++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gloria*
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: ++++++GRAFIQUERES DE JUNY+++++++

EntradaAutor: gloria* » dv. juny 04, 2010 7:56 am

Bipa, osti tu, sí que és el crack del 29 sí! Però quina pedazo pujadota!!!!!!

Tilda, que sabem de la teva tempe? Has tacat? Alguna novetat? Aix que ens fa patir la maleiada….
Sobre el que em preguntes. Les últimes FL han estat de 10, 11 i 12 dies respectivament… així que en res suposo que la warry apareixerà. Per sort o desgràcia no sóc de símptomes o psicosímptomes, bé, uns dies abans estic supersensible però ara tinc tanta feina que ni temps de posar-me sensible tinc, vaig tot el dia de cul i roçant la mala llet! ;)

Nani, ai el maridet malaltó, doncs que avui es recuperi que bé el cap de setmana i més ganes de posar-s’hi, no? :love:

Brunadenit, que fa avui el teu ovulito? Ens farà parar bojes a totes!!! Va...aviam que fa la tempe! :ok:

Eve, paciència amb les tempes... ja se que és fàcil dir i dificil fer però encara queden dies i pot passar qualsevol cosa!!!!

Oscmar, mireia, laurita, kerla, selkie…. Com aneu? :content:

Jo definitivament el cicle que ve em prendré la tempe vaginal perque he comprovat en les meves propies carns que la oral és poc fiable!!!

Apa, aviam si em dona temps en un momento d’actualitzar la 1ª plana i si no ho faig a la tarda… quan la nsole (si us plau, si us plau, si us plau…) ens doni el seu positiu!!!!
Imatge

Imatge
pimpam
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dv. juny 04, 2010 8:32 am

Bon dia noies...tinc un parell de dubtes, he decidit fer-me grafiquera en quant desideixi baixarme....i ahir li donava voltes:

- 1º - he xafardejat algunes grafiques de algunes noies que han acabat en positiu i m'ha soptat veure que el dia del TE + a algunas els hi havia baixat la tempe.. quin seria el patró habitual? o esque amb que es mantigui alta els ultims dies n'hi ha prou??? ?-)

- 2º - Jo soc molt moguda...i dono moltes voltes abans no em sona el despertador....aixó no m'alterará la tempe quant la prengui? ?-)

-3º - on recomaneu pendre la tempe???? he llegit que es pot a cualsevol lloc mentres sigui sempre el mateix...pero on ho feu majoritariament???? ?-)

gracies per escoltar els meus dubtes de novata!!! :-()-) :-()-)
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dv. juny 04, 2010 9:17 am

Hola nenes... avui no tinc gaire temps... tinc molta feina, i a mes he arribat tard perque m'han donat un cop amb el cotxe per darrera...
Estic bé, bueno, ara hem punxa una miqueta l'esquena, pero bueno, hem fet parte perque la tia ha reconegut que s'ha despistat, joooeeee quin susto, encara tremolo... i res, ara a esperar que me l'arreglin... joodeeeeeerrrrrr... quina mer.... jo mai he fet un parte, mai m'ha passat res i mira... en fi, petontets per totes i mooolta sort!!!!!!

Gloria m'encanta la teva baixada-pujada!!!! SORT REINA!!!

Nsole, sabem algo???? aiii...

Nenes, marxem avui de finde, anem a un apartament "prestat".. jejeje... a Salou, aixi que desconectarem a tope, que ja va be´.. petonets per totes!!!!!! :ok: :ok:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
brunadenit
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

