***CERCADORES D'ABRIL 2015***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
tiritissima
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: tiritissima » dv. maig 01, 2015 7:09 am

Bon dia guapes! Entro en modo sossissim per informar del TE blanc nuclear :(
Estem be, quasi que si ha de ser que no que vingui la W ja i a otra cosa mariposa :love:
Al final, us va be si obro post de maig jo o es va oferir algu mes?? Ara no ho recordo, jeje
Avatar de l’usuari
Nidshi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Nidshi » dv. maig 01, 2015 7:42 am

Bon dia noies,

No podia deixar passar escriure-us unes paraules ara que l'abril ja està acabat! Amb algunes d'aquest més he tingut menys contacte, però als anteriors posts hem coincidit moltes de nosaltres i es crea un "vincle" especial, compartir un mateix desig ens uneix, ens expliquem coses que moltes vegades ni expliquem als més propers per no preocupar-los. Així que moltes gràcies, gràcies per aquest temps, tot i que al final necessités desconnectar perquè feia molt que rodava per aquí i anava veient que tothom ho aconseguia i pensava que per mi no arribaria mai!

No us vull fer servir frases fetes que al final ens posen més neguitoses tipus "quan estigueu tranquiles i relaxades passarà". Jo no estava tranquila ni relaxada, jo ho tenia en el cap en tot moment, l'únic que vaig intentar entrar menys per aquí i vaig fer menys TO perquè també era un tema que m'agobiava. Hem vaig relaxar quan suposadament em va baixar la warry, fins i tot vaig anar a un casament, vaig beure alcohol, vaig menjar coses amb carn crua, pernil per un tub, vaig ballar com una boja… i ves per on, estava implantant la meva llentia.
Per nosaltres va ser una gran sorpresa, als dos dies se'm va tallar la suposada warry que no havia arribat a ser abundant, però tampoc creieu que eren unes gotetes només…. i mira, va sortir positiu.
Això si, quan buscava pensava que el tenir un TE positiu seria la solució a tots els meus patiments però… no noies, no, primer patir fins la primera visita al gine que em va demanar analítiques però no es podia veure res encara per eco, així que a esperar una setmana més, i aquest dilluns primera eco on em va dir que un punt, mini! era la meva llentia. I ara tornar a patir, perquè fins dia 11 no em diuen si tot està evolucionant correctament, si se li sent el batec del cor, etc. Així que noies, jo crec que ja no deixaré de patir en la meva vida, però siupslau, només espero que tot vagi bé.
Us explico tot això perquè veieu que… tot arriba (una altra frase feta, però aquesta mooolt real!), jo he estat tentada a tirar la tovallola, a pensar que no vindria, però el més important és seguir lluitant, treure forces i ganes de continuar i segur que tard o d'hora serà el vostre moment.
Jo no sé del cert si tot m'anirà bé, si aquest somni anirà a bon port, però s'ha de viure el moment, disfrutar de l'alegria compartida amb la familia més directa i el que hagi de ser, serà. Són coses del destí…

Un petó molt fort a totes, a les panxus d'abril i a les cercadores de maig, molta molta sort a totes.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Dalilala » dv. maig 01, 2015 9:43 am

Hola noies!! :***:

Moltíssimes gràcies per les vostres paraules!! neu:-)
Ha estat un gust ser jefa d'abril i cantar tantes :-()) :-())

És maco fer de jefa, us animo a que ho sigueu. Al començament porta més feina pq cal penjar els perfils, però després no ho és tant. Grafiteres!! Yuyu i Arowsi!! Gràcies per les paraules, però això de fer temperatures ho he provat i fa que estigui massa pendent. Prefereixo el TO i ja està. Ara sé que moltes grafiteres són veteranes lluitadores i que amb les temperatures ho han aconseguit. Desitjo que el maig sigui súper per les grafiteres com l'abril ja estat per cercadores i trenqueu estadístiques!

Tiritissima!! No perdis l'esperança, si no hi ha warry hi ha esperança. Sempre. Potser és massa aviat i no t'ha pujat l'hormona. Aprofita el cap de setmana per descansar molt si fas festa i no hi pensis. Fes les respiracions :-o00m :-o00m !!

Seria guay que fossis jefa, però més guay seria aconseguir :-()) :-()) !! :ok:

Sòn molt maques les paraules de la Nidshi. És veritat, l'objectiu no és tenir :-()) És tenir el nostre <:-< sa i feliç!!
I tot és una preocupació, aconseguir l'embaràs, que el cigronet s'implanti bé, que totes les proves surtin correctes, que creixi, que neixi bé, i d'aquí també hi ha un munt de preocupacions!! Un cop el pare d'un amic meu, quan el meu amic ja tenia 30 i pico em va dir. Això dels fills és un contracte a la preocupació. Des del primer dia que el vàrem voler fins ara que ja és tan gran (el pobre amic meu l'havien estafat en un negoci...).

