ovaris microfoliculars o poliquistics

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gemma032
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. set. 25, 2012 11:46 pm

ovaris microfoliculars o poliquistics

EntradaAutor: gemma032 » dt. abr. 07, 2015 12:16 am

Bona nit l'octubre del 2013 vaig tenir una interrumpció del embaràs perquè la meva petitona tenia una cardiopatia molt severa. Portem desde el febrer del any passat buscant un nou embaràs però no hi ha manera. em diuen que estic bé però tinc les regles molt irregulars i els ovaris poliquistics o microfoliculars tinc por de no quedar me de nou embarassada amb la ilusió que em fa.
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ovaris microfoliculars o poliquistics

EntradaAutor: Rubinat » dt. abr. 07, 2015 9:22 am

Hola gemma! Aqui una altra amb ovaris poliquistics. En aquest forum hi ha un fil sobre aquest tema!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ovaris microfoliculars o poliquistics

EntradaAutor: Zenda75 » dt. abr. 07, 2015 12:07 pm

Hola Gemma
Jo també tinc ovaris poliquístics.
He pogut tenir una filla.
Sí que és un rotllo això de tenir els cicles irregulars. Ens ho hem de prendre amb més filosofia, però ja et dic jo que impossible NO HO ÉS.
A mi m'ha servit molt utilitzar tests d'ovulació. D'aquesta manera vaig més orientada.
No desisteixis i ja veuràs com tard o d' hora tindràs una panxolina.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::