Fiv primera visita en sant pau
Fiv primera visita en sant pau
ola noies. Volia fer una consulta si us plau.
Eem van derivar del tauli al sant pau al gener de2015 per baixa reserva.... Tinc 27 anys.
I avui m'han trucat del sant pau per fer eco i primera visita al decembre.
Estaven trigant tant que haviem.començat a mirar per.anar per privat al decembre.
I ara no se que fer.. Si us plau si alfu te experiencia al sant pau em podeu dir ara per ara al 2015 quan triguen de la primera visita en començar?
Eem van derivar del tauli al sant pau al gener de2015 per baixa reserva.... Tinc 27 anys.
I avui m'han trucat del sant pau per fer eco i primera visita al decembre.
Estaven trigant tant que haviem.començat a mirar per.anar per privat al decembre.
I ara no se que fer.. Si us plau si alfu te experiencia al sant pau em podeu dir ara per ara al 2015 quan triguen de la primera visita en començar?
Re: Fiv primera visita en sant pau
Hola Laureta,
passa't pel forum de reproducció assistida, alli trobaràs molta informació i també noies que estiguin o hagin passat x Sant Pau.
Sort bonica!
passa't pel forum de reproducció assistida, alli trobaràs molta informació i també noies que estiguin o hagin passat x Sant Pau.
Sort bonica!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




