Primera FIV
Primera FIV
Bona nit a tothom,
Com veieu sóc nova i la veritat és que m'ha costat una mica decidir-me a escriure. El motiu pel qual escric en aquest fòrum és perquè penso que hi ha moltes persones amb la mateixa situació que la meva, així que de ben segur ens podrem ajudar.
Per començar us faig un resum sobre la meva història personal. Tinc parella estable des de fa 16 anys. Jo tinc 38 anys i la meva parella 40.Em va costar molt decidir-me a ser mare...que si la feina, que si estudio...Bé, doncs ara em trobo que quan finalment em decideixo resulta que no hi ha manera. Fa 4 anys que ho intentem, amb 4 inseminacions incloses i res. Així que al final ens hem decidit a fer una FIV. La veritat és que estic una mica angoixada per tot: per la medicació, pels diners, perquè tot surti bé, perquè m'embarassi aviat...En fi! Aquesta és la meva història i la de moltes noies més imagino. Fins aviat i bona nit!
Moltes gràcies per avançat!!
Begui
Com veieu sóc nova i la veritat és que m'ha costat una mica decidir-me a escriure. El motiu pel qual escric en aquest fòrum és perquè penso que hi ha moltes persones amb la mateixa situació que la meva, així que de ben segur ens podrem ajudar.
Per començar us faig un resum sobre la meva història personal. Tinc parella estable des de fa 16 anys. Jo tinc 38 anys i la meva parella 40.Em va costar molt decidir-me a ser mare...que si la feina, que si estudio...Bé, doncs ara em trobo que quan finalment em decideixo resulta que no hi ha manera. Fa 4 anys que ho intentem, amb 4 inseminacions incloses i res. Així que al final ens hem decidit a fer una FIV. La veritat és que estic una mica angoixada per tot: per la medicació, pels diners, perquè tot surti bé, perquè m'embarassi aviat...En fi! Aquesta és la meva història i la de moltes noies més imagino. Fins aviat i bona nit!
Moltes gràcies per avançat!!Begui
4 IA fetes, tres negatives i una positiva però amb avortament BQ
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
2016 Iniciem Primera FIV
Febrer 2016 1ª FIV beta negativa
Març 2016 2ª FIV beta negativa
Abril 2016 3ª FIV beta positiva de a dia 12 post transferència!!!(3/5/2016)
Re: Primera FIV
Primer de tot, ànims!
Jo no etcpuc ajudar gaire però veuràs un subfòrum de Reproducció Assistida on hi ha noies que han passat pel
Mateix procés.
Sort!!!!
Jo no etcpuc ajudar gaire però veuràs un subfòrum de Reproducció Assistida on hi ha noies que han passat pel
Mateix procés.
Sort!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






