ovaris microfoliculars o poliquistics
ovaris microfoliculars o poliquistics
Bona nit l'octubre del 2013 vaig tenir una interrumpció del embaràs perquè la meva petitona tenia una cardiopatia molt severa. Portem desde el febrer del any passat buscant un nou embaràs però no hi ha manera. em diuen que estic bé però tinc les regles molt irregulars i els ovaris poliquistics o microfoliculars tinc por de no quedar me de nou embarassada amb la ilusió que em fa.
Re: ovaris microfoliculars o poliquistics
Hola gemma! Aqui una altra amb ovaris poliquistics. En aquest forum hi ha un fil sobre aquest tema!
Re: ovaris microfoliculars o poliquistics
Hola Gemma
Jo també tinc ovaris poliquístics.
He pogut tenir una filla.
Sí que és un rotllo això de tenir els cicles irregulars. Ens ho hem de prendre amb més filosofia, però ja et dic jo que impossible NO HO ÉS.
A mi m'ha servit molt utilitzar tests d'ovulació. D'aquesta manera vaig més orientada.
No desisteixis i ja veuràs com tard o d' hora tindràs una panxolina.
Jo també tinc ovaris poliquístics.
He pogut tenir una filla.
Sí que és un rotllo això de tenir els cicles irregulars. Ens ho hem de prendre amb més filosofia, però ja et dic jo que impossible NO HO ÉS.
A mi m'ha servit molt utilitzar tests d'ovulació. D'aquesta manera vaig més orientada.
No desisteixis i ja veuràs com tard o d' hora tindràs una panxolina.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







