Fiv primera visita en sant pau

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Laureta24
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. nov. 06, 2015 2:37 pm

Fiv primera visita en sant pau

EntradaAutor: Laureta24 » dv. nov. 06, 2015 2:51 pm

ola noies. Volia fer una consulta si us plau.

Eem van derivar del tauli al sant pau al gener de2015 per baixa reserva.... Tinc 27 anys.
I avui m'han trucat del sant pau per fer eco i primera visita al decembre.

Estaven trigant tant que haviem.començat a mirar per.anar per privat al decembre.

I ara no se que fer.. Si us plau si alfu te experiencia al sant pau em podeu dir ara per ara al 2015 quan triguen de la primera visita en començar?
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: Fiv primera visita en sant pau

EntradaAutor: Sita7 » dv. nov. 06, 2015 4:26 pm

Hola Laureta,
passa't pel forum de reproducció assistida, alli trobaràs molta informació i també noies que estiguin o hagin passat x Sant Pau.
Sort bonica!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::