Deures a fer abans d'anar a pel patufet

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Pumuky
:: gosset
Entrades: 476
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 9:51 pm

Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet

EntradaAutor: Pumuky » dv. març 15, 2013 5:40 am

Ara que parleu de dentistes... Per fer una higiene dental no hi ha problema si hi ha possible panxu? És que amb la feina vaig ajornant el dia d'anar-hi i no sé al final quan em donaran hora!
Esperant les nostres petites!
Araneta
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dv. març 15, 2013 7:39 am

Pumuki diria que pots fer-te-la embarassada... Si vols ho pregunto el proper dimarts que me la faran.
Jo al qüestionari ja vaig posar que estava embarassada, per si de cas, i no em van dir res...
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dv. març 15, 2013 8:20 am

Bon dia guapes!!
Pumuki. Jo ho vaig preguntar i no hi ha problemes. Al contrari, que diuen que és recomanable pq diuen que embarassada hi ha més risc de càries, i val més prevenir.
Noies, ànims que ja estem a divendres! Com es presenta el dia? I el cap de setmana? Va, aprofitem aquest :***: encara que faci fred :ok:
Paparra
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » dv. març 15, 2013 10:14 am

Bon dia boniques!
Annieeee! Aix que ens fan patir aquests retrassos! Jo encara l'espero, des del diumenge que vaig sentint dolorets als ovaris... Ara a la dreta, ara a l'esquerre, però la warry no ve ni a tiros! Em sembla que aquest mes vaig ovular tard... T'has fet algun TE tu? Vaaaaa que arribin ja les warrys que ens hi hem de posar per acolarrar l'ovulito i tener el bebito al gener ;-)
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Paparra

EntradaAutor: Paparra » dv. març 15, 2013 10:16 am

Paparra ha escrit:Bon dia boniques!
Annieeee! Aix que ens fan patir aquests retrassos! Jo encara l'espero, des del diumenge que vaig sentint dolorets als ovaris... Ara a la dreta, ara a l'esquerre, però la warry no ve ni a tiros! Em sembla que aquest mes vaig ovular tard... T'has fet algun TE tu? Vaaaaa que arribin ja les warrys que ens hi hem de posar per acolarrar l'ovulito i tener el bebito al gener ;-)

BON DIVENDRES A TOTES!!!
Petonets!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Annieee
:: cèrvol
Entrades: 507
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 8:18 pm

EntradaAutor: Annieee » dv. març 15, 2013 5:28 pm

Bona tarda, wapes!!!
Va que ja és divendres!! :***: :***:

Araneta sens falta quan tingui resultats de l'analítica de la gine us explico què m'ha dit!

Tema dentista a mi la gine em va dir que sovint recomana a les noies que es queden embarassades anar a fer una revisió-neteja bucal, etc. Diu que fins i tot una revisió del dentista per embarassades entra per la Seguretat Social!

Paparra a mi de moment tampoc res de res... ni warry ni símptomes de dolorets, de moment només els pits inflats i prou.. Seguirem :-o00m :-o00m . Ja em va avisar la gine que després del nuvaring podia tenir warrys molt diferents i una mica estranyes. La primera post nuvaring (febrer)se'm va avançar una mica, em va venir 4 dies només marró, em va durar 10 dies vermell i un mal d'ovaris terrible... Aquesta 2a de moment ni mal ni avançada ni tacar marró abans...

En fi, molt de PEPO noies! La cerca està a punt d'arribar i a veure si podem tenir els nostres cigrus a principis del 2014! Una abraçada forta i que passeu un bon cap de setmana!! :-()-) :-()-)
Annieee

Imatge
Imatge

Panxupacte DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiritissima :-()), Annieee :-()), Llentieta* :-()), Araneta :-()), crisgf1980 :-()), Arcdesantmarti, Anatolia :-()), Wendell :-())
Paparra

EntradaAutor: Paparra » ds. març 16, 2013 8:05 am

Hola Annieee, jo ja la tinc aqui incordiant!
Millor, vull tenir els deures ben fets. Per això estic decidida a deixar de fumar quan comenci el tractament homeopàtic, el 1r dia després de la warry.
El cigru es mereix la millor "caseta" del món, que hi ha d'estar 9 mesos!

Bon finde a totes!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Annieee

EntradaAutor: Annieee » ds. març 16, 2013 8:39 am

Bon dia, wapes!!
Avui una mica núvol...

Paparra anem a una! A mi també m'ha arribat la W! De moment marronet i una mica de malestar. Tens raó, hem d'anar fent deures :-.:·::!
De moment, analítica feta i dilluns 25 a la gine a veure resultats. Tema fumar, molts ànims!! A veure si ho aconsegueixes ben aviat! Jo sempre dic el mateix però és que és veritat: quan faci un temps que ho hagis deixat, ni te'n recordaràs! Segur que et sembla una bogeria i que sempre hi pensaràs, etc. però no és així :ok: . Jo ho vaig deixar fa gairebé 2 anys i no hi penso mai. El meu costillo fuma i sóc la pitjor exfumadora: no el deixo fumar a dins a casa, sento la pudor del tabac una hora lluny, la roba, em molesta el fum a la cara, etc. etc. Per tant, ànimmsss!!!!

