.•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yuyu » dt. març 31, 2015 2:15 pm

Rubinat com vas reina?? estas amb omifin?? qua sabras alguna coseta??
:love: :love: :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Bluebike » dt. març 31, 2015 2:39 pm

Hola nenes,

Em sap greu no estar gaire activa últimament, he agafat una galipandria d'elefant :ufs:

Només volia entrar per donar les gràcies a la @Txell :-()-) :-()-)

vaig a morir una estoneta al sofà.
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Sita7 » dt. març 31, 2015 3:03 pm

Gracies Rubinat i Txell!
Nosaltres vam començar amb un seminograma simple i al no sortir gaire bé vam fer un complet on ja ens van dir el què, per altra banda jo em vaig fer un hormonal a dia 3 del cicle on va sortir tot bé i després eco d'ovaris la primera setmana de cicle i tb eco de la matriu, on tb estava tot.
A mi m'ha donat molta tranquil·litat anar fent proves... Xo tb tenir en compte q tot per privat...
Sort a totes!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Rubinat » dt. març 31, 2015 3:07 pm

Hola reines! Ja he acabat amb la primera tanda d'omifin. Dema vaig al gine a veure si veu algun folicle maduret q vulgui sortir de passeig jijiji. Si es aixi tornare a estar activa al post, no ho dubteu!

Yuyu gracies per preguntar :-()-) quina me lo del quiste... A veure q hi diu el metge. Igual traient-ho ja esta solucinat. Quan vas al gine?

bluebike jo estic igual q tu!!!! Porto un hivern/primavera fataaaal!!! Refredat rere refredat... Ahir a la nit no podia dormir de mal d coll!!! Com va el desespero??? Molts oms :-o00m i molts PEPOs!

Sita entenc q fareu RA perque el semiograma ha sortit malament. A vegades nomes pensem q el problema es nostre i mira... Desitjo q aquest nou cami et porti una panxu ben maca!!! :-())

txell com estas??? A mi el gine tb em va deixar caure q si l'omifin no anava b q hauriem d pendre un altre cami. Li vaig dir "ara aixo no toca!!!" :ufs: Nomes falta q em posi mes pressio a sobre... :ufs: (Ja se q ell mho deia per tranquilitzarme... Fentme saber q mare ho sere segur, sigui d'una manera o altra... ) molts anims en aquests dies d bajon moral :-()-)

nunik vaya kk la warry... :ufs: no ens agrada q vinguiiiii!!!!!! Molt solet :***: , energia positiva :ok: i a tornar a començar! :-())

Aroswi PEPOs PEPOs i mes PEPOs!!!!!!! Aquest mes si o siiiiii!!!! Podries ser la jefa d'abril i aixi segur aconsegueixes :-()) (hem de reactivar la sort de la jefa!!!)

tilepa q be saber de tuuuu!!!! Entenc q thauras de treure el polip per fer el tractament RA. molta sort cuca!!! :ok:

Molt bona tarda!!! :***: o-o:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Aroswi » dt. març 31, 2015 3:48 pm

Siiita, boniqueta, suposo que estàs en aquest impass de què bé saber-ho però…quina merda esperar una mica més. Fas bé de dir-nos això de les proves...vosaltres ja portaveu un temps de desesperos.Et vull donar molts ànims i convidar-te a passar-te sempre que vulguis, la veu de l’experiència ajuda.

Rubinat, com em vas temptant a ser jefa, però has vist la baixadota de tempe he tingut, jo no veig massa èxit en això de la sort de la jefa, però, va, la Txell ens va fer el favor el mes passat i sort d’aquest foradet que tenim. Estic preparant un post d’Abril, però us necessitaré a TOTES i TOTS (sí, sí tu també si es que et camufles!) per poder portar el seguiment i ànim del mes.

Vaig preparant-lo.
;)
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. març 31, 2015 3:54 pm

Sita7 ha escrit:Bon dia boniques!!

bé, primer de tot donar les gràcies a la jefa, no has tingut gaire feina a cantar, però ens has cuidat molt bé.

Respecte a mi, doncs les coses han canviat, així que em toca despedir-me de vosaltres. Ens hem fet algunes proves i el diagnòstic ha estat anar a RA de cap. Encara ho estem paint, però almenys ara ja sabem quin és el camí.

Us aniré seguint i espero poder tornar aviat amb bones notícies!!! i ser una grafiquera de cor, amb els mesos que porto per aquí.. us seguiré animant fins que no en quedi cap esperant panxu!!!

Us desitjo tot el millor!

si em deixeu us deixo un consell, si teniu la oportunitat, hi ha algunes proves molt senzilles que ens donen informació i ens poden estalviar alguns mesos de patiment innecessari... no sempre aconseguir panxu és qüestió de sort... bé, almenys aquest ha estat el meu cas!!

Petonets gafiqueres i mil gràcies per ser-hi, no teniu preu!!


Reina, jo estic a grafiqueres però vinc de RA... la meva gràfica d'embaràs va ser una IA ara fa més de 2 anys... És un procés "dur", però segur us anirà bé.

Molts ànims!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. març 31, 2015 3:56 pm

AROSWI, així tenim jefa per abril?? :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Rubinat » dt. març 31, 2015 4:06 pm

Ueeeee aroswiiii super jefa abrileraaaa!!!! Espero poder ser grafiquera present i no camuflada perque aixo voldra dit q l'omifin ha funcionat!!!! :b-)))

Per cert la baixadota... Aix... :-o00m a veure com acaba :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: @txell@ » dt. març 31, 2015 4:13 pm

Molt be Aroswi!!! :b-)))
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yuyu » dt. març 31, 2015 4:14 pm

:b-))) :b-))) :b-))) biiiennnnn jefa d'abril!!! >.-<: >.-<: >.-<: Aroswi!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Aroswi » dt. març 31, 2015 5:00 pm

Nenes, ja el teniu obert! Passeu, passeu!

Només em falten carregar les fotos, però no tinc molt més temps...queda pendent! :***:
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nunik » dt. març 31, 2015 8:05 pm

Que be ja tenim nova jefa!!!!! Que bé que t'animis Aroswi!!!!! >.-<: ara mateix passaré pel nou post d'abril!!

txell moltes gràcies per ser la nostra jefa!!! i a sobre dos mesos, merci guapa!!! :-()-)

Sita7 molta sort per aquesta nova etapa que comenceu!! Espero que us vagi molt bé i que passis a visitar-nos de tant en tant!! :-()-) i molt interessant tot el que ens has explicat de les proves!

Rubinat a veure que et diu demà el gine, que et volem per aquí ben aviat!!

Bluebike recuperat guapa!! :-()-)

Grafiqueres ens veiem al post d'abril!!! Li hem de donar molta feina a l'Aroswi!!!! :p-) :b-)))
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::