Acupuntura Lleida
Re: Acupuntura Lleida
No el conec personalment però si el vols mirar... Acupuntura Meler...trobaràs el telf. i l'adreça per internet!!
Re: Acupuntura Lleida
Si Amak.. es el primer q surt posantho a google però m'agradaria q algu em parles des de l'experiència. Vaig amb una mica d'escepticisme...
Re: Acupuntura Lleida
Hola bonica, jo vaig al Dr. Meler des de fa uns quants mesos, es força especialista en temes de fertilitat tinc entès, i jo m'he quedat embarassada anant amb ell després de 3 anys i mig de cerca i varis tractaments... puc dir que Gràcies a ell? Doncs no ho se, però crec que m'hi ha ajudat, ara bé, a mi no m'acaba de fer el pes la seva manera de ser...
Ara he "descobert" una fisio que fa uns mesos que també fa acupuntura, no es especialista en temes de fertilitat però és molt i molt maca, i ho tracta tot, i ho fa molt be, a mi ara per ara només em fa tema fisio pq no vol intercedir en el tractament del Dr Meler, però si ella hagués volgut hagués canviat fa temps. És diu Marta Subira, te la consulta a Balmes, 1 (entre La Caixa i la botiga de bonsais) i el seu telèfon es 648 73 01 16. Jo te la recomano per mil, però no es especialista no té molta experiència....
Si necessites qualsevol cosa més, ja saps!
Ara he "descobert" una fisio que fa uns mesos que també fa acupuntura, no es especialista en temes de fertilitat però és molt i molt maca, i ho tracta tot, i ho fa molt be, a mi ara per ara només em fa tema fisio pq no vol intercedir en el tractament del Dr Meler, però si ella hagués volgut hagués canviat fa temps. És diu Marta Subira, te la consulta a Balmes, 1 (entre La Caixa i la botiga de bonsais) i el seu telèfon es 648 73 01 16. Jo te la recomano per mil, però no es especialista no té molta experiència....
Si necessites qualsevol cosa més, ja saps!
Re: Acupuntura Lleida
Mimi gràcies! Em direu q soc una parres però mirant sobre el doctor Meler hi ha algo q no m'acaba d despendre confiança. Primera impressió, no sé. Jo vull fer acupuntura, a part del tema q ens ocupa (no ovulo) perquè noto q tinc tots els meus pensaments i energies en els meus ovaris. Ho noto. I obsesionarse així no pot ser bo d cap manera....
Re: Acupuntura Lleida
Doncs ves a fer una primera visita amb la Marta, es una crack amb el tema energies i tot, ja veuràs que en quedaràs encantada!
A mi el Dr Meler tampoc m'acaba de convèncer, i això que porto amb ell quasi un any crec...
A mi el Dr Meler tampoc m'acaba de convèncer, i això que porto amb ell quasi un any crec...
Re: Acupuntura Lleida
A mi el Meler tampoc em va fer confiança I el l'acupuntor de ananda ioga tampoc. Soc de primeres impresions I com no em va fer el pes ni vaig probar. En canvi vaig anar amb una noia molt maca q es fisio pero en sap molt d'acupuntura I va ser super agradable I profesional amb mi, I a mes em va anar molt be. Treballa a pardinyes a un centre q es diu Sef, es diu Olga. Vaig anar a la anterior transfer.
Vaig deixar d'anar per estalviar, tot I q no ho feia car. M'anaba molt be, sobretot per relaxarme pero a nivell de fertilitat no se si te gaire influencia, la veritat....
Vaig deixar d'anar per estalviar, tot I q no ho feia car. M'anaba molt be, sobretot per relaxarme pero a nivell de fertilitat no se si te gaire influencia, la veritat....
Re: Acupuntura Lleida
Hola!!
Jo fa temps que estic mirant de fer acupuntura també, i havia trobat al Dr. Meler i volia trucar! mimi i nineta, què és el que no us ha agradat???
mimi! aixi tu recomanes aquesta noia?? coneixes algú que hi hagi fet acupuntura amb ella??
Rubinat, has trobat algú més??
Jo fa temps que estic mirant de fer acupuntura també, i havia trobat al Dr. Meler i volia trucar! mimi i nineta, què és el que no us ha agradat???
mimi! aixi tu recomanes aquesta noia?? coneixes algú que hi hagi fet acupuntura amb ella??
Rubinat, has trobat algú més??
Re: Acupuntura Lleida
Hola Naral!
A mi el que no m'agrada del Dr Meler es que el veig que va una mica per la pela, a més que sembla que sempre et dona la raó per tot, és difícil d'explicar.. i que va molt a sac, et posa les agulles per inèrcia dona la sensació. ..
En canvi, la Marta és molt més espiritual i al ser més novatilla s'ho curra més, et mira més, "et testa" per saber on necessites més les agulles, ho fa amb més carinyo podríem dir... A més que es super super maca!
Ma germana hi ha anat a fer-se acupuntura però només 2 vegades aixi que encara no en pot treure conclusions...
Jo et recomano fer una primera visita i que valoris però jo que he provat els 2, ho tinc claríssim!
Que ja us animeu a donar un germanet al Xavi??
A mi el que no m'agrada del Dr Meler es que el veig que va una mica per la pela, a més que sembla que sempre et dona la raó per tot, és difícil d'explicar.. i que va molt a sac, et posa les agulles per inèrcia dona la sensació. ..
