Nivestim 12U!!! és molt urgent
Nivestim 12U!!! és molt urgent
Hola noies!
Alguna li ha sobrat NIVESTIM 12???
M'arribat el paquet d'Andorra i descobreixo horroritzada que nomes en duu 1 vial i vaig deixar clar que en necessitava per a 7 setmanes! Ara estic totalment fora de temps per a comprar-ne més!
Alguna en té? Sóc de Barcelona.
Gràcies!!!!!!
Alguna li ha sobrat NIVESTIM 12???
M'arribat el paquet d'Andorra i descobreixo horroritzada que nomes en duu 1 vial i vaig deixar clar que en necessitava per a 7 setmanes! Ara estic totalment fora de temps per a comprar-ne més!
Alguna en té? Sóc de Barcelona.
Gràcies!!!!!!
Re: COMPRO NIVESTIM 12U!!!ES MOLT URGENT!
Hola, t'envio privat, tranquil.la tinc Nivestim!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