O sigui que Nidshi ja ho saps!! Caldrà gaudir de totes aquestes preocupacions!! I el que serà serà. Moltes coses depenen de nosaltres, però altres no i no ens podem preocupar.

Vaig seguint a moltes de les del positiu a mares de desembre i les coses no sòn fàcils. Heu aconseguit el primer pas, però esteu patint: la poliester amb unes pèrdues lleus, la Iole patint pq ja en va perdre un, etc...

Resum!! Molta sort a totes!! i que un dia tinguem no un cigronet, sinó un petitó preciós!! :-)(-: <:-<
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
tiritissima
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: tiritissima » dv. maig 01, 2015 10:56 am

Jefa t'agafo la paraula! Has sigut tot un bon exemple de jefatura i t'agafo el relleu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Noies, m'animo a obrir post de Maig. M'ha servit per no pensar en el TE d'aquest matí :ufs: ... espero que no us sàpiga greu i publico!
A última hora eliminem entrada i llestos!
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Zenda75 » dv. maig 01, 2015 12:55 pm

Hola cercadores!
Per fi avui tinc un moment per entrar, us he anat següint des del mòbil quan tornava de la feina.
Moltes felicitats Moxaina i Naiareta!!!
Naiareta ja veuràs com anirà bé maca! quan jo vaig tenir l'abortament algú que creu amb tot el tema d'enrigies em va dir que són els nens qui escullen els pares. I que aquell nen tornaria més endabant. Naiareta ja veràs com aquest vindrà per quedar-se!!

Dalilala has estat una jefa abrilera excel.lent i com deia algú per aquí has deixat el llistó molt amunt.
Nidshi jo em vaig estrenar al cercadores el més de març, ja ho vaig dir el seu dia, em fa molta il.lusió que hagis aconseguit aquesta :-()) tan buscada. M'han agradat molt aquestes paraules.
Com diu mam mare, la vida és una carrera d'obstacles que hem d'anar superant pas a pas i en tot el procés de l'embaràs també.

Jo ara ja estic a la sexy week, però aquest maig me'l pendré amb més calma, sinó la patecada és més gran.
Respecte el tema jefa, no m'hi podria dedicar com cal.
Boniques ens veiem al post de maig .
Petons
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Rubinat » dg. maig 03, 2015 11:06 am

Bye bye abril!!! Hello maig!!!!!

Dalilala gracies per haver estat una jefa tan atenta, cuidarnos en els moments dificils i cantar sense desafinar totes i cadascuna de les panxetes abrileres!

Tiritissima seras una jefa brillant!!! Digali a la w q s'agafi vacances durant 9 mesos!!!!

Nidshi q bunica q ets!!! Quantes veritats dius tot i q quan cerquem ens semblen topics q ens fan sentir encara mes malament i enfadades amb el mon!

Zenda amunt la sw!!!

Ens veiem a cercadores de maig!!! :content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lmlaura
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: lmlaura » dt. maig 05, 2015 7:58 am

Bon dia noies!!!

Volia donar les gràcies a Dalilala per cantar la meva panxu, per ser una súper jefa q ens ha portat moltíssima sort a totes! per les teves paraules, pels teus ànims i perquè el teu lema va ser boníssim!!!

El mes d'abril ha estat tant i tant macu per moltes de nosaltres!!!!

Rubinat em sumo a l'admiració q tenim totes per tu, el dia q cantis el teu positiu q serà aviat totes plorarem amb tu, ho saps oi? :love:

Nidshi: compi de mes, de panxu i de cerca... molt maques les teves paraules i tens raó amb tot el q dius... jo ja sabia q patiria des del principi...bé ja ho fèiem des de la cerca oi? pq és des de llavors q totes som mares... i q compartim aquests desitg q tard o d'hora arriba...
jo tampoc vaig desconnectar mai.... vaig tenir dies i cicles més dolents q altres...però fins i tot en el pitjors moments em repetia frases positives...no sempre hi creia.. però jo molt cabuda me les tornava a dir....mantenia l'esperança sempre de q el somni estava aprop...i ara tot i q no deixes de patir, de sentir el teu cos,etc.... continuo lluitat i repetir-me les frases positives.... i sobretot viure el moment... és difícil no pensar, però val la pena intentar-ho!!! jo sabia q el nostre moment arribaria i els últims cicles deia no sé quan serà si trigaré un any o dos però arribarà, d'això n'estic segura...jo estava igual però al q vaig veure més relaxat va ser al meu marit... just quan va compartir amb alguns amics i gent més propera q es faria el seminograma, q jo em faria analítica i tal... patapam! així q penso q això va ser la única cosa q malgrat l'esperança la teníem molt en ment...en plan si aquest cicle no, tenim ja tot programat per mirar.... com es diu i com moltes de les frases q ronden per aquí.... si vols resultats diferents has de fer canvis.... apropa't al teu somni de la manera q calgui...amb això vull dir, q si portes cicles buscant q no et faci por fer proves...si et trobes desesperada... si penses q ja no saps q més fer... buscar alteranitves, fes les proves q calgui, canvïa la dieta, però mai ens quedem de braços plegats! és veritat q tot arriba i ser mamis i papis és un somni q també cal perseguir... no tothom hi arriba ràpid...però en el camí encara q sigui una mica més llarg s'aprenen moltíssimes coses!!!