La resta, com porteu tema deures? Com es presenta el cap de setmana?

Una abraçada!!! :-()-) :-()-)
Annieee

Imatge
Imatge

Panxupacte DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiritissima :-()), Annieee :-()), Llentieta* :-()), Araneta :-()), crisgf1980 :-()), Arcdesantmarti, Anatolia :-()), Wendell :-())
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » ds. març 16, 2013 6:20 pm

Bona tarda apocaliptica nenes. Heu vist quins nuvols?? Aqui a Girona ha tornat la fred :(
Annie i Paparra, ja veig que ha arribat la W. Paparra ara ja saps que comences un nou cicle, a la que marxi ja saps que comences a muerte, sense fumar, amb tractament homeopatic, vaja a per totes! Anims!!
Annieee, oi que tu encara no busques? Ets tu la que esta post nuvaring oi? No em.voldria equivocar, de vegades confonc situacions. Com ha vingut aquest cop? Ha trigat tant com el primer cicle?
Noies, avui celebrem amb el tiritissimo q fa un any que vivim.junts. Aixi q en 50 minuts ens tanquem a la cuina x preparar un sopar especial (esperem que surti bo). I dema tenim gent a dinar a casa. Buffa quin fart de menjar ;) aixo no anira gens be per la dieta.
Anem xerrant, petons!
Annieee

EntradaAutor: Annieee » ds. març 16, 2013 6:30 pm

Tiritissima, moltes felicitaaaats >.-<: >.-<:
Nosaltres també fa un any i poc que vivim junts! És xulo fer sopars especials al pis :ok: :ok: Segur que us sortirà boniiisim!

I sí, jo encara no cerco, suposo que ens hi posarem cap a finals d'abril, principis de maig si l'analítica i tot surt ok. I sí, sóc jo la de les Warrys post Nuvaring. La W d'aquest mes de moment des d'ahir marronet i tocava que vingués avui, per tant, sembla que tot va tornant a la normalitat! I l'espera cada vegada es va fent més curta :-o00m :-o00m

Una abraçada a totes! neukiss-)
Annieee

Imatge
Imatge

SOLEX76
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. març 16, 2013 7:06 pm

Hola Anniee, t'acabo de llegir :love: , una coseta, perquè no proves de prendre oli d'onagra els 14-15 primers dies de cicle o si aquest no busqueu, tot el cicle, per a que et reguli el cicle?. Acostuma a anar molt bé per això. Jo no era de cicles de 28 d, sinó més bé de 32 o així, i el vaig a començar a prendre al novembre (desprès de lo del nen i la quarentena) i me'ls va regular. Això si, un cop busquis, fins dia 14 o així de cicle. És vit. B6 fonamentalment i el venen a Mercadona per 5 eurillos o així. Jo em prenia 2 càpules al dia :ok:

.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Annieee

EntradaAutor: Annieee » ds. març 16, 2013 7:46 pm

Hola SOLEX!!! :content:
Quina alegria el teu positiu >.-<: >.-<: >.-<: i moltes gràcies pel consell :ok:

Abans del nuvaring em venia la W cada 29-30 dies molt regular. Ara sembla que vol tornar a aquest cicle. Una pregunta, per això: Passa alguna cosa si els cicles són de 28, 29 o 30 dies? Jo creia que mentre sempre siguin del mateix nombre de dies ja està bé, vaja que és igual si són de 28, 29, 30, 32 mentre es mantinguin sempre així? O és millor que sempre siguin de 28?
Serveix per això l'oli d'onagra, perquè sempre siguin de 28 o perquè es mantinguin sempre a 29-30?

Ho dic perquè si es queden amb 29-30 dies, potser ja està bé, no? I no cal que me'l prengui...?

Sóc molt "novata" amb aquest tema...

Gràcies i una abraçada!! neukiss-) neukiss-)
Annieee

Imatge
Imatge

SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. març 16, 2013 8:02 pm

Gràcies, guapa.

És com tu dius, que mentre no siguin irregulars... tant fa 28 que 32. Però t'ho deia perquè molt sovint triguen un uns mesos en regular-se i si cerques baby pot ser un jaleo... i els períodes de "desespero", que, per molt que et mentalitzis de no posar-te nirviosa... existeixen, poden ser d'alto voltaje... jeje. A veure, en realitat "no cal" prendre res més que l'àcid fòlic, però... filleta meva... tot el que sigui ajudar... :ok:

I jo t'aconsellaria que anessis prenguent tempe aquest mes, t'ho vas apuntant a un paper-calendari, i així pots veure quan ovules i tal... i coneixent el teu cicle. :ok:

.
11/03/13 +

Annieee

EntradaAutor: Annieee » ds. març 16, 2013 9:52 pm

SOLEX wapi! Perfecte, totalment entès!
Tema desesperos encara no l'he viscut, però estic segura que em passarà el mateix per molt que intenti :-o00m... Ja veig que per aquí totes preneu tempes i veig que és important per conèixer el teu cos per saber quan ovules etc. Potser començaré a anotar-ho en un paper a veure com va aquest mes. Sé que a grafiqueres està tot molt ben explicat, però només per saber un parell de dades bàsiques:
- Sempre s'ha de prendre la tempe a la mateixa hora, al matí just quan et despertes, no?
- Entenc que durant l'ovulació la tempe puja i després baixa quan ve la warry, no? I si estàs :-()) la tempe continua pujant?

