Test Ovulacio
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: Test Ovulacio
Ele83 ves fent un al dia i aixi pots tenir una idea mes clara d quan ovules!!n et saltis cap dia xq sino tindras el dubte de si just has ovulat aquell dia pero com la t'han comentat si una es mes fluixa q l'altre es negatiu jo tambe uso ela del clearblue i quan m'ha donat positiu son igual de fosques les dues
Re: Test Ovulacio
Hola noies!
A mi els test de tires mai m'han donat més forta la línia del test que la de control, però si que he anat veient la progressió. Hi ha un dia que surt bastant marcada i l'endemà ja casi no! Això vol dir aquell dia marcat era el bo! Crec que és difícil enganxar ben bé el moment que la ratlla et doni igual de forta ja que depèn de l'hora del dia. Jo els de tires me'ls faig cap al migdia i em funcionen.
Ele83 a mida que en vagis fent ja aniràs coneixent el teu cos i sabràs més o menys quin dia et pot sortir el positiu, a mi així em va passar, i llavors ja sabia que entre dos dies sempre em sortia la línia més marcada. Jo amb cicles de 26-27 dies em donava positiu cap a CD10-11.
Rubinat jo un mes vaig fer Clearblue! un error, em vaig deixar una pasta i no em van funcionar. Els vaig fer al matí a primera hora i no vaig aconseguir veure cap dia la careta somrient. No obstant, me'n va sobrar un dels 7 que van al pack i el següent mes quan el de tires em va donar força marcat em vaig fer aquest que tenia i em va sortir llavors la careta (ho vaig fer a migdia). Així que no et recomano fer-lo al matí! De totes maneres, aquell mes de la careta vam fer molt bé els deures i res de res!
Sabeu si quan ja desapareix la clara web vol dir que ja has ovulat o que estàs ovulant en aquell moment??
A mi els test de tires mai m'han donat més forta la línia del test que la de control, però si que he anat veient la progressió. Hi ha un dia que surt bastant marcada i l'endemà ja casi no! Això vol dir aquell dia marcat era el bo! Crec que és difícil enganxar ben bé el moment que la ratlla et doni igual de forta ja que depèn de l'hora del dia. Jo els de tires me'ls faig cap al migdia i em funcionen.
Ele83 a mida que en vagis fent ja aniràs coneixent el teu cos i sabràs més o menys quin dia et pot sortir el positiu, a mi així em va passar, i llavors ja sabia que entre dos dies sempre em sortia la línia més marcada. Jo amb cicles de 26-27 dies em donava positiu cap a CD10-11.
Rubinat jo un mes vaig fer Clearblue! un error, em vaig deixar una pasta i no em van funcionar. Els vaig fer al matí a primera hora i no vaig aconseguir veure cap dia la careta somrient. No obstant, me'n va sobrar un dels 7 que van al pack i el següent mes quan el de tires em va donar força marcat em vaig fer aquest que tenia i em va sortir llavors la careta (ho vaig fer a migdia). Així que no et recomano fer-lo al matí! De totes maneres, aquell mes de la careta vam fer molt bé els deures i res de res!
Sabeu si quan ja desapareix la clara web vol dir que ja has ovulat o que estàs ovulant en aquell moment??
Re: Test Ovulacio
Hola noies, jo vaig fer servir els d'unitest i me'n van sobrar forces perquè agafava algun pack d'oferta. Si a algú li interessen els venc a meitat del preu original
Re: Test Ovulacio
Rubinat, jo me'ls faig a primera hora del matí a les 6.30h o a les 7h depen de quan em llevo... Algun mes no vaig veure la cara somrient, però últimament sí!!
I avui fet a les 6.30h m'ha sortit!!!
Ara és veritat que et deixes una pasta... (però els de tires me'ls havia de fer a la tarda o al migdia i al despatx passava una cosa i una altra ho oblidava o no podia...)
I avui fet a les 6.30h m'ha sortit!!!
Ara és veritat que et deixes una pasta... (però els de tires me'ls havia de fer a la tarda o al migdia i al despatx passava una cosa i una altra ho oblidava o no podia...)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Re: Test Ovulacio
Hola noies,
Tinc un dubte amb els TO. Es possible que surti + dos dies seguits???
No se si soc jo pero tant el d'ahir com el d'avui els veig iguals... Faig servir els senzills de tires i els he comparat i son idèntics... A algu li ha passat?
I des del positiu quan se suposa que ovules? L'endemà???
Molta sort a totes!
Tinc un dubte amb els TO. Es possible que surti + dos dies seguits???
No se si soc jo pero tant el d'ahir com el d'avui els veig iguals... Faig servir els senzills de tires i els he comparat i son idèntics... A algu li ha passat?
I des del positiu quan se suposa que ovules? L'endemà???
Molta sort a totes!
Re: Test Ovulacio
Hola Albamar, jo no puc ajudar-te gaire ja que soc novata amb els TO, però llegeix el post de Melibea80 i la foto que a mi em va ajudar molt, ja diu que ovules al cap de 24/36 hores.
Jo he passat tots els dies de l'ovulació i la unica diferència qur hi ha entre les tires va ser un que es veia molt fort, però era molt borrós.. Fort però no una linia seguida, sinò diferent gruix.. No se..
Jo he passat tots els dies de l'ovulació i la unica diferència qur hi ha entre les tires va ser un que es veia molt fort, però era molt borrós.. Fort però no una linia seguida, sinò diferent gruix.. No se..
- Cristineta86
- :: granota

- Entrades: 221
- Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm
Re: Test Ovulacio
Hola albamar!!!jo n et puc ajudar xq tot i q utilitzo els to quan em surt positiu ja deixo de utilitzarlos...
Re: Test Ovulacio
A mi em solen sortir tots així com dieu, una part molt marcada i l'extrem una mica més difuminat, però si compares amb l'anterior o posterior (almenys durant els primers cicles o els primers cops que canvies de marca de test) és més fàcil veure la diferència, sempre hi ha un (o dos!) que surten més forts. Si no el guardes, jo trobo molt complicat recordar si és o no és més marcat que l'anterior. Almenys a mi em surt sempre algo de ratlla.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













