Maca Andina

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Maca Andina

EntradaAutor: Helens » dv. març 27, 2015 6:45 am

Bon dia!

Alguna de vosaltres pren la maca andina? o els vostres homes? En el nostre cas, el pren el meu xicot, i ens van recomanar el Kreastin. Pq té els espermatozoides gandulots. Tb hi ha l'Aquilea vigor. Heu notat diferències o què us han recomanat?

gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Maca Andina

EntradaAutor: Paparra » dv. abr. 03, 2015 7:38 am

Hola guapi! Els soldadets del Papu tambe eren ganduls i va pendre maca andina, ja et mirare la marca pq me la van vendre com "la mes potent". Jo no en vaig prendre. Tots dos vam fer dieta amb molt alvocat, anous, civada, llegums... i jo feia grafis, molt de aquarius i tractament homeopatic x relaxarme (patia ansietat x aconseguir panxu). Dos mesos despres, patapam!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::