En canvi, la Marta és molt més espiritual i al ser més novatilla s'ho curra més, et mira més, "et testa" per saber on necessites més les agulles, ho fa amb més carinyo podríem dir... A més que es super super maca!
Ma germana hi ha anat a fer-se acupuntura però només 2 vegades aixi que encara no en pot treure conclusions...
Jo et recomano fer una primera visita i que valoris però jo que he provat els 2, ho tinc claríssim!
Que ja us animeu a donar un germanet al Xavi??
Re: Acupuntura Lleida
Naral finalment he decidit decantarme cap a la Marta. He trucat avui, he parlat amb ella i mha semblat super maja! Demà tinc hora per primer cop. Mhan parlat també del gavinet de la Dolors Monturiol per si t'interessa.
Re: Acupuntura Lleida
Noooo mimi!!! Encara no! Com va la panxeta?? Ja vaig veient pel ig i fb que ja està agafant forma! Doncs ja provaré amb aquesta noia!
Rubinat! Ja diràs que tal la primera visita!
Rubinat! Ja diràs que tal la primera visita!
Re: Acupuntura Lleida
Molt bé! Estic gaudint a tope de l'experiència, es tan brutal tot el que ens està passant... ha valgut la pena tanta lluita i tant patiment!!!!
Doncs ja veuràs que no te'n penediràs d'anar a la Marta!
Doncs ja veuràs que no te'n penediràs d'anar a la Marta!
Re: Acupuntura Lleida
Avui primera sessió amb la Marta i super be!!! Estic molt contenta! Ara a veure com va...!!!
Re: Acupuntura Lleida
Hola!!
Fa dies q m,estic pensant aixo de l,acupuntura.Jo tmbe soc de Lleida i no tinc cap referencia !!Rubinat q tal amb la Marta??? Tens tlfon?? Me.l podries passar? I pots explicar una miketa mes? Aaahh,molt important preus??jiji
Crec q tmbe la provare!!!et va donar hora rapit??
AiiisshhM molltess graciess!!
Fa dies q m,estic pensant aixo de l,acupuntura.Jo tmbe soc de Lleida i no tinc cap referencia !!Rubinat q tal amb la Marta??? Tens tlfon?? Me.l podries passar? I pots explicar una miketa mes? Aaahh,molt important preus??jiji
Crec q tmbe la provare!!!et va donar hora rapit??
AiiisshhM molltess graciess!!
Re: Acupuntura Lleida
Hola alis!!!
La Marta és una professional excel.lent! T'escolta i és molt empatica. Encara q no té molta experiència en el tema reproducció, s' informa i llegeix per donarte la millor resposta i tractament. Encara q ho he hagut de deixar (em va dir q mentre prengués omifin q millor no féssim acupuntura) estic convençuda q amb la unica sessió q vaig fer em va ajudar a ovular! (A veure com acaba perquè d moment només he vist el TO positiu ) La tarifa es de 50€ la primera visita (jo hi vaig estar 2hores! Perquè mhavia d fer l'historial ( i 25€ les següents. He de dir q xl meu cas haviem previst una sessió per setmana durant dos mesos i després anar espaiant.
En aquest fil, més amunt hi ha un post de la mimi82 on dóna el telefon i la ubicació de la consulta.
Espero q et vagi bé! Ja ens explicaras si et decideixes anarhi!
La Marta és una professional excel.lent! T'escolta i és molt empatica. Encara q no té molta experiència en el tema reproducció, s' informa i llegeix per donarte la millor resposta i tractament. Encara q ho he hagut de deixar (em va dir q mentre prengués omifin q millor no féssim acupuntura) estic convençuda q amb la unica sessió q vaig fer em va ajudar a ovular! (A veure com acaba perquè d moment només he vist el TO positiu ) La tarifa es de 50€ la primera visita (jo hi vaig estar 2hores! Perquè mhavia d fer l'historial ( i 25€ les següents. He de dir q xl meu cas haviem previst una sessió per setmana durant dos mesos i després anar espaiant.
En aquest fil, més amunt hi ha un post de la mimi82 on dóna el telefon i la ubicació de la consulta.
Espero q et vagi bé! Ja ens explicaras si et decideixes anarhi!
Re: Acupuntura Lleida
gràciess Rubinat!!!!
A veure si m´animo a trucar-hi!!
Jo de moment ens hem fet totes les proves i ens surt toot correcte!!!!!per tan, el què hi juga és el factor de l,edat...... jo hi voldria anar per fecundació!!! però la veus posada en el tema o no??? és què jo no estic per llençar diners...aishh!!
pel què veig tu me la recomanes
Algú té referències dá cupuntors sobre el tema per zona de Lleida???????????
A veure si m´animo a trucar-hi!!
Jo de moment ens hem fet totes les proves i ens surt toot correcte!!!!!per tan, el què hi juga és el factor de l,edat...... jo hi voldria anar per fecundació!!! però la veus posada en el tema o no??? és què jo no estic per llençar diners...aishh!!
pel què veig tu me la recomanes
Algú té referències dá cupuntors sobre el tema per zona de Lleida???????????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









,mimi , isa31**





