★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: lluna_plena » dv. jul. 03, 2015 7:45 pm

MilGanes moltíssimes felicitats!!

Quina alegria més gran!! veus com t'havies de fer el TE?? almenys ja pots dir que el primer que t'has fet ha sortit positiu!! >.-<:

Gaudeix moltíssim del teu embaràs i molta sort en tot el procés!! petonets per tu i el cigronet!! :content: a disfrutar!! :-())
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Ir26 » dv. jul. 03, 2015 7:49 pm

Gràcies per la benvinguda Lluna_plena :ok: Jo no sé si serà veritat o mentida però diuen que en quant menys hi penses et quedes... qui sap, potser feu diana en ple estrès!

MILGANES ENHORABONA!!!!! Prepara't per a que un tros del teu cor estigui al teu costat. És una sensació meravellosa.
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: petitajo » ds. jul. 04, 2015 7:35 am

Enhorabona mil ganes!!!!!! Amb tans cicles de cerca t'ho mareixes!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A les q se us ha presentat la maleida, anims! Ens veiem al juliol!


Sobre lo de la jefa de juliol, jo no tinc massa temps per dedicar-mi i fer-ho be. Quan s'obri m'hi apunto, no tinc al maromo gaire convencut pero ja utilitzare "mis armas de mujer"
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
wendolina81
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: wendolina81 » ds. jul. 04, 2015 8:13 am

MilGanes, felicidadeeeeesssss!!!!!! Que alegría mas grandeeee!!!! Te lo mereces!!
A disfrutar del momento!
Y a las demas, a por julio a topeeee!!
Un abrazo a todas!!
Imatge
Cristineta86
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dg. maig 17, 2015 8:44 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Cristineta86 » ds. jul. 04, 2015 8:22 am

MOLTES FELICITATS MILGANES!!!!!!!Ara a cuidarse i a disfrutar!!!!
MilGanes
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 12, 2015 11:51 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: MilGanes » ds. jul. 04, 2015 9:32 am

MOLTES GRACIES A TOTES!!
De moment tot es una mica subrrealista i fins que no vagi al gine no m'ho creuré de debò...!! I seguire entrant per aquí perque vull estar al cas de totes vosaltres!!!!!!
Un peto ben gran i estigueu tranquiles, que tard o d'hora tot arriba ..::··
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Náyade » ds. jul. 04, 2015 11:48 am

Felicitats MilGanes!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Una última panxu de Juny... aviam si obriu el post de Juliol!! :-()-)

Petonets :globus:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: mvillpa » ds. jul. 04, 2015 2:35 pm

MilGanes, moltes felicitats!!!! Al final tan patiment i ha set un gran resultat!! Moltes felicitats!! A disfrutar i passat per cercadores a informar-nos.

Ir26, benvinguda guapa!!

Jo estic ja amb algun doloret d w x tan suposo q aquest mes tampoc sera. Com q veig q no tenim voluntaries per el nou post i la MilGanes q s'havia ofert com jo ja no s'hi haura d'apuntar us dic q si voleu hem fare carrec amb la vostra ajuda, perque fa poc q soc per aqui del post d juliol l'unic problema es q soc fora d casa fins dema al vespre i amb el mobil ho veig complicat d fer pero si no surt cap mes voluntaria i us sembla b dema vespre l'obro. Espero ensortir-me'n!! Entre totes ho farem!!
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: lluna_plena » dg. jul. 05, 2015 9:55 am

Noies, estic una mica amoïnada i necessito la vostra opinió...resulta que la meva regla només ha durat un dia, amb fluxe molt abundant però molt espès i de color totalment marró cafè. Sabeu si és normal?? a alguna us ha passat mai?? gràcies.
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Ir26 » dg. jul. 05, 2015 10:46 am

lluna_plena ha escrit:Noies, estic una mica amoïnada i necessito la vostra opinió...resulta que la meva regla només ha durat un dia, amb fluxe molt abundant però molt espès i de color totalment marró cafè. Sabeu si és normal?? a alguna us ha passat mai?? gràcies.


No et vull fer ilusions pro la sang marro es sang vella... Pot ser que sigui implantacio. Espera uns dies i si veus que no et baixq normal jo em faria un test.
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Zenda75 » dg. jul. 05, 2015 11:05 am

Hola Lluna-plena
Com diu Ir26 es podria tractar de sangrat d'implantació.
Moltíssima sort!!
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: lluna_plena » dg. jul. 05, 2015 11:52 am

Però el sagnat d'implantació no es produeix abans que hagi de venir la W?? ho dic pq a mi m'ha passat just quan m'havia de venir (bé, contant un cicle de 35 dies es clar). És a dir que just quan esperava la W ha sigut quan he tacat només un dia, de color marró cafè i fluxe molt espès. Tenia entès que la implantació es produïa poc després de l'ovulació. Pot ser??
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: siberiana » dg. jul. 05, 2015 12:28 pm

