Buscant després dels 40 (i després de patir avortament)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
penelopeglamour
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 2:05 pm

Re: Buscant després dels 40 (i després de patir avortament)

EntradaAutor: penelopeglamour » ds. jul. 18, 2015 8:45 am

Estic d'acord amb tu Berta2. Crec que el fet d' anar a buscar-lo pensem massa. Si de cop i volta un dia et llevessis i per H o per B vas al metge i et diuen... estàs embarassada, segur, que tots aquests plantejamets i menjades d'olla serien les menys. El haver de fer tot aquest camí de IA, FIV, adopció embrions, etc... és el que et fa plantejar i pensar tant. Perquè va passant el temps i els anys, per moltes de vosaltres. Jo he reculat per això. He reculat en el temps del tractament, un dia abans, em vaig literalment, cagar... AIxí que, les que ho teniu clar, no ho deixeu pel tema de l'edat, ja no vivim al segle xv, osaltres som del segleXXI i la vida ha canviat moltíssim,ara hauriem de canviar la mentalitat, potser, no? Petons guapes.! :camio:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::