♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dayna » dt. març 01, 2016 6:41 am

Mossa-77 amb els teus torns és molt normal, no tens horari constant i així les tempes no seran de gaire ajuda. Això si, quan tinguis panxu (o sempre que vulguis) passa't per aqui! Que vull cantar la teva panxu!!

Jenn90 si que es extrany... Pot ser que no hagos ovulat? La gine t'ha dit si tens SOP?

Nurieta guapi com vas? Explica'n cosetes!!

Modo ego: noies, per segon mes algo canvia en el meu cos. Estic a DPO12 i començo a notar que es prepara l'ovulació. Avui faré TO i comencem SW que allargarem 10 dies. El Daynot avui fa seminograma, esperem que li quedin soldadets després d'una llarga abstinëncia deguda a grip, regla, abstinència per la prova...

Aquest vespre actualitzo el post per continuar-ho al març. En volen un de nou o el mantenim un altre mes canviant el titol?
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. març 01, 2016 10:04 am

Bn dia Dayna! Moltes mercis per ser la jefa un mes més!

Tant dona post nou o actualitzar aquest! El que vulguis :ok:

Com aneu totes?

Ptts!
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: dayna » dt. març 01, 2016 8:12 pm

Noies, obro post nou que aquest ja té quasi 30 pàgines! Ja que som poquetes comencem un nou que sigui més àgil, no? Serà més fàcil trobar la info de cadascuna!

Passeu la info i la data de DNW (o digue-me que us apunti i la copio del cercadores de Març).
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::