Un petó gran i gràcies pels consells!!! Quan comenci la cerca ho faré molt més segura, aquests mesos estan essent molt interessants!!

Moltes gràaacies! :-()-) :-()-) :-()-)
Annieee

Imatge
Imatge

SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. març 16, 2013 10:02 pm

A grandes rasgos, Annieee, que és súper tard:

Sempre a la mateixa hora, per ex. si entre stm sempre t'aixeques a les 7.30 am i el dissabte a les 10.00, es pot "corregir" afegint dècimes o llevant. Ojo, s'ha de prendre sense moure's del llit (i sense parlar).

Ja veuràs com ara amb la warry la vas tenint baixeta, per ex. a 36.2 els dies de la W, i, a dia 7 o així comença a pujar algo... i tot just abans d'ovular torna a baixar un poc per desprès pujar almenys dues dècimes i així es va mantenint fins que, si ha de venir la warry, baixa.

A la primer pàg. de grafiqueres es veu clar, i també que almenys s'ha de dormir unes hores seguit i tal. Molt fàcil.

Una abraçada, guapa, i a totes, jo crec que ja ho he dit mil vegades això en es fòrum, i a esperadores :ok:

-
11/03/13 +

Annieee

EntradaAutor: Annieee » ds. març 16, 2013 10:27 pm

SOLEX ets un amor! Mil gràcies!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Miraré de començar a prendre'm la tempe el 1r dia de W (vermell) i m'ho aniré anotant. Segur que em serveix molt per conèixer el meu cos.
Una vegada tingui uns quants dies fets, entraré a grafiqueres a veure alguna gràfica i comparar a veure com ha anat.

Moltes gràcies per la info i els consells!! Nanit i que descansis que és tardet ja :content: :content: :content:

Petons a la resta!! Va que demà és diumenge i potser farà molt de solet :***:
Annieee

Imatge
Imatge

Paparra

EntradaAutor: Paparra » dg. març 17, 2013 8:21 am

Bon dia i bona hora!!
Tiritissima el que menys trob a faltar de Girona "capital" és aquest fred humit que et cala fins als ossos! Hi vaig neixer i viure fins als 21 anys, ara visc a un poble petit i no ho canvio per res del mon! Ara mateix l'unic soroll que m'entra per la finestra és el cant dels ocells... Però trobo a faltar la meva gent, el barri vell, les botigues, els cafès, Girona té una màgia que t'atrapa. Sempre dic que hi tornaré quan em jubili! Per sort estic a la vora i puc venir sovint, ahir al matí encara vaig baixar-hi per anar al Genciana a comprar la maca pel papo que per cert, ARANETA, tu que m'havies preguntat la marca, és Marnys (60 compr. 12,40€).
Annieee vine cap a grafiqueres que és molt divertit jejeje això si t'aviso que pots parar boja!
Solex gracies pels teus consells, ets un amor!
Un petonàs a totes!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dg. març 17, 2013 8:35 am

Gràcies paparra! La buscaré!! I si no la trobo sempre puc pujar a Girona, q no he estat mai i no m'ho perdonooo!!! Tinc moltes ganes d'anar-hi!!
Aniee!! Si si, apuntat a grafiqueres i veuras q ens ho passem teta esbrinant q fan les grafiques de cada'squna!! Jijiji!
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
Paparra

EntradaAutor: Paparra » dg. març 17, 2013 8:55 am

Araneta ha escrit:Gràcies paparra! La buscaré!! I si no la trobo sempre puc pujar a Girona, q no he estat mai i no m'ho perdonooo!!! Tinc moltes ganes d'anar-hi!!
Aniee!! Si si, apuntat a grafiqueres i veuras q ens ho passem teta esbrinant q fan les grafiques de cada'squna!! Jijiji!

Per favoooor! Amb lo maca que és Girona... Si t'animes avisa! Que podem fer una mini-quedada d'esperadores-cercadores de Girona i rodalies!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
tiritissima

EntradaAutor: tiritissima » dg. març 17, 2013 9:30 am

Paparra, doncs jo al reves. Sempre he viscut en pobles i ara m'he plantat a Girona. Que em te enamorada. M'encanta viure-hi, passejar-hi, ains!
Noies, molts anims amb aquestes tempes. He apres molt amb les explicacions de la Solex. La veritat es que ara mirat amb distancia procurare no fer tempes quan comencem a cercar. Pero com sempre, el temps dira si m'haure de menjar les paraules amb patates... Ai no, amb amanida, que estem a dieta ;)
Molt bon diumenge a totes!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::