Maca Andina
Maca Andina
Bon dia!
Alguna de vosaltres pren la maca andina? o els vostres homes? En el nostre cas, el pren el meu xicot, i ens van recomanar el Kreastin. Pq té els espermatozoides gandulots. Tb hi ha l'Aquilea vigor. Heu notat diferències o què us han recomanat?
gràcies
Alguna de vosaltres pren la maca andina? o els vostres homes? En el nostre cas, el pren el meu xicot, i ens van recomanar el Kreastin. Pq té els espermatozoides gandulots. Tb hi ha l'Aquilea vigor. Heu notat diferències o què us han recomanat?
gràcies
Re: Maca Andina
Hola guapi! Els soldadets del Papu tambe eren ganduls i va pendre maca andina, ja et mirare la marca pq me la van vendre com "la mes potent". Jo no en vaig prendre. Tots dos vam fer dieta amb molt alvocat, anous, civada, llegums... i jo feia grafis, molt de aquarius i tractament homeopatic x relaxarme (patia ansietat x aconseguir panxu). Dos mesos despres, patapam!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





