buscant un embaras
buscant un embaras
Hola noies,
Amb la meva parella vam comencar a buscar un segon fill fa 6 mesos i no hi ha manera que em quedi embarassada... Ja tenim una nena de 17 mesos i vam comencar quan ella va fer l'any... (els voliem seguidets).
Quant de temps vau estar buscant un fill vosaltres??? em sento una mica frustrada... Gracies per escoltar-me mares!!! :)

Amb la meva parella vam comencar a buscar un segon fill fa 6 mesos i no hi ha manera que em quedi embarassada... Ja tenim una nena de 17 mesos i vam comencar quan ella va fer l'any... (els voliem seguidets).
Quant de temps vau estar buscant un fill vosaltres??? em sento una mica frustrada... Gracies per escoltar-me mares!!! :)

Re: buscant un embaras
Hola Porotin !
nosaltres amb el primer vam trigar casi 1 any, i amb el segon a la primera vam fer diana
Molta sort i paciencia
nosaltres amb el primer vam trigar casi 1 any, i amb el segon a la primera vam fer diana
Molta sort i paciencia
Re: buscant un embaras
Nosaltres 6 mesos amb el primer i 4 mesos amb la segona.
A vegades la frustració i els nervis dificulten una mica, pensa que és normal i ja arribarà. Ara és fàcil dir-ho però en el moment que desitjas un fill haver d'esperar és complicat.
Molt ànims i molta sort!!
A vegades la frustració i els nervis dificulten una mica, pensa que és normal i ja arribarà. Ara és fàcil dir-ho però en el moment que desitjas un fill haver d'esperar és complicat.
Molt ànims i molta sort!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: buscant un embaras
Amb el primer 7 mesos.
Amb el segon 3 mesos, xo va ser avortament, despres vam trigar 1 any en tornar a quedar i tb va ser avortament, i ara hem trigat 4 mesos, torno a estar embarassada.
Amb el segon 3 mesos, xo va ser avortament, despres vam trigar 1 any en tornar a quedar i tb va ser avortament, i ara hem trigat 4 mesos, torno a estar embarassada.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: buscant un embaras
Doncs si no recordo malament duiem 5 cicles de cerca.... pero a l'ultim mes vaig fer TO i ja em vaig quedar embarassada. Tu en fas de test d'ovulació??? Sense aixo ho veig força dificil.....
Hi ha els posts de cercadores que van molt be per no sentir-te sola en la cerca. I hi ha info de tempes, TO, gràfiques....t'ho recomano molt.
Moltissima sort Porotin!!!
Hi ha els posts de cercadores que van molt be per no sentir-te sola en la cerca. I hi ha info de tempes, TO, gràfiques....t'ho recomano molt.
Moltissima sort Porotin!!!

Re: buscant un embaras
Tardamos más de tres años pero al primer ciclo con omifin encargamos al miraculito Lua!!!!!
Re: buscant un embaras
Ohhh moltes gracies a totes!!!
Si... la veritat es que la cosa es fa una mica frustrant i desesperant... sobretot pq amb el primer embaras em vaig quedar al 2n-3er mes...
Dimecres vaig a la ginecologa pq em toca revisio anual, potser si li comento em serveix com a terapia i em relaxo. Tambe m'han dit que fins a l'any es normal.
He llegit que els Test d'ovulacio van be, pq crec que jo soc una mica desigual en els cicles i no tots son de 28... li comentare dimecres i a veure si aquest mes fem diana!!!
Quan em quedi (pq ho aconseguirem) us avisare!!
Gracies a totes mamis boniques!!!
Si... la veritat es que la cosa es fa una mica frustrant i desesperant... sobretot pq amb el primer embaras em vaig quedar al 2n-3er mes...
Dimecres vaig a la ginecologa pq em toca revisio anual, potser si li comento em serveix com a terapia i em relaxo. Tambe m'han dit que fins a l'any es normal.
He llegit que els Test d'ovulacio van be, pq crec que jo soc una mica desigual en els cicles i no tots son de 28... li comentare dimecres i a veure si aquest mes fem diana!!!
Quan em quedi (pq ho aconseguirem) us avisare!!
Gracies a totes mamis boniques!!!
Re: buscant un embaras
Hola Porotin,
No sé si sóc bon exemple, perquè el meu home té un problema cromosòmic que dificulta les coses, però he volgut escriure per a que vegis que no només cada dona és un mon, sino que cada embaràs ho és. Jo m'he quedat embarassada 5 cops, tot i que he perdut tres:
- El primer van ser 13 mesos sense protecció, però tampoc controlava res
- El segon va ser al segon mes
- El tercer 8 mesos
- El quart 7 mesos
- El cinquè, tot i tenint 5 anys més, a la primera. Possiblement va tenir a veure que tot just venia d'un legrat, només vaig esperar una regla a tornar a intentar-ho
Bea.
No sé si sóc bon exemple, perquè el meu home té un problema cromosòmic que dificulta les coses, però he volgut escriure per a que vegis que no només cada dona és un mon, sino que cada embaràs ho és. Jo m'he quedat embarassada 5 cops, tot i que he perdut tres:
- El primer van ser 13 mesos sense protecció, però tampoc controlava res
- El segon va ser al segon mes
- El tercer 8 mesos
- El quart 7 mesos
- El cinquè, tot i tenint 5 anys més, a la primera. Possiblement va tenir a veure que tot just venia d'un legrat, només vaig esperar una regla a tornar a intentar-ho
Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