EntradaAutor: brunadenit » dv. juny 04, 2010 10:13 am

Bon dia princeses!
Glòria, que guai la teva pujada, eh? Jo també penso que el termòmetre no va bé i és poc precís. Pel mes que ve me'n buscaré un altre i potser també ho faré vaginal.
nsole, quins nervis, no? Volem ser les primeres! (beno, va, les segones o terceres) Sort!
pesol, gràcies per la resposta i per visitar-nos! Doncs sí, la veritat és que això del bioquímic potser ha influit. Estic animada a fer-ho bé el mes que ve si em ve la vermellona. Em vaig comprar els d'unitest i he fet escaleta, més marcat menys marcat. El problema és que sempre em surten marcats! Però els més forts em van sortir sobre el CD16.
bipa, és veritat, soc massa impacient!Ja sabeu com va això, no cal que us ho expliqui.
tilda, el TO et diu quan tens un pic de LH, però no és molt fiable. De fet si tens pic d'LH però les altres hormones no estan on haurien no hi ha ovulació o pot ser que no estiguis receptiva. Total, que jo em fio més de les punxades a l'ovari que de les altres coses, perquè en això sí que hi tinc experiència i coincideix amb la pujada de tempes (encara que no espectaculars)
laurita, joder amb el susto, no? Ànims reina i si et notes res ves al metge de seguida que t'ho miri. Passa-t'ho bé el finde a Salou! Platgeta a tope!

bé, jo igual, tempes súper estables (potser massa, no?) i cap símptoma. Avui ni psicosímptomes no tinc! Us deixo que vull plegar d'hora i encara tinc moltes coses per fer!

Petonets a totes!
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. juny 04, 2010 10:16 am

Bon dia floretes!
Nomes passava per aqui a veure com portaveu les coses i hem trobo que estem pendents de la Nsole, a veure si ens dones una alegria aviat wapa!
Laurita...un susto amb el cotxe?!?! osti espero que estiguis be, a mi també em va passar i vaig haber d'estar un mes i mig de baixa per les cervicals, potser es una senyal jejeje disfruta molt del cap de setmana wapa.
Ah! per cert, he vist a la tele el teu estimat DOLCE SITGES jejeje es veu que es ple de millonetis no??

A la resta... :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
laurita29
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dv. juny 04, 2010 10:34 am

Hola nenes... doncs si MiMi... un susto de cuidado.. de moment estic bé, encara que tinc punxadetes a l'esquena, pero bueno, intentaré no donar-li massa importancia, supos oqeu no serà res... pero el susto no m'el treu ningu ehh?? jooeeee....
Doncs si reina, ja vaig veure l'hotel DOLCE ahir a les noticies, esta la reina Sofia i tot.. jejeje... quin hotelás ehh??? jejejee... M'ENCANTAAA!!! :love: :love: :love:
Tu que tal estas guapa???
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pimpam

EntradaAutor: pimpam » dv. juny 04, 2010 10:41 am

noies soc una pesada ho sé..pero algú em pot dir per sobre alguna coseta??

Imatge
Imatge
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dv. juny 04, 2010 10:50 am

Brunadenit, sí, jo el termòmetre ja m’he l’he canviat… no em fiava del que em donava…de totes maneres passaré a tempes vaginals perque no em fio de les orals…

Laurita, ostres, quin susto, no? Doncs noeita, aquest finde de descans a Salou us anirà de perles!!!

Pimpam...seràs benvinguda, després et contesta amb clama, val?

Ai, nsole, no faig més que pesar en la teva beta....
Imatge

Imatge
brunadenit

EntradaAutor: brunadenit » dv. juny 04, 2010 11:04 am

pimpam ha escrit:Bon dia noies...tinc un parell de dubtes, he decidit fer-me grafiquera en quant desideixi baixarme....i ahir li donava voltes:

- 1º - he xafardejat algunes grafiques de algunes noies que han acabat en positiu i m'ha soptat veure que el dia del TE + a algunas els hi havia baixat la tempe.. quin seria el patró habitual? o esque amb que es mantigui alta els ultims dies n'hi ha prou??? ?-)

Aquesta no te la puc respondre. Estic a la meva primera gràfica. Jo crec que també deu dependre de quant et baixa o et puja, no noies?

