els psicosímptomes.....quin rollo!
Re: els psicosímptomes.....quin rollo!
Se que no es el lloc per escriure sobre aquest tema però com es un un dels posts on he intervingut i on vaig comunicar-vos el meu positiu, sento que us ho he de dir. Al final la cosa no ha tirat endavant. Des de la falta vaig anant tenint tacats rosats fins que dimarts de la setmana passada la cosa va anar a més. Ara haurem d'esperar un parell de mesos per tornar a intentar buscar. No se, és tot molt estrany...però espero poder estar ben animada per aconseguir el meu positiu veritable ben aviat.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Re: els psicosímptomes.....quin rollo!
Entraba para leer sobre los psicosintomas (o sin psico pero por proges vaginal y no panxu ) y he leído tu pérdida, riu. ... Lo siento muchísimo ...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!



4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Re: els psicosímptomes.....quin rollo!
Entrava per tafanejar les paranoies de les cercadores i no saturar el fil de cercadores de Gener amb les meves paranoies i he trobat el teu missatge Riu. No hem coincidit em sembla, però m'ha sabut molt de greu i m'he quedat tristeta. Espero que ben aviat et recuperis i trobis tota la força per tornar-hi i encertar-la i fer realitat el vostre somni :)
Ara jo i els meus psicosíntomes.
Doncs des que vaig deixar les pastilles, fa 12 mesos, cada regla ha sigut pitjor que l'anterior, els últims mesos amb vòmits i dolors horribles. Jo no sabia què era això amb les pastis.
Una cosa que em passava els 2 o 3 últims cicles és que uns 10 dies abans que em vingués em feien molt mal els ronyons. Durant aquests 10 dies aprox i fins que no em baixava.
Doncs ara em falten uns 8-9 dies per la DNW i no em fan gens de mal.
I tot avui em noto unes punxades rares al baixventre.
yuyu no coneixia aquest fil i estic d'acord amb tu que hauria de ser més actiu!
Ara jo i els meus psicosíntomes.
Doncs des que vaig deixar les pastilles, fa 12 mesos, cada regla ha sigut pitjor que l'anterior, els últims mesos amb vòmits i dolors horribles. Jo no sabia què era això amb les pastis.
Una cosa que em passava els 2 o 3 últims cicles és que uns 10 dies abans que em vingués em feien molt mal els ronyons. Durant aquests 10 dies aprox i fins que no em baixava.
Doncs ara em falten uns 8-9 dies per la DNW i no em fan gens de mal.
I tot avui em noto unes punxades rares al baixventre.
yuyu no coneixia aquest fil i estic d'acord amb tu que hauria de ser més actiu!
Re: els psicosímptomes.....quin rollo!
Gràcies Olotina i ArcoIris per les vostres paraules.
La veritat estic molt animada a iniciar de nou amb la cerca. Ja està apunt de venir la segona regla després de l'avortament així que tornarem a posar-nos en acció.
A veure si m'animo i entro al post de cercadores, el que passa és que de temps en tinc poc i no se pas si podria seguir-lo gaire. El que és segur és que de psicosímptomes en tindré un munt, així que aquest post ha de ser ben actiu.
Olotina...a veure si hi ha sort. En 12 mesos has de valorar si els teus cicles han sigut semblants i si hi ha algun canvi...et pot fer sospitar, ara bé si han sigut molt diferents tot és possible. Ànims.
La veritat estic molt animada a iniciar de nou amb la cerca. Ja està apunt de venir la segona regla després de l'avortament així que tornarem a posar-nos en acció.
A veure si m'animo i entro al post de cercadores, el que passa és que de temps en tinc poc i no se pas si podria seguir-lo gaire. El que és segur és que de psicosímptomes en tindré un munt, així que aquest post ha de ser ben actiu.
Olotina...a veure si hi ha sort. En 12 mesos has de valorar si els teus cicles han sigut semblants i si hi ha algun canvi...et pot fer sospitar, ara bé si han sigut molt diferents tot és possible. Ànims.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