Lluna_plena, podria ser que fos sagnat d'implantació, encara que sigui més tard del que és habitual. Cap dona és igual, i cada cos reacciona d'una manera diferent. Pensa que a lo millor aquest mes pot ser que hagis ovulat més tard que altres mesos, i que per tant encara no et toqués W. També podria ser que hi hagués hagut fecundació sense d'implantació, i el teu cos ho expulsi ara... Qui sap. Si demà no et baixa més, per què no et fas una prova de les baratetes i descartes o confirmes embaràs? Em sembla que ja te n'havies fet alguna i t'havia sortit negativa, però sé que a algunes embarassades no els surt el positiu fins passats uns quants dies de la falta. No vull donar-te falses esperances, però no hi perds gaire res, i en el millor dels casos surts de dubtes ja.
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: lluna_plena » dg. jul. 05, 2015 12:35 pm

El problema és que ahir, segon dia de suposada W, al veure que ja no em sortia res de res, me'n vaig fer un altra i em va sortir també negatiu... així que no entenc res...estic feta un embolic i ja no sé què pensar....buffffffff
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Dalilala » dg. jul. 05, 2015 2:09 pm

Oooohh! Felicitats milganes!!

Quina emoció!

Molta sort i que tinguis un nen/a preciós
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Zenda75 » dg. jul. 05, 2015 4:02 pm

Milganes
Moltíssimed felicitats!!!
Ja veuràs quina experiència més bonica. Disfruta al màxim de tot el procés.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Dalilala » dg. jul. 05, 2015 4:43 pm

lluna_plena ha escrit:El problema és que ahir, segon dia de suposada W, al veure que ja no em sortia res de res, me'n vaig fer un altra i em va sortir també negatiu... així que no entenc res...estic feta un embolic i ja no sé què pensar....buffffffff


Ostres! Quin desespero. ...

Hauràs d'esperar a veure què passa. Ha de ser un rollo total.

Espera uns dies i a veure com va. Molts ooommms!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Ir26 » dg. jul. 05, 2015 6:26 pm

lluna_plena ha escrit:Però el sagnat d'implantació no es produeix abans que hagi de venir la W?? ho dic pq a mi m'ha passat just quan m'havia de venir (bé, contant un cicle de 35 dies es clar). És a dir que just quan esperava la W ha sigut quan he tacat només un dia, de color marró cafè i fluxe molt espès. Tenia entès que la implantació es produïa poc després de l'ovulació. Pot ser??


La sang marró es sang antiga. Que l'expulsis ara no ha de pq dir res, potser que sigui de fa dos o tres dies...

El sagnat d'implantació es produeix quan l'ovul s'implanta, no es mecànic però sol produir-se entre els 10-15 dies posteriors a la fecundització (està ben dit?) de l'òvul...

MOLTISSIMA SORT PRECIOSA!!! Si estigués des del pc t'enviava links...
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
lluna_plena
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dc. juny 03, 2015 12:20 pm

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: lluna_plena » dl. jul. 06, 2015 9:09 am

Moltes gràcies pels vostres comentaris boniques.

No pensava pas que pogués ser implantació ja que, a més de venir bastant tard, va ser tot en un dia i molt abundant i tota la informació que havia trobat deia que el sagnat per implantació era molt escàs. A més no em quadra gens amb la meva ovulació. El cas és que estic feta un embolic. Si normalment el desespero és terrible, passar-lo sense saber ni tant sols si has tingut la regla o no encara més. Em sento súper nerviosa, amb ganes de plorar a tot moment i a sobre no em concentro per estudiar i tinc els exàmens a la vora. És horrorós.

Suposo que intentaré passar aquesta setmana com pugui i el cap de setmana em faré un altre test que esperem q sigui el definitiu, tant si és bo com si no. Però necessito treure'm aquests dubtes de sobre pq m'estan tornant boja. A hores d'ara no sé si ja he començat un altre cicle, si encara estic a l'anterior, quan he ovulat, si he tingut la regla o no...no sé res de res!!

Moltes gràcies de nou.
Nicoia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. juny 04, 2015 10:43 am

Re: ★•❀•☼•★ Cercadores de Juny 2❀15 ★•❀•☼•★

EntradaAutor: Nicoia » dc. jul. 08, 2015 7:57 pm

Moltes felicitats milganes!!!! >.-<: >.-<:
Quina alegria, ara a disfrutar d'aquesta nova etapa!

Lluna_plena molts ànims bonica, paciència tot i que deu ser difícil i intenta centrar-te ens els exàmens, així passarà el temps i tindràs la ment ocupada ens els exàmens, que segur t'aniran genial.

Un petonet

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::