pimpam ha escrit:- 2º - Jo soc molt moguda...i dono moltes voltes abans no em sona el despertador....aixó no m'alterará la tempe quant la prengui? ?-)

Doncs jo me la prenc encara que no hagi sonat el despertador. Gairebé sempre em desperto abans i obro els ulls i em poso el termòmetre a la boca. Després continuo dormint o fent el ronso una estona més. No crec que per donar voltes al llit et canviï la tempe si estàs mig adormida.

pimpam ha escrit:-3º - on recomaneu pendre la tempe???? he llegit que es pot a cualsevol lloc mentres sigui sempre el mateix...pero on ho feu majoritariament???? ?-)

Jo ho faig oral, però ja veus que la Glòria diu que el mes que ve canvia a vaginal. Jo no sé, perquè oral és molt còmode... però és cert que no és tant fiable. A més vaginal és més alta, no noies?
Jo tinc un termòmetre digital, però us he de dir que els termòmetres digitals no van gaire bé en general. Quan piten és quan la tempe fa tants segons que no varia, però comproveu vosaltres mateixes de deixar-lo 2 o 3 minuts més després de pitar i veureu que van pujant. Malgrat això, jo crec que les gràfiques es fan per comparativa i per tant la tempe de quan pita es pot comparar d'un dia per l'altre. El que jo crec que no és veritat és el número exacte que et surt.
brunadenit

EntradaAutor: brunadenit » dv. juny 04, 2010 11:09 am

gloria* ha escrit:Bon dia guapis,
Avui potser un gran dia... Nsole, SORT!!!!

Entro un moment a entrar tempe...no entenc res... 1r em dona 36'50 després de la bixadota d'ahir i el 2n cop (per comprovar que el termòmetr va bé...ara ho faig gairebé sempre... 36.70). He posat la 1a!

Fins ara!!!

Glòria, ahir era DPO8, no? Podria ser baixada per implantació? Aish nena, a veure si tindràs gràfica perfecta que acabi amb un +++++++!
pimpam

EntradaAutor: pimpam » dv. juny 04, 2010 11:14 am

Bruna, gloria gracies !!! bueno, ja us "turturaré" auqnt comenci a fer-la...ahhh s'em oblidaba:

Les grafiques aquestes de 28 dies...no t'avisan de la aovulació ?? per aixó feu la majoria las de FF? esque m'ha semblat que a del 28dias es poden anotar mes coses,no???

ja ta,prometo no donar mes la brassa!!! sou uns sols!!

Com aneu per aqui???

Imatge
Imatge
kelra
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

EntradaAutor: kelra » dv. juny 04, 2010 11:20 am

pimpam ha escrit:Bruna, gloria gracies !!! bueno, ja us "turturaré" auqnt comenci a fer-la...ahhh s'em oblidaba:

Les grafiques aquestes de 28 dies...no t'avisan de la aovulació ?? per aixó feu la majoria las de FF? esque m'ha semblat que a del 28dias es poden anotar mes coses,no???

ja ta,prometo no donar mes la brassa!!! sou uns sols!!

Com aneu per aqui???

Pimpam, primer de tot benvinguda i que aqui estem pel que necessitis, vale?? :-()-)
Jo la tempe la faig vaginal ¡, perque diuen que és més fiable. La pàgina del 28 dias és pagant, a l´inici va ser gratis però després va passar a ser de pago, a més no marca el dia de l´ovulació, i la FF si que ho fa i és gratis. :ok:
Imatge
Cirereta
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dv. juny 04, 2010 12:46 pm

Guapes, acabo d'arribar!

A les 8.10 h ja era al laboratori i m'han agafat de seguida.
L'analítica ja està en marxa :ok:

M'han dit que ho tindran cap allà les 15.00-16.00 h, que és quan ho enviaran per fax al gine.
I després el gine em trucarà.

