Milions de dubtes en la cerca del segon
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Hola noies, no sabia que hi havia un post del tema. Justament vaig escriure fa un parell de dies al post de mamis juny 2013...
Bueno, per resumir, sóc autònoma i treballo des de casa i pensava que potser seria millor estar contractada en empresa abans de tenir un segon per poder tenir més estabilitat de tot tipus, però per una altra penso que millor tenir-lo ara, que disposo del meu temps, que podria estar més amb els dos...
Llençar-se o esperar a veure com evolucionen les coses (i les ganes)? Vet aquí la qüestió...
Ah, si el segon és nen, potser tampoc no seran amics, no? Això normalment passa més si són del mateix sexe...
melibea80 ha escrit:Jo estic plantejant-me intentar-ho a partir d'aquest estiu, perquè torno a sentir ganes i forces per començar de nou, però estic molt indecisa. (...) Potser alguna us trobeu o heu trobat amb el mateix dilema. Us explicaré la meva situació perquè ho entengueu.
Per una part, penso que m'agradaria poder dedicar-li més temps en exclusiva a la nena, que potser la farem créixer de cop i volta i em fa pena. A més sempre havia dit que els tindria separats, jo imaginava que uns cinc anys de diferència o així. Ara en tinc 30, per cert.
Però per una altra part, penso que ara per les meves circumstàncies seria un bon moment per poder fer front al que suposa tenir un bebè(...)
Bueno, per resumir, sóc autònoma i treballo des de casa i pensava que potser seria millor estar contractada en empresa abans de tenir un segon per poder tenir més estabilitat de tot tipus, però per una altra penso que millor tenir-lo ara, que disposo del meu temps, que podria estar més amb els dos...
Llençar-se o esperar a veure com evolucionen les coses (i les ganes)? Vet aquí la qüestió...
Ah, si el segon és nen, potser tampoc no seran amics, no? Això normalment passa més si són del mateix sexe...
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Siiiiiiiii es recomano no pensar tant..jijiji
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
pitiflautiks ha escrit:Siiiiiiiii es recomano no pensar tant..jijiji
Jajaja sí, és el que diuen moltes mamis de dos... millor no pensar tant!
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Hola! Quin post més bo... Jo tinc un nen de 4 anys... I ara ja si o si sento que o mi poso o ja es portaran massa temps...sento pressió perque molta gent em pregunta.. I pel temps q es portaran entre els dos..
Nosaltres sempre em volgut més d'un peró per feina, per mandra aquí estem se sense trobar el moment, amb pressió... Sabem q volem mes pero ara encara ens fa mandra... Pero clar si no ho fem ara q es portaran, 6,7,8 anys? Aviam no pasa res peró no era la idea inicial... En fi... Aviam si acabem de decidir-nos... sort en les cerques!
Nosaltres sempre em volgut més d'un peró per feina, per mandra aquí estem se sense trobar el moment, amb pressió... Sabem q volem mes pero ara encara ens fa mandra... Pero clar si no ho fem ara q es portaran, 6,7,8 anys? Aviam no pasa res peró no era la idea inicial... En fi... Aviam si acabem de decidir-nos... sort en les cerques!
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Sí... hi ha moments que penso en totes les coses que vull fer encara abans d'embolicar-me un altre cop. Penso que no ha sigut fins ara cap als dos anys que he començat a tenir una mica de llibertat, tot i que ara em canso més que abans, els nens com més grans més esgotadors, eh??
I penso que em tancaré algunes portes que ara podrien estar mig obertes.
Fa mandra i fa por.
I després hi ha moments en què penso en com van ser de bonics els primers mesos, els primers canvis, i penso en com deu ser tenir un germà o germana amb qui et portis pocs anys (jo me'n porto gairebé 9 amb el meu).
I fa il·lusió.
També penso que per mi en tindria tres, i que per tant seria ideal posar-s'hi ja amb el segon. Però quan penso que potser només en tindré dos, voldria esperar una mica més, perquè quan l'embaràs i els primers mesos hagin passat, serà una cosa que mai més viuré...
Alguna està igual? Què va guanyant, la mandra o la il·lusió?
I penso que em tancaré algunes portes que ara podrien estar mig obertes.Fa mandra i fa por.
I després hi ha moments en què penso en com van ser de bonics els primers mesos, els primers canvis, i penso en com deu ser tenir un germà o germana amb qui et portis pocs anys (jo me'n porto gairebé 9 amb el meu).
I fa il·lusió.
També penso que per mi en tindria tres, i que per tant seria ideal posar-s'hi ja amb el segon. Però quan penso que potser només en tindré dos, voldria esperar una mica més, perquè quan l'embaràs i els primers mesos hagin passat, serà una cosa que mai més viuré...
Alguna està igual? Què va guanyant, la mandra o la il·lusió?
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
A mi em fa molta il.lusio!!
La meva nena encara es molt petita pero jo ja tinc una edat i es aquesta la q em presiona per posar-m'hi.
La meva nena encara es molt petita pero jo ja tinc una edat i es aquesta la q em presiona per posar-m'hi.
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Melibea, estic com tu... Amb els mateixos dubtes. Però fa uns mesos que sento que en tinc ganes, i estic constantment mirant els pros i els contres... continuarem pensant uns dies més!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Noies avui la meva gran fa 3 anys i la petita té tres mesos, per mi és fantàstic. Trobo que la petita es fa gran molt depresa i ja casi tinc nostalgia de nadó necent nascut. La relació entre elles ja comença a ser especial, la gran està molt per la petita i la petita li riu moltíssim. Per mi ès taaaan bonic
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Jo tambe tinc un nen de 3anys i una nena de 3 mesos, es porten de maravella, i estic disfrutant aquest moment a tope!!!
Re: Milions de dubtes en la cerca del segon
Hola noies, se m'esta acaban la SW i em diu el maromo ahir "-avui no ho fem, q ara si ens hi quedessim tindriem nena i ja en tenim una"
En fi.... a esperar el seguent cicle
Com esteu vosaltres???
Les q ja teniu els dos vec q esteu encantades!!!!!

En fi.... a esperar el seguent cicle
Com esteu vosaltres???
Les q ja teniu els dos vec q esteu encantades!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








