Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Hola,
després d'un any i mig d'intentar quedar-me embarassada, amb dues histeroscòpies pel mig per continuar tenint a dia d'avui un mioma intramural, i després de 4 inseminacions i una fiv sense cap resultat...., voldria preguntar-vos per un ginecòleg/a que estigui a Assistència Sanitària del que hagueu quedat contentes pel tracte i per la professionalitat.
Potser vaig tard però necessito canviar de mans perquè poca confiança em queda, per no dir gens, amb el metge que m'ha portat fins ara.
Moltes gràcies!
després d'un any i mig d'intentar quedar-me embarassada, amb dues histeroscòpies pel mig per continuar tenint a dia d'avui un mioma intramural, i després de 4 inseminacions i una fiv sense cap resultat...., voldria preguntar-vos per un ginecòleg/a que estigui a Assistència Sanitària del que hagueu quedat contentes pel tracte i per la professionalitat.
Potser vaig tard però necessito canviar de mans perquè poca confiança em queda, per no dir gens, amb el metge que m'ha portat fins ara.
Moltes gràcies!
Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Hola,
prova la dra. Fité, visita a avinguda tarradelles. A mi em va agradar, va una mics per feina.
prova la dra. Fité, visita a avinguda tarradelles. A mi em va agradar, va una mics per feina.
Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Bona nit!! Jo et recomano el Dr. octavi Cordoba, esta a la Clinica Eugin de Barcelona. Jo estic molt contenta amb ell, m'ha portat els meus dos embarassos i molt be !!!
Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Jo també vaig a la dra. Fite
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Bon dia mrb,
Jo també et recomano el Dr. Octavi Córdoba de la clinica Eugin, és el que a mi em porta i jo estic contenta amb ell.
Jo també et recomano el Dr. Octavi Córdoba de la clinica Eugin, és el que a mi em porta i jo estic contenta amb ell.
Re: Ginecòleg/a Assitència Sanitaria Barcelona
Jo et recomano la Dra Edda Marimón de la clínica Eugin.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