Porto tot el matí amb la sensació que m'ha de venir (o que ja m'ha vingut), però ara he anat al lavabo i res >.-<: >.-<:

gloria* ha escrit:Demà estarem pendents de tu, moltisima sort que te la mereixes, nsole!!!!

Gràcies, gràcies. La necessito molt :-()-) :-()-)

pesol ha escrit:Primer de tot entro a desitjar moooolta sort pe demà a la NSOLE!! Guapa! estic nerviosa jo i tot!! Moooolta sort!!

Pèsol: Osti, jo ara també, eh... :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::

bipa ha escrit:Nsole MOLTA SORT !!!!! quan dius que et trucaran és demà mateix o un altre dia? creuarem els dits per que aquesta beta estigui beeen alta !!! que si el ..::·· sap que li espera una super manteta segur que s'hi vol quedar !! :r) :r)

Bipa: Sí, a veure si la manteta servei com a incentiu :r)

Tilda: Jo també acostumo a ser molt regular i just quan havia de començar la IA vaig tenir un retard de 3 dies. I és que pot passar de tot...
kelra
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

EntradaAutor: kelra » dv. juny 04, 2010 1:18 pm

NSOLE MOLTÍSSIMA SORT!!!!!!!
Imatge
nani2
Entrades: 456
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:19 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nani2 » dv. juny 04, 2010 1:37 pm

nsole ha escrit:Guapes, acabo d'arribar!

A les 8.10 h ja era al laboratori i m'han agafat de seguida.
L'analítica ja està en marxa :ok:

M'han dit que ho tindran cap allà les 15.00-16.00 h, que és quan ho enviaran per fax al gine.
I després el gine em trucarà.

Porto tot el matí amb la sensació que m'ha de venir (o que ja m'ha vingut), però ara he anat al lavabo i res >.-<: >.-<:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dv. juny 04, 2010 2:53 pm

NSOLE!!!!! Moltíssima sort guapa! esperem que el teu ovul estigui ben conquistat i enamorat! >.-<:
Pimpam benvinguda! les noies tan respost perfectament...jo potser el mes que ve començaré a pendre la tempe vaginal (com la nostra jefa <:-) ) perquè bucal em varia molt (avui estava 1er a 36.2, dp a 36.1...) i és més baixa...però vaja, que la cosa va de caiguda clarament així que segur que aquest mes tampoc ha sonat la flauta...en fi...
Tilda ànims guapa, a vegades el cos és un misteri!
Laurita espero que et trobis bé, quin ensurt eh? si és que hi ha gent que no sé on s'ha tret el carnet de conduir de debó...

MOlts petons a totes i bones tardes! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Carbiadaya
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dv. juny 04, 2010 3:00 pm

N >.-<: >.-<: >.-<: sole molta sort!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Cirereta
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dv. juny 04, 2010 3:15 pm

Nenes, m'acaben de trucar: la beta ha sortit negativa :ufs:

Bé, no passa res. Ja havia intentat mentalitzar-me perquè la patacada no fos tan grossa...

Ara he deixar de prendre la medicació i esperar que em vingui la warry.
I llavors tornarem a començar.

Gràcies per estar pendents de mi.

Ara me'n vaig, que el meu xicot deu estar a punt d'arribar per dinar i li he de donar la notícia. Bufff...
gloria*

EntradaAutor: gloria* » dv. juny 04, 2010 3:32 pm

Nsole, just ara entrava per veure el que i he vist que no hi ha hagut sort. Em sap molt de greu! espero que dintre del que cap estiguis animadeta i tingues en ment que en res ho estareu tornant a intentar! Diuen que a la segona hi han més possibilitats, no?? Una abraçada de força i molt ànims pels 2!!!
Imatge

Imatge
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dv. juny 04, 2010 3:38 pm

Hola Nsole! ho sento molt guapa! t'envio una forta abraçada eh? aquí ens tens pel que necessitis!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::