Conduir embarassada
Conduir embarassada
Hola a totes,
A veure si em podeu ajudar.. M'han dit que conduir no va bé quan et quedes embarassada.
Normalment per causa de la meva feina tinc que fer una mitja de 200km al dia,
Em podeu dir si això pot perjudicar l'embaràs?
Gràcies!!
A veure si em podeu ajudar.. M'han dit que conduir no va bé quan et quedes embarassada.
Normalment per causa de la meva feina tinc que fer una mitja de 200km al dia,
Em podeu dir si això pot perjudicar l'embaràs?
Gràcies!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Conduir embarassada
Perjudicial? Jo crec que quan diuen que condueixis amb cura és per si tens un accident. Però conduir en sí, no veig quin mal pot fer que estar sentada davant d'un ordinador no fes.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: Conduir embarassada
en el primer embaras vaig conduir 200km cada dia fins la setmana 35 amb el cinturo adaptat i cap problema! ara estic embarassada de 6 setmanes i suposo k fins les 30 setmanes si tot va be continuaré conduint!! no li veig el problema! !
Re: Conduir embarassada
Vaig conduir uns 100 km diaris fins la setmana 38, portava el cinturó per a embarassades i la veritat és que anava molt còmode. Cap molèstia. Ara bé, també conec noies que no podien conduir pel tema de lumbàlgies o marejos. A mí personalment la postura del cotxe anava més bé que estar asseguda en una cadira on no aguantava més d'un quart d'hora.
Re: Conduir embarassada
Moltes gràcies, Em queda clar!! Quan m'ho van dir em vaig rallar una mica..
Oleoleee a treballar ;)
Oleoleee a treballar ;)
Re: Conduir embarassada
Hola jo em els dos embarassos vaig conduir fins el dia de parir. el primer eren les 39 setmanes i el segon 40+1 que el tenia programat i vaig baixar conduint jo pq el meu home treballava i ens vam trobar alla!!
Re: Conduir embarassada
Tothom no és igual, a mi l'embaràs em provocava son i una vegada em vaig adormir al volant anant per la N340, amb molt de trànsit, i no va passar res perquè el meu home se'n va adonar a l'acte (ell no pot conduir) i em va donar un cop de colze. Si no hagués estat per la son, no hi hauria hagut cap problema.
Re: Conduir embarassada
Jo vaig conduir fins el dia que em vaig posar de part, ja amb algunes contraccions i cap problema. Hi ha gent que s'entesta a tractar les embarassades com si fossin malaltes i a vegades espanten!
Re: Conduir embarassada
Hola!Jo he conduit fins la setmana 24 més o menys.Després em van recomanar que millor que no perquè em marejava i vaig haver de fer repòs per l'esquena.Però com comenten les companyes si et trobes bé es pot conduir i és recomana l'adaptador de cinturó o la part de sota del cinturó per sota l'abdomen.
Ah i també em van dir els metges que si es pot millor evitar els trajctes molt llarg tot i que depèn on visquis i treballis no sempre és possible jeje!
Bona tarda!!
Ah i també em van dir els metges que si es pot millor evitar els trajctes molt llarg tot i que depèn on visquis i treballis no sempre és possible jeje!
Bona tarda!!
Re: Conduir embarassada
Jo també vaig conduir fins al final de l'embaràs. I fins a la setmana 32, 100km al dia. Cap problema! Només ho vaig passar malament el primer trimestre amb els marejos i els vòmits.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











