.
Us aniré seguint i espero poder tornar aviat amb bones notícies!!! i ser una grafiquera de cor, amb els mesos que porto per aquí.. us seguiré animant fins que no en quedi cap esperant panxu!!!
Us desitjo tot el millor!
si em deixeu us deixo un consell, si teniu la oportunitat, hi ha algunes proves molt senzilles que ens donen informació i ens poden estalviar alguns mesos de patiment innecessari... no sempre aconseguir panxu és qüestió de sort... bé, almenys aquest ha estat el meu cas!!
Petonets gafiqueres i mil gràcies per ser-hi, no teniu preu!!
Reina, jo estic a grafiqueres però vinc de RA... la meva gràfica d'embaràs va ser una IA ara fa més de 2 anys... És un procés "dur", però segur us anirà bé.
Molts ànims!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
AROSWI, així tenim jefa per abril?? 
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Ueeeee aroswiiii super jefa abrileraaaa!!!! Espero poder ser grafiquera present i no camuflada perque aixo voldra dit q l'omifin ha funcionat!!!! 
Per cert la baixadota... Aix...
a veure com acaba 

Per cert la baixadota... Aix...
a veure com acaba 
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Molt be Aroswi!!! 

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
biiiennnnn jefa d'abril!!!
Aroswi!!!!

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Nenes, ja el teniu obert! Passeu, passeu!
Només em falten carregar les fotos, però no tinc molt més temps...queda pendent!
Només em falten carregar les fotos, però no tinc molt més temps...queda pendent!

>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Que be ja tenim nova jefa!!!!! Que bé que t'animis Aroswi!!!!!
ara mateix passaré pel nou post d'abril!!
txell moltes gràcies per ser la nostra jefa!!! i a sobre dos mesos, merci guapa!!!
Sita7 molta sort per aquesta nova etapa que comenceu!! Espero que us vagi molt bé i que passis a visitar-nos de tant en tant!!
i molt interessant tot el que ens has explicat de les proves!
Rubinat a veure que et diu demà el gine, que et volem per aquí ben aviat!!
Bluebike recuperat guapa!!
Grafiqueres ens veiem al post d'abril!!! Li hem de donar molta feina a l'Aroswi!!!!

ara mateix passaré pel nou post d'abril!!txell moltes gràcies per ser la nostra jefa!!! i a sobre dos mesos, merci guapa!!!
Sita7 molta sort per aquesta nova etapa que comenceu!! Espero que us vagi molt bé i que passis a visitar-nos de tant en tant!!
i molt interessant tot el que ens has explicat de les proves!Rubinat a veure que et diu demà el gine, que et volem per aquí ben aviat!!
Bluebike recuperat guapa!!
Grafiqueres ens veiem al post d'abril!!! Li hem de donar molta feina a l'Aroswi!!!!

4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