Així q noies, les q encara no teniu el POSTIU endavant!!! i us heu de menjar aquesta vida a mossegades!!! d'acord???

molts ànims i pepos a totes i us llegeixo al maig!!!

una abraçada!!!

GRÀCIES a totes per haver-me acompanyat en el camí de la cerca! moltes gràcies!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Dalilala » dc. maig 06, 2015 3:57 pm

Moltes gràcies lmlaura!!

Et desitjo que tot et vagi molt bé!! Gaudeix de l'embaràs!!

A veure si sabem alguna cosa de les que estan en desespero. Si responen per aquí aniré actualitzant estadístiques.

Ara els resultats han estat espectaculars i esperem que el maig hi hagi :-()) :-()) A RAIG!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Aran2013 » dv. maig 22, 2015 3:04 pm

Hola companyes cercadores d'Abril. Fa molt de temps que us llegeixo i avui m'he decidit a registrar-me i compartir l'experiència amb vosaltres, que de ben segur l'espera serà més suportable.

Aquest és el primer més que intentem fer diana, a veure si hi ha sort:


Nom d'usuària: Aran2013
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: patinar
Edat dels dos: jo, 36 acabats de fer, el papi en té 33
Cicle de cerca i durada del cicles: hem començat a cercar a l'abril. Després del primer part, la warry no em va venir fins que el nen no teni 16 mesos. Després els cicles han sigut irregulars ( 28 dies, 32, 39,...)
Nº Fills: 1 nen de 22 mesos
Data NW: 24/05/2015

Tinc un nen i vam fer diana a la tercera, i ho vam aconseguir amb el truc del"moc cervical", quan allò ja estava llest per a fer una bona truita ens hi vam posar i bingo! L'Aran va néixer al març del 2103 per cesàrea. Hem decidit donar-li un germanet i aquest mes és el primer que ho intentem. He observat el moc cervical i crec que el dia òptim va ser el dia 9 de Maig. Si no em fallen els càlculs la warry no hauria de fer-me la visita a partir del dia 24 de Maig.

Quan vam anar a buscar l'Aran vaig fer-me massa tests d'embaràs, massa decepcions, massa calers gastats. Tinc clar que en aquest nou embaràs, m'esperaré fins 15 dies de la no warry per a fer-me'l.

Estic prenent àcid fòlic i B12, moltes verduretes i totes les tardes al parc amb el peque!

Espero donar-vos bones notícies aviat.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Dalilala » dl. maig 25, 2015 3:52 pm

Aran2013 ha escrit:Hola companyes cercadores d'Abril. Fa molt de temps que us llegeixo i avui m'he decidit a registrar-me i compartir l'experiència amb vosaltres, que de ben segur l'espera serà més suportable.

Aquest és el primer més que intentem fer diana, a veure si hi ha sort:


Nom d'usuària: Aran2013
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: patinar
Edat dels dos: jo, 36 acabats de fer, el papi en té 33
Cicle de cerca i durada del cicles: hem començat a cercar a l'abril. Després del primer part, la warry no em va venir fins que el nen no teni 16 mesos. Després els cicles han sigut irregulars ( 28 dies, 32, 39,...)
Nº Fills: 1 nen de 22 mesos
Data NW: 24/05/2015

Tinc un nen i vam fer diana a la tercera, i ho vam aconseguir amb el truc del"moc cervical", quan allò ja estava llest per a fer una bona truita ens hi vam posar i bingo! L'Aran va néixer al març del 2103 per cesàrea. Hem decidit donar-li un germanet i aquest mes és el primer que ho intentem. He observat el moc cervical i crec que el dia òptim va ser el dia 9 de Maig. Si no em fallen els càlculs la warry no hauria de fer-me la visita a partir del dia 24 de Maig.

Quan vam anar a buscar l'Aran vaig fer-me massa tests d'embaràs, massa decepcions, massa calers gastats. Tinc clar que en aquest nou embaràs, m'esperaré fins 15 dies de la no warry per a fer-me'l.

Estic prenent àcid fòlic i B12, moltes verduretes i totes les tardes al parc amb el peque!

Espero donar-vos bones notícies aviat.


Aran!! Apuntat a cercadores de maig. Aquest ja l'hem donat per tancat. Fem un nou fòrum cada mes amb les cercadores que s'apuntin. El d'abril, tancat i barrat!! :-D

PD. Ui!! Ja he vist que ja ho has fet!! :-)
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::