Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mrb
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 29, 2015 11:28 pm

Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

EntradaAutor: mrb » dg. març 29, 2015 11:42 pm

Hola,
després d'un any i mig d'intentar quedar-me embarassada, amb dues histeroscòpies pel mig per continuar tenint a dia d'avui un mioma intramural, i després de 4 inseminacions i una fiv sense cap resultat...., voldria preguntar-vos per un ginecòleg/a que estigui a Assistència Sanitària del que hagueu quedat contentes pel tracte i per la professionalitat.
Potser vaig tard però necessito canviar de mans perquè poca confiança em queda, per no dir gens, amb el metge que m'ha portat fins ara.
Moltes gràcies!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

EntradaAutor: jellwill2 » dt. març 31, 2015 9:38 pm

Hola,

prova la dra. Fité, visita a avinguda tarradelles. A mi em va agradar, va una mics per feina.
Peixet
:: peixet
:: peixet
Entrades: 252
Membre des de: dv. març 27, 2009 11:34 am

Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

EntradaAutor: Peixet » dt. març 31, 2015 10:14 pm

Bona nit!! Jo et recomano el Dr. octavi Cordoba, esta a la Clinica Eugin de Barcelona. Jo estic molt contenta amb ell, m'ha portat els meus dos embarassos i molt be !!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

EntradaAutor: Dalilala » dc. abr. 01, 2015 8:42 am

Jo també vaig a la dra. Fite
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Albamar
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 8:46 am

Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

EntradaAutor: Albamar » dc. abr. 01, 2015 8:49 am

Bon dia mrb,

Jo també et recomano el Dr. Octavi Córdoba de la clinica Eugin, és el que a mi em porta i jo estic contenta amb ell.
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona

EntradaAutor: Zenda75 » ds. abr. 04, 2015 3:18 pm

Jo et recomano la Dra Edda Marimón de la clínica Eugin